Hoezo dat? Je fokt, dus het is goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morguh Kuno
Ik laat het Goede er even vanaf hoor
Kon dat maarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een bandje inspreken met random antwoorden.
Ik zou toch liever wat anders doen op het moment hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je fokt, dus het is goed!
Werk je op een helpdesk of zo? Dan kan het zeker, eerst die standaard vragen inspreken, daarna zeggen dat je terugbeltquote:
Ja ik ook, sex op kantoor of zoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zou toch liever wat anders doen op het moment hoor
Ja ik werk op een helpdesk, maar 1 zonder bandjes of automatische beantwoordersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werk je op een helpdesk of zo? Dan kan het zeker, eerst die standaard vragen inspreken, daarna zeggen dat je terugbelt
ik heb gewoon een nederlands paspoort hoor...!quote:
Dat moest verboden worden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja ik werk op een helpdesk, maar 1 zonder bandjes of automatische beantwoorders
Je weet best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb gewoon een nederlands paspoort hoor...!
Ik ben illegaal, ik heb geen identiteitsbewijs op dit moment. AL bijna twee maanden nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb gewoon een nederlands paspoort hoor...!
je bent gewoon jaloers he...? Dat ik in een grote stad woon...!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben illegaal, ik heb geen identiteitsbewijs op dit moment. AL bijna twee maanden niet
Wo denn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers he...? Dat ik in een grote stad woon...!
Nee hij is jaloers dat je naar Zweden toe gaat. Alleen reageert het nu op deze manier afquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Den Haag is ook best gr... nouja ok.. Maar ik ben neit jaloers, ik noem jou gewoon Duitser omdat mijn indrukken van de mensen hier slecht in kernwoorden blijven hangen. Jouw kernwoorden zijn Duitser, ... dat was het eigenlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Berlijn, je weet wel dat dorpje in het Oosten. Dat 3 x zo groot is als Parijs en een rondje ring 300 km lang is!quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hij is jaloers dat je naar Zweden toe gaat. Alleen reageert het nu op deze manier af
maar Tear... moet jij niet een beetje uitpassen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hij is jaloers dat je naar Zweden toe gaat. Alleen reageert het nu op deze manier af
keihard mn ex neuken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou best nog wel een keertje net als vroegah........
Maak het maar af
Zweden. Hm, als het lekker weer is zeker goed te doen. Ik ga nog niet op vakantie, dat doe ik pas in mijn ontstlagperiodequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
naar ado wille kèkequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou best nog wel een keertje net als vroegah........
Maak het maar af
Je bedoeld : Bijna net zoveel als nederlanders in heel nederland ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Berlijn, je weet wel dat dorpje in het Oosten. Dat 3 x zo groot is als Parijs en een rondje ring 300 km lang is!
en 3,5 miljoen inwoners, bijnan et zo veel als in heel nederland dus!
Moet je wel ff een ID fixenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zweden. Hm, als het lekker weer is zeker goed te doen. Ik ga nog niet op vakantie, dat doe ik pas in mijn ontstlagperiode
Bijna net zoveel als in heel nl. Wanneer ben je hier voor het laatst geweest. Zoveel allochtone marokaanse kinderen hebben we alleen alquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Berlijn, je weet wel dat dorpje in het Oosten. Dat 3 x zo groot is als Parijs en een rondje ring 300 km lang is!
en 3,5 miljoen inwoners, bijnan et zo veel als in heel nederland dus!
Praktisch, zo'n ring!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
... een rondje ring 300 km lang is!
Mja, ik heb vermissing etc al opgegeven, nu duurt het alleen maar. Ambtenaren hequote:
_o- dat zeg ik... bijna net zo veel inwoners al in heel nederland!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bedoeld : Bijna net zoveel als nederlanders in heel nederland ?
Want last time i checked had nederland iets van 17 miljoen inwoners toch ?![]()
Heee ik werk op een ministeriequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik heb vermissing etc al opgegeven, nu duurt het alleen maar. Ambtenaren he
nou best wel!quote:
Het is gewoon een feit dat ambtenaren langzaam werkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heee ik werk op een ministerie![]()
wel utizendkracht, dus neit officieel ambtenaar![]()
Sta je iig in een langere filequote:
Weet je wat ze zouden moeten doen ! Een muur bouwen !quote:
Is dat onderzocht?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat ambtenaren langzaam werken
Door mijquote:
de laatste x dat ik in nederland was... mmmm moet ik even mn agenda van 88 opzoeken hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna net zoveel als in heel nl. Wanneer ben je hier voor het laatst geweest. Zoveel allochtone marokaanse kinderen hebben we alleen al
Damn, betraptquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Door mij
Heb stage gelopen daar was ik ook een ambtenaar
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:40 schreef -jos- het volgende:
joehoe! ik zie via logmein.com op mn eigen pc nu kan ik veel leukere dingen doen dan hier spammen![]()
En dan nog kom je hier om te spammen... blijkbaar vind je dat dan toch wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:40 schreef -jos- het volgende:
joehoe! ik zie via logmein.com op mn eigen pc nu kan ik veel leukere dingen doen dan hier spammen![]()
Gewoon een retegoed topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan nog kom je hier om te spammen... blijkbaar vind je dat dan toch wel leuk
Toen we het EK wonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de laatste x dat ik in nederland was... mmmm moet ik even mn agenda van 88 opzoeken hoor!
Nee dan is het goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Die muur word wel gebouwd in het midden oosten...!
@ Dylanesque & Pheno: die ring ligt 30 km uit berlijn en word inmiddels ook meer beschouwd als gewone snelweg, maar dat ding is vanaf waar ik werk ook 60 km weg...!dus ik heb er geen last van, lopen door berlijn nog wel wat meer oudere ringetjes
Dus geen ring maar een snelweg, ze moeten ook altijd overdrijven ook hequote:
toen was ik in nederland..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |