Hehe ik rij er altijd met de tram langs op weg naar huis, ook een stelletje chagrijnen hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah gebeurt helemaal niets... ik had eigenlijk gehoopt dat in de tijd dat ik hier zat er een kleine aanslag gepleegd werd ofzo, dat er nog iets te zien was, maar nee...!NIETS! alleen maar boze politeagenten die tegen iedereen zeggen dat ze van fiets moeten stappen...!
dat spul doet pijn als het er door je neus weer uit komt.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn apfelkorn post
Kruip je even de patchkast in om daar een tukkie te doen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
Weer 20 minuten weg.
dan moet je ook maar niet zo gaan lachen als je het net wilt doorslikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
dat spul doet pijn als het er door je neus weer uit komt.....
zik was zo kort als het maar zijn kon maar pijn dat het deed
overal hetzelfde kutbaantje...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe ik rij er altijd met de tram langs op weg naar huis, ook een stelletje chagrijnen hier
ik zal vanaaf eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Moet je eens wasabi gaan snuiven, staat het effect ook van op youtube (ga nu niet zoeken)
Dat is toch checkpoint charlie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn uitzicht...!
nee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is toch checkpoint charlie ?
als je zo bezopen bent dan kan je je lachen niet echt inhoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet zo gaan lachen als je het net wilt doorslikken
Nee, daar is ie te klein voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kruip je even de patchkast in om daar een tukkie te doen ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is toch checkpoint charlie ?
haha knippen en plakkennet de kleuterschoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga aan het kopieren, eindelijk! Wordt nog een leuk knip- en plakwerkje
Yeahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:32 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
haha knippen en plakkennet de kleuterschool
geen dank!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
bedankt voor het medeleven
aah jullie hebben vast een lieve EHBO-er daar zitten waar je het voor doet, zoiets van zusjer mijn vinger doet auwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
au
alleen zo'n hele grote schaar hier, doet pijn aan mn vingers
Oh ik dacht hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...dit is de Amerikaanse ambassade! Checkpoint charlie ziet er HEEL anders uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |