ik moet tot 17:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Iedereen lijkt eerder vrij te zijn dan ik![]()
quote:
2 spammers op het forum. Al spamt hij niet goed genoeg op FOK!quote:
kweet alleen niet of ik dat wel trekquote:
laat hem langskomen in de stage sc!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 spammers op het forum. Al spamt hij niet goed genoeg op FOK!
Ziektewet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweet alleen niet of ik dat wel trekbegin koppijn te krijgen
Ik kijk neer op de politieagenten voor de Amerikaanse ambassade...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe is jullie uitzicht trouwens vanaf je werkplek? Ik kijk hier uit op centraal sation van den haag, ik zie leuk de trams af en aan rijden en de mensen verzamelen om richting Scheveningen te gaan
Prima spul, met apfelkorn effect: je voelt het lekker door je slokdarm heen glijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat citroen likeur? Beetje te drinken?![]()
Linkje gegeven. Op msnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laat hem langskomen in de stage sc!![]()
maar een keer proberen dan he!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima spul, met apfelkorn effect: je voelt het lekker door je slokdarm heen glijden
Ik kijk naar een straat waar auto's en vrachtauto's voorbij rijden. Industrieterrein. Dus geen boeiend uitzichtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe is jullie uitzicht trouwens vanaf je werkplek? Ik kijk hier uit op centraal sation van den haag, ik zie leuk de trams af en aan rijden en de mensen verzamelen om richting Scheveningen te gaan
Ik nog 6.45 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Iedereen lijkt eerder vrij te zijn dan ik![]()
Leuk, die zit hier ook in de buurtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kijk neer op de politieagenten voor de Amerikaanse ambassade...
Daarom, altijd baas boven baas...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ok ik heb t toch zo slecht nog niet![]()
mwah gebeurt helemaal niets... ik had eigenlijk gehoopt dat in de tijd dat ik hier zat er een kleine aanslag gepleegd werd ofzo, dat er nog iets te zien was, maar nee...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leuk, die zit hier ook in de buurt
Reageer eens op mijn apfelkorn postquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
woeij nog een topic, alleen mijn citrix sessie vind dit echt niet leuk hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |