Grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen ring maar een snelweg, ze moeten ook altijd overdrijven ook he
nu is het nog een snelweg!, maar over een jaar, als de rest van Turkije ook in berlijn woont word het de ring!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen ring maar een snelweg, ze moeten ook altijd overdrijven ook he
hoi...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
hallo?
One ring to rule themquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu is het nog een snelweg!, maar over een jaar, als de rest van Turkije ook in berlijn woont word het de ring!
ik moest water halen van danny dus was even wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
Ik word ongerust als mensen hier 2 minuten niet posten
zo ongeveer..!quote:
Vandaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moest water halen van danny dus was even weg
Mission accomplishedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Lunch doorgegeven
Je hebt ook nog wat te doen ook. Op je vrije dag!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:53 schreef Fugie het volgende:
moge
vandaag naar de hypotheker kijken wat mijn hypotheek opties zijn en wat makelaars bellen om bezichtigingen te regelen
wat ga je eten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Lunch doorgegeven
Ach, de lunch is het hoogtepunt: op een terras in de zon, met een ijsthee en soep en broodjes of een warme hap. Ik ben maar voor de dure broodjes gegaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mission accomplished![]()
Ik stel mijn eigen lunch straks lekker samen in de bedrijfskantine. Verheuge me er nu al op. Oh God wat een kutwerk.
Broodjes vis, zoals een pinguin dat hoort te doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ga je eten?
Ik zit aan twee donutshad mn baas meegenomen van Dunken Donuts
![]()
Iedereen maar lyrisch over de starbucks; we hebben Dunkinnnn Donuts nodig hier !!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ga je eten?
Ik zit aan twee donutshad mn baas meegenomen van Dunken Donuts
![]()
goed zo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Broodjes vis, zoals een pinguin dat hoort te doen
mwah weet niet, ik vind de koffie van Dunkin Donut's niet echt lekker, maar dat komt ook door de bekers waar het in zit..! En dan hebben we hier in Berlijn ook nog Balzac koffie, maar ik denk dat dat het nooit zal halen in NL...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Iedereen maar lyrisch over de starbucks; we hebben Dunkinnnn Donuts nodig hier !!
Koffie? Koffie?? Donuts!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah weet niet, ik vind de koffie van Dunkin Donut's niet echt lekker, maar dat komt ook door de bekers waar het in zit..! En dan hebben we hier in Berlijn ook nog Balzac koffie, maar ik denk dat dat het nooit zal halen in NL...
ga jij maar eens 12 donuts naar binnen werken zonder drinken!quote:
aah, ik dacht al, ben ik de enige hier...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
Collega kwam even een praatje maken.
Maak je geen zorgen, ik blijf hier tot 16:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah, ik dacht al, ben ik de enige hier...?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:02 schreef nikky het volgende:
Krokettendag!
Ik ben hier al vanaf 7.30 en heb nog niets gedaan. Vandaag zijn er andere werkzaamheden en degene die de systemen gaat uitleggen is nog niet aanwezig.
16:00 waarschijnlijk, tegen die tijd is mn oom hier!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik blijf hier tot 16:30![]()
* Teardrop-NL bazelt iets over Hotel Mamaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]lekker niets doen dus!
heb je ook een kroket voor mij...? ik mis ze zo...!
Aah gezelligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
16:00 waarschijnlijk, tegen die tijd is mn oom hier!
In de kantine hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]lekker niets doen dus!
heb je ook een kroket voor mij...? ik mis ze zo...!
Owja, gewoon even doorbellen die bestellingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
* Teardrop-NL bazelt iets over Hotel Mama
Mogge!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal !! Bijna Weekend!!!![]()
![]()
![]()
die bestelling is 3 week terug al doorgefaxt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owja, gewoon even doorbellen die bestelling
Waar zit het ministerie van Landbouw dan...?quote:
Om 14.30 begint het weekend voor mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal !! Bijna Weekend!!!![]()
![]()
![]()
nou vandaag is een mooie dag, kan je mooi naar het strandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om 14.30 begint het weekend voor mij
Assen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waar zit het ministerie van Landbouw dan...?ergens in Groningen?
assen...?quote:
Langs de snelweg naar Groningen.quote:
oh ja , nu is gelijk je hele week verneukt. al je inspanningen om niets te doen voor nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Julie zullen het nooit geloven !
Ik heb vandaag gewerkt !!! Heb een mailtje beantwoord
Dat doet het kopieer apparaat toch voor je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:15 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb ook werk! Ik moet gaan kopieren!
Ik weet waar Assen ligt lieve schat maar...! ik bedoelde meer dat Assen...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |