Ik weeg 89 kilo bij een lengte van 1.69quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Oeh goed zo Stormqueen, moet er veel af bij je?
Succes!
Dit snap ik niet zo goed. Als je je zoveel beter voelt als je volgens de Sonja Bakker richtlijnen eet, waarom doe je dat dan niet altijd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ff tvp.. weer terug van vakantie. volgens mij valt de schade mee... morgen even over wegen, maar ik denk maar 2 kilo..![]()
het voelt in ieder geval als meer...weer lekker volgens mijn boek eten, dan voel ik me echt zoveel beter...
![]()
ik heb mijn best gedaan, en binnen de mogelijkheden gegeten. helaas was dat niet altijd mogelijk. ben een week op visite geweest, en dan kan ik moeilijk eisen gaan stellen natuurlijk. maar witte zweedse zachte crackers zijn écht erg lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit snap ik niet zo goed. Als je je zoveel beter voelt als je volgens de Sonja Bakker richtlijnen eet, waarom doe je dat dan niet altijd?
Ook op vakantie kun je bijzonder gezond en gevarieerd eten.
Als je elke week 2,4 kilo af zou vallen zou het ook niet goed zijn vrees ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:18 schreef MargotTenenbaum het volgende:
Oef ik ben een beetje blijven steken. Ben in week 2 en er is nu 2,4 kg af, maar op het moment gaat het niet echt snel.
Tosti of broodje kaas is het zelfde!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:56 schreef Susanne81 het volgende:
Als je zelf een tosti maakt met alleen kaas ipv gewoon een boterham met kaas, dan is dat toch niet slechter of zie ik dat verkeerd?
Tuurlijk, er zit nauwelijks verschil tussen oud en jong qua kcalquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even een vraagje.. dat Milner kaas 30+, daar zijn zoveel soorten van. Ik heb nu gerijpt, omdat ik oude kaas wel lekkerder vind. Mag dat?
Okee, mooi!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zit nauwelijks verschil tussen oud en jong qua kcal
* SQ is ook een liefhebber van oude kaas![]()
Ah, dan mag je zo ook een boterham met kipfilet en een cracker magere smeerworstquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:32 schreef botterfly het volgende:
Ik ben na een week wat aan rommelen vandaag maar weer streng geworden voor mezelf.
Ik schommel zoveel met mijn gewicht dat ik een sas-week had en geen dag.
Ik ben nu bezig met weer week 2 uit het 3de boek. (bereik en behoud)
Ik koop de yoghurtdrink van de AH ipv optimelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, alle boodschappen zijn binnen voor SB.. dat was toch nog wel eventjes zoeken hoor![]()
Vooral ook omdat ik niet alle A-merken heb gekocht die Sonja aanbeveeld, maar ook veel van AH huismerk. Heb daarbij de voedingswaarden vergeleken enzo, dus was wel eventjes zoet.
Vandaag en morgen mag ik nog wat lekkere dingen (vandaag eten we dan ook pizza en morgen gaat de bbq nog een keer aan) en maandag beginnen we danBen erg benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |