En ik heb me geweldig vermaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus doe je het maar op de ouderwetse manier![]()
AH, okquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk naar zn sig... Dat is op korte termijn
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over de kortere termijn: vakantie?
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengenquote:
ziekmelden!quote:
Loslatenquote:
Wat een mooi initiatief van jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengen
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!
De maatschappij, dat ben jij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Dat moet iedereen gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Kijk, je vist al naar complimentjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
ik breitte het alleen wat uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
is dat Duits?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
Jij hebt net een nieuwe PCquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
.
waar is het ik vang hem wel op
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
nee gewoon expresstypoquote:
We gaan al meer dan 100 topics mee dus we zijn het gewendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme met dat stagetopic erbij wordt ik helemaal duizelig van het overal posten, hoe doen jullie dat
Gewoon niet in allerlei topics postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme met dat stagetopic erbij wordt ik helemaal duizelig van het overal posten, hoe doen jullie dat
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet in allerlei topics posten
Best een goed punt eigenlijk, maar ik ben zo bang dat de verveling weer toeslaat als ik even stilzitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, echt, wat mensen daar leuk aan vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staan![]()
dat wil best, is alleen ervarin die je moet hebben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke ranking?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staan![]()
expresstypo's zijn echt geweldig!quote:
Tear vind die dagtop100 helemaal geweldig!quote:
Dat is duidelijk ja, net als die Ravii of zoiets. Die wacht om 0.00 of de nieuwe ranking er al staat. Als je er nu een miljoen mee kan winnen ok, maar ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear vind die dagtop100 helemaal geweldig!
Ik was al blij dat d_h en arcee met die dagcijfers gestopt waren, maar tegenwoordig heb je weer van die mensen die posten om het zoveel mogelijk posten, niet voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
statsgeil
masterspammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We gaan al meer dan 100 topics mee dus we zijn het gewend
Precies. Geen reet aan dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat d_h en arcee met die dagcijfers gestopt waren, maar tegenwoordig heb je weer van die mensen die posten om het zoveel mogelijk posten, niet voor de gezelligheid.
Dat. Nou ja, waar ze maar een stevige plasser van krijgen.quote:
Ach, een maandje als ik zijn stats bekijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef nikky het volgende:
Hij heeft nog wel even voor deze: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Dag ranking FOK! forumquote:
Als het een maand lang zo rustig blijftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een maandje als ik zijn stats bekijk.
Alsof dat zo lastig isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dag ranking FOK! forum
Ik moet en zal een keer op nr1 komen![]()
Crossover is liefquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:21 schreef ETA het volgende:
geen crossover hier, dus hier gaat het wel hard......................................
Nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof dat zo lastig is
Maar wat win je dan?
Maar die spamt gewoon meequote:
quote:
Dat kan co ook hoorquote:
Jij kan er trouwens ook aardig wat vanquote:
Oh, without a reason.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Staat zeker niet voor niets op verborgen ?
Ik ben een slowchat hoerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij kan er trouwens ook aardig wat van![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Vast wel, I couldn't care less.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Daar hebben we allemaal last vanquote:
Ja dit wordt een mooie dag om mijn aantal posts op te krikken!quote:
Dat doe ik al de hele weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dit wordt een mooie dag om mijn aantal posts op te krikken!![]()
En nog nooit #1 gestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele week
Of naja eigenlijk de hele maand al ofzo
Dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef Ienepien het volgende:
Nja mijn scherm staat nogal in het zicht van mijn baas, hihi
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo...!heb ik daar toch even gewerkt...
was eigenlijk wel relaxed... het voelde zo.. vertrouwd...!quote:
No, don't go to the darkside!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was eigenlijk wel relaxed... het voelde zo.. vertrouwd...!
De mijne ook hij zit naast me, maar vind het niet ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef Ienepien het volgende:
Nja mijn scherm staat nogal in het zicht van mijn baas, hihi
maar...quote:
je kan het...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef huppelthepubbel het volgende:
nog 5 uur!
collega's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
Na het spammen van mijn collega's vond ik het wel tijd worden om mij hier maar eens te laten zien. Ik denk dat ik om 14.00 naar huis ga.
Wat een dag!
Ik moet nog de helft van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef huppelthepubbel het volgende:
nog 5 uur!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar...echt. vertrouw me, werken is een fijn gevoel...!
AAAAAAAAAAAAAAAH DOOD! GA DOOD ZEG IK!
tegen de vloek die ik heb dan he, niet tegen jullie!
Dus zelfs al heb ik het rustig, dan kan ik nog niet ongegeneerd gaan zitten Fokken, want dan valt het een beetje op . Maar vandaag dus geen baas die koekeloertquote:
ow...! ik dacht al dat jij ook via Tear hier kwam..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:56 schreef DeToXiC het volgende:
IT, zijn overal gedetacheerd
Nee zoveel vrienden heb ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow...! ik dacht al dat jij ook via Tear hier kwam..!
alleen je moeder, je neefje en je 46 knuffels?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee zoveel vrienden heb ik niet![]()
![]()
hier ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef huppelthepubbel het volgende:
ja, wrijf het er maar in. En ik moet dus ook nog vijf uur lang doen alsof ik werk
Doen alsof? want?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef huppelthepubbel het volgende:
ja, wrijf het er maar in. En ik moet dus ook nog vijf uur lang doen alsof ik werk
En Jan Pieterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen je moeder, je neefje en je 46 knuffels?![]()
![]()
wie?quote:
Ik ga voor visquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef nikky het volgende:
Ik spam niet
En het is weer bijna krokettentijd.
Unter den Linden zit ik, kun je een express post deze kant opsturen met een broodje met mosterd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef nikky het volgende:
Ik spam niet
En het is weer bijna krokettentijd.
ken ik niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |