Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordtquote:
We zijn trots op jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, die OP is weer gefixxed...
YOU SAID THE 'W' WORD!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Precies!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordt
Je gaat even koffie halen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Daar ben ik het helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies!
Wegwezen. Dit is voor luie werknemers die het er van nemen
Dat is waar. Dan blijf ik geen reet uitvoeren, hetgeen mij het recht geeft hier te blijven vertoeven. Ik moet dan alleen even naar t kopieerapparaat lopen, maar ik wacht nu nog op specifieke orders inzake het aantal kopieen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doet het kopieer apparaat toch voor je ?![]()
Maandag : 8 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu mijn uren van deze week invullen. Creatief doen
Oeh! dat ook!quote:
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??quote:
Het schiet niet echt op inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
Jees, half 10 pas.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandag : 8 uur
Dinsdag : 8 uur
Woensdag : 8 uur
Donderdag : 0 uur
Vrijdag : 8 uur
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij wasquote:
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??
En steeds belletjes met achterlijke n00bvragen. Collega beneden weet niet al te veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op inderdaad
Oh moet dat ook nog johquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!Ik moet nu een presentatie maken, tenslotte moet ik nog wel iets afmaken voor ik hier weg ga...!
![]()
Hebben jullie me gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij was![]()
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!quote:
Misschien als ik op posts van jou had kunnen reageren had ik wel op nr1 gestaan !quote:
jep...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
Stage?
Een 2 is toch goed dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!
is natuurlijk een duits cijfer he jongens...! geen nederlandse twee...!![]()
is een 8 ongeveerquote:
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1quote:
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad hebquote:
yquote:
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
nou ik rij hem van de baan want dan betaald hij het karten en het eten en drinken...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1
Heb je ook lang over gedaan deze reeks te vinden danquote:
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
Cant you just kick the time when you see time crawling ? Maybe its going faster that wayquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, alweer 5 minuten verneukt. Time crawls when you are bored
Mij iets veel langerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |