Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordtquote:
We zijn trots op jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, die OP is weer gefixxed...
YOU SAID THE 'W' WORD!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Precies!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordt
Je gaat even koffie halen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Daar ben ik het helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies!
Wegwezen. Dit is voor luie werknemers die het er van nemen
Dat is waar. Dan blijf ik geen reet uitvoeren, hetgeen mij het recht geeft hier te blijven vertoeven. Ik moet dan alleen even naar t kopieerapparaat lopen, maar ik wacht nu nog op specifieke orders inzake het aantal kopieen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doet het kopieer apparaat toch voor je ?![]()
Maandag : 8 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu mijn uren van deze week invullen. Creatief doen
Oeh! dat ook!quote:
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??quote:
Het schiet niet echt op inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
Jees, half 10 pas.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandag : 8 uur
Dinsdag : 8 uur
Woensdag : 8 uur
Donderdag : 0 uur
Vrijdag : 8 uur
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij wasquote:
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??
En steeds belletjes met achterlijke n00bvragen. Collega beneden weet niet al te veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op inderdaad
Oh moet dat ook nog johquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!Ik moet nu een presentatie maken, tenslotte moet ik nog wel iets afmaken voor ik hier weg ga...!
![]()
Hebben jullie me gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij was![]()
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!quote:
Misschien als ik op posts van jou had kunnen reageren had ik wel op nr1 gestaan !quote:
jep...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
Stage?
Een 2 is toch goed dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!
is natuurlijk een duits cijfer he jongens...! geen nederlandse twee...!![]()
is een 8 ongeveerquote:
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1quote:
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad hebquote:
yquote:
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
nou ik rij hem van de baan want dan betaald hij het karten en het eten en drinken...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1
Heb je ook lang over gedaan deze reeks te vinden danquote:
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
Cant you just kick the time when you see time crawling ? Maybe its going faster that wayquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, alweer 5 minuten verneukt. Time crawls when you are bored
Mij iets veel langerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!en strax weer lekker kan gaan studeren!
Je bedoeld niet dit topic neem ik aan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef lenn- het volgende:
pffffffffffffffff suffe boel hier.
hehe nee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bedoeld niet dit topic neem ik aan ?
Gaat vandaag niet lukken he, met je 14:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien als ik op posts van jou had kunnen reageren had ik wel op nr1 gestaan !![]()
Moet je tegen ze zeggen. Zeg kunnen jullie niet horen dat ik aan het werk ben ! ga ergens anders staan lullen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet lukken he, met je 14:30![]()
Even allemaal collega's om me heen hier, iedereen gaat maar staan lullen hier als er niks te doen is![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je tegen ze zeggen. Zeg kunnen jullie niet horen dat ik aan het werk ben ! ga ergens anders staan lullen !
Fok op ! ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
'jullie verstoren mijn gefok!'
Ach, ik verdien prima, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!en strax weer lekker kan gaan studeren!
Je moet ook niet over werk praten dat is het geheimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef lenn- het volgende:
bij ons is zo weinig te doen dat ze niet eens iets hebben om over te praten.
ofzo
dat heet stilte voor de stormquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef lenn- het volgende:
bij ons is zo weinig te doen dat ze niet eens iets hebben om over te praten.
ofzo
En de titel van dat project is Hoe doe ik zo min mogelijk voor mijn vakantie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik doe ook geen klap, vanmiddag vakantie en net nieuw project ingerold. Ik kabbel wel wat voort zeg maar.
Nee, dat heet 10 suffe slaperige yuppen op een kantoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heet stilte voor de storm
quote:
liever scooter ??? hyper hyperquote:
dan ga je toch zappen?quote:
Liever Ipod met kwaliteits muziek!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
liever scooter ??? hyper hyper
je mama draait zeker speciaal voor jou voor het slapen gaan ook een uurtje foute nummersquote:
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mama draait zeker speciaal voor jou voor het slapen gaan ook een uurtje foute nummers
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
In the jungle the mighty jungle the lion sleeeeeeeeeeeeeeeeeps toniiiigggggghhhhtttttttttt
q-music?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
In the jungle the mighty jungle the lion sleeeeeeeeeeeeeeeeeps toniiiigggggghhhhtttttttttt
Sorry ik woon niet meer thuis...!quote:
Als jou moeder dat wel had gedaan had ik ook bij jou hotel mama willen logerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry ik woon niet meer thuis...!![]()
Grapje toch tear...!
kan niet, iedereen heeft maar^recht op 1 hotel mama!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jou moeder dat wel had gedaan had ik ook bij jou hotel mama willen logeren
zoek maar eens op youtube naar de muppet versiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hotel Kuno mama dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan niet, iedereen heeft maar^recht op 1 hotel mama!
Post na slotje nikky..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het wel prettig. Kan ik tenminste met de auto naar het werk.
Sorry nee, de moeder van Kuno_van_dijk is al heel lang dood!quote:
wacht deze post moet ik aanpassen..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry nee, de moeder van Kuno_van_dijk is al heel lang dood!
echt humor, ik kijk nu zelf weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek maar eens op youtube naar de muppet versie
Het wordt vaag, je verplaatst je teveel in je foknickquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wacht deze post moet ik aanpassen..!mijn moeder is niet dood...!
De moeder van Kuno van Dijk is al heel lang dood, net zo als Kuno zelf!
Linkje ?quote:
zo te horen mis ik nixquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Want daar achter de hoge bergen ligt het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand van maas en waal![]()
http://youtube.com/watch?v=WsRKZLDOXWcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Linkje ?![]()
Heb geen zin om zelf te zoeken
http://youtube.com/watch?v=WsRKZLDOXWcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Linkje ?![]()
Heb geen zin om zelf te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |