strakkies in itallie weer meer dan genoeg vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ik moet weer eens limoncello halen
Wat gebruik je tegen hoofdpijn? Ik heb genoeg hoofdpijn namelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:17 schreef BrandX het volgende:
oh, en goedenavond natuurlijk! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hoofdpijn is eindelijk redelijk weggetrokken
een paracetamol 500 + 50mg nogietserin helpt normaal uitstekend, maar dat wilde vandaag de hele dag al niet... .wonderlijk genoeg was het nu een ibuprofen 400 die de trick deed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat gebruik je tegen hoofdpijn? Ik heb genoeg hoofdpijn namelijk
thanks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef Frutsel het volgende:
hoi BrandX , fijn dat het beter met je hoofdpijn gaat:*
Die zooi helpt niet bij me, ik ben er denk ik immuun voorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
een paracetamol 500 + 50mg nogietserin helpt normaal uitstekend, maar dat wilde vandaag de hele dag al niet... .wonderlijk genoeg was het nu een ibuprofen 400 die de trick deed.![]()
Wel bij toko halen, die AH dingen vind ik niets.quote:
bij mij hielp het vroeger ook nooit, omdat ik toen gemiddeld aan de 4000mg ibu per dag zatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zooi helpt niet bij me, ik ben er denk ik immuun voor
die AH dingen zijn net kleiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel bij toko halen, die AH dingen vind ik niets.
Welnee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef Muck het volgende:
slapen jullie nou allemaal?!
dan is het goedquote:
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
dan is het goed
ben je stoned/dronken.weet ik veel?
bier helpt tegen hoofdpijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zooi helpt niet bij me, ik ben er denk ik immuun voor
Hier nog een.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik vervéél me. Onwijs. De tyfuuus.
Nah. Ik blijf nog wel even hierquote:
JDude is tevens aan het zuupen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Muck het volgende:
ik verveel me ook de tyfus ja
Lars is met zijn vriend Transformers aan het kijken in de bioscoop (en waarschijnlijk ontzettend aan het zuipen hun kennende) dus die kan ik ook niet bellen
mannenquote:
Hé niet zo mannelijk doen. Ik zag je post wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef eer-ik het volgende:
daar jullie mijn posts toch niet zien, tyf ik weer op hier [afbeelding]
Nah hij doet maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef Muck het volgende:
mannen
ze zijn er ook nooit als je je dood verveeld
ik zie hem na de vakantie wel weerquote:
Ik hoop 'm toch morgenochtend gewoon te zienquote:
jaaaa, okee, maar das voor jou anders hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoop 'm toch morgenochtend gewoon te zien.
Laat JD zich ziek meldenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik vervéél me. Onwijs. De tyfuuus.
Dat noem ik pas inspiratie op de vroege morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:58 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen OA!
ik ben present, doch latent, er komt straks een vent, en ja dat went, ik denk niet dat je hem kent, maar hij is best potent, (en nee, hij wil niet dat ik hem verwend), hij is medewerker in deze tent, en waarmee ik samen met hem hard werkend........
koffie ga drinken!
Not in the moodquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Mogge mensen!![]()
Ph![]()
Je bent je smilie vergeten... [afbeelding]
quote:
Hoi Frutsiequote:
nee, mijn vrouw is richting ziekenhuisquote:
Eindelijk ben ik aan het minderen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 02 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 324 Kuukske
005. 190 Pheno
019. 102 Sebasser
073. 054 OA
075. 053 covie
116. 042 Muck
129. 040 Frutsel
175. 033 JortK
197. 030 Memento-Mori
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Routine of iets ernstigs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, mijn vrouw is richting ziekenhuis
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Extra bak koffie aan OA en Pheno komt brengen
Had je wat te doen of zo?quote:
Iig geen routinequote:
Werk heet dat geloof ik.quote:
quote:
0WNED WIE EIN N00B!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef covie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat ben ik ook een n00b he.
Kom ik net op mijn werk en jaaaaaah! daar is mijn nieuwe telefoon al!
Maar ik heb 2 rekeningnummers en van 1 ben ik t pasje kwijt.
Maar nu heb ik gisteren automatisch zonder er bij na te denken het rekeningnummer opgegeven waarvan ik het pasje kwijt ben.
En ik moest bij bezorging ¤0.01 pinnen en ze wilden een kopie van het pasje maken.
Dus nu is mijn telefoon weer weg [afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niets om sterkte voor te hebben.
Ik heb alleen koppijn, geen baan en straks geen auto meer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Ja goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het met het koppie Kuuks?
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Héél even last gehad gisterenavond, na heel hyper door het huis te hebben mee geblerd op de muziek en rondgestuiterd te hebben. Maar verder goed
. Eindelijk heb ik nu smorgens geen hoofdpijn meer. Heerlijk gevoel
.
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?
Elleuhw Tiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Ik haal net mn 2e cappu, dus voel me genoodzaakt hier te reageren.
Ej Misstiquequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.. Ik denk dat ik pas merk hoe het echt gaat als ik ook weer ga werken en geconcentreerd met dingen bezig ben. Als ik dan nóg steeds last heb, vraag ik een verwijskaart aan voor Le Hospital.
Koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mailsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:16 schreef Frutsel het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?
Volgaarne.quote:
* Trommel aangeeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Volgaarne.
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Die verklaring kan altijd nog. Ik kijk het wel aan. Ik heb twee weken thuis gezeten, in bed gelegen, genikst, geFok!t en genikst. Dus het mag toch wel over zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?![]()
Kan dat niet in goed overleg met de baas? Hij heeft nix aan een werknemer die hele dagen moet werken en zich smiddags zwaar klote voelt![]()
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
Dus geen verschil met je werk
Net zoveel als ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
Net zoveel als ik natuurlijk
Ik gebruik ctrl -tabquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eensmiley
![]()
Maar ja, denk dat Eer-Ik, MPG of OA er meer in thuis zijn
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Schpuit 11.quote:
Kantoortuinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.
Normaal heb ik er meer hoor. Komkommertijd hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...![]()
Het is hier meer 3 per uur.. minimaal.![]()
Gewoon gaan liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar outlook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hé, men vraagt, ik geef!quote:
Omg jullie hebben flexplekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Oh, en je zit op balkon met thee en water te lezen en zonnen! [afbeelding]
pics?![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Eigen kantoor, radio, kasten, printer, etc, etc...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
[..]
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Hoe laat en lang heb jij zon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staat.
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.quote:
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Hoe laat en lang heb jij zon?
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij onsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef covie het volgende:
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkes.
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij ons. Complete bagger vind ik het. Ik ben benieuwd wanneer we weer teruggaan naar de kamertjescultuur.
Hokjesgeestquote:
Om foto's in te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Héérlijk. Net als de menselijke hokjesgeest. Alto's, hippies, hockeykutjes, overhetpaardgetilde rijke snollen. And so on.quote:
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?
quote:
Welnee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef OA het volgende:
Welnee..
Mijn mannelijke collegae met kinderen hebben ook lijstjes....
Al dat sentimentele gedoe...Je ziet die kinderen toch des ochtends en avonds weer...
![]()
Dat zal zo'n vaart niet lopen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot er mini-OA'tjes zijn.
Die heeft nu vast een hersenschudding.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Mooie binnenkomer Muck!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:49 schreef Muck het volgende:
whehehe, ik zie hier net een skater keihard onderuit gaan
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Dat zal zo'n vaart niet lopen! [afbeelding]
Ik zie er elke avond streng op toe dat OAdin haar kleine ronde pilletje inneemt...![]()
nah, hij krabbelde alweer overeind en lijkt wel okee....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die heeft nu vast een hersenschudding.
eenschquote:
leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
Eens informeren of ik al op het punt sta tante te worden.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Memento-Mori het volgende:voor iedereen en een extra
voor fruts
Goed punt, ik zou het zo bedacht kunnen hebbenquote:
Zeg nooit nooit...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me; hoe jij naast haar staat: "INNEMEN GODVERDOMME".
Maar wil je geen kinderen? Of gewoon nog niet?
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
leuk
mijn vriendin heeft zaterdag een beebie gekregen
dus ik ben, ehm, semi-tante
Ik welquote:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef Pheno het volgende:
Einelijk een vrouw met verstand, net als mijn vrouw en CL.
Ze bestaan nog
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
Tsja, zo'n klein dingeske is nu eenmaal afhankelijk. Na verloop van tijd doen ze dat niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef Muck het volgende:
ze maken een hoop herrie, ze stinken, je moet ze constant in de gaten houden zodat ze niet alles in hun mond stoppen (je sigaretten, je sleutels, je tas...) of van het balkon af flikkeren
bah
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, iedereen moet toch zelf weten of ie al dan niet kinderen wil.![]()
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2equote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:02 schreef OA het volgende:
Vriendinnen van mijn vriendin hebben ook al kind(eren)
En wat familie met kleine kinderen. Allemaal erg leuk hoor!![]()
Maar ja, ben toch erg blij dat ik niet voor de poepluiers hoef te zorgen...![]()
Teringtyfus. Die is er vroeg bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Muck het volgende:
mijn vriendin is 20.... en dit is haar 2e
ik heb toch ook geen kinderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet gewoon absoluut niet roken als je kinderen hebt![]()
Of iig zorgen dat ze er niet bij kunnen enzo.![]()
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af of iedereen ze wilt omdat ze het leuk vinden of omdat het van de maatschappij (familie etc) moet. Ik ben serieus voor een test van te voren, want tegenwoordig laten ouders hun kinderen gewoon verrotten en gaan de school de schuld geven dat ze niet opgevoed worden
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
Ik vind je wel een toffe user hier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Daarom post ik maar niet in [OUD], ik maak daar geen vrienden. Oh wacht, die maak ik sowieso niet
Creches. *Ril*.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef OA het volgende:
Dat ben ik wel met je eens.
Sommige (veel eigenlijk) mensen moeten ze gewoon verbieden kinderen te krijgen![]()
Van die lui die kinderen nemen omdat dat er nu eenmaal bijhoort...maar wel 2 weken na de bevalling weer fulltime werken en je kinderen laten opgroeien in een kresj...
![]()
Ook al je kinderen neemt omdat het 'moet' van de familie is belachelijk![]()
Als ik kinderen neem, is het echt omdat ik (en OAdin) dat zelf wil en dan gaan we daar ook normaal voor zorgen!![]()
Ph is tof. Eigenzinnig. Maar tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
mjaquote:
btw: je moet ze in eerste instantie niet eens de kans geven om je tas te plunderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb toch ook geen kinderen![]()
en ik rook ook niet meer![]()
maar als ze je tas gaan plunderen... tja....
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter Dquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
naja, heeft ze niet bewust voor gekozen hoor
ik dacht al!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het is ook niet direct tegen jou bedoeld, maar meer in het algemeen!![]()
ik vind je ook tof hoor Phquote:[..]
Ik vind je wel een toffe user hier.![]()
Je hebt tenminste een eigen mening en daar kom je ook gewoon voor uit! Lekker belangrijk wat anderen (hier op fok) daar van vinden...![]()
Dat ja. Sorry dat ik het zeg Muck.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
dan is ze gewoon dom met een hoofdletter D
Hoezo niet bewust...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Muck het volgende:
[..]
mja
naja, heeft ze niet bewust voor gekozen hoor
een stempeltje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik sta af en toe in het kinderparadijs, de IKEAmedewerkershelen wat een draken
![]()
![]()
Janken omdat ze ene stempeltje krijgen: janken omdat mama weg is, janken omdat ze vinden dat een ander kind iets verkeerd doet, altijd maar janken in ieder geval.
Omdat de ouders de kinderen maar dumpen. Ik ga serieus buiten hoogseizoen op vakantie omdat je anders die jankballen tegen komt. Van die ouders die toch een verre reis willen maken ondanks de kinderenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
Janken omdat ze ene stempeltje krijgen: janken omdat mama weg is, janken omdat ze vinden dat een ander kind iets verkeerd doet, altijd maar janken in ieder geval.
En vooral subtiel. EN neutraalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ph is tof. Eigenzinnig. Maar tof.
Heheh. De pil? Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
Hoezo niet bewust...![]()
"O, laten we neuken zonder condoom... wat is nou helemaal de kans dat je daarvan zwanger wordt..."![]()
Of werkte de pil niet?![]()
heb ik ook gezegdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ja. Sorry dat ik het zeg Muck.
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo niet bewust...![]()
"O, laten we neuken zonder condoom... wat is nou helemaal de kans dat je daarvan zwanger wordt..."![]()
Of werkte de pil niet?![]()
Dat lijkt me ook vreselijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
![]()
Er is wel een kansje van 0,0001 % dat je zwanger raakt, ondanks het slikken van de pil. Maar twee keer zwanger lijkt me een typisch gevalletje van niet slikken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Muck het volgende:
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet nee
paracetamolletjesquote:
euh, reken, reken, net 19quote:Hoe oud was ze toen ze d'r 1e kreeg dan Muck?
"Thomas wordt nu naar buiten gezet op de parkeerplaats"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Moet jij dan ook omroepen: "Thomas wil nu opgehaald worden door zijn mama in het kinderparadijs..."![]()
achja ouders die hun kinderen ook meeslepen naar IKEA, ze vinden dat helemaal niet leuk, ja de ballenbak voor 5 minuten dan worden ze weer opgehaald en met mams mee de winkel in en 5 minuten later: er is een klein jongetje/meisje vermist "blablabla"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat de ouders de kinderen maar dumpen. Ik ga serieus buiten hoogseizoen op vakantie omdat je anders die jankballen tegen komt. Van die ouders die toch een verre reis willen maken ondanks de kinderen
Alleen is egypte veilig in augustus, dat vinden ze te heet
Hoe vaak ik dat niet hoor bij IKEA. Dan denk ik echt van, dump die kids bij opa en oma ofzo, en ga zelf naar IKEA. Of bind je kind vast aan je pols. Triest dat mensen hun kind kwijtraken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
Moet jij dan ook omroepen: "Thomas wil nu opgehaald worden door zijn mama in het kinderparadijs..."![]()
Ok, dan werkt ie niet..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Muck het volgende:
[..]
heb ik ook gezegd
[..]
mja, ze is al jaren aan de pil.... maar blijkbaar werkte dat dus niet nee
Kuuks toch!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heheh. De pil? Wat is dat?.
Hoe oud was ze toen ze d'r 1e kreeg dan Muck?
Dámn. Zonde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Muck het volgende:
euh, reken, reken, net 19
nee ze krijgen een pieper mee, en anders moeten we de receptie bellen en die roepen omquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vreselijk!![]()
Sowieso Ikea![]()
![]()
Ik slik de pil hoor. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo'n ding vergeten. Als ik ergens stipt mee ben is het met dat dingquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef OA het volgende:
Kuuks toch!![]()
Dus jij had al lang 1000x zwanger kunnen zijn... wat een geluk heb jij zeg...![]()
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Thomas wordt nu naar buiten gezet op de parkeerplaats"
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef OA het volgende:
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."![]()
Ik was iets subtielerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
"Kunnen de ouders van Thomas naar de parkeerplaats komen, alwaar het ventje aan het asfalt zit geplakt, na een onzachte aanvaring met een X5..."![]()
mij ook eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is wel een kansje van 0,0001 % dat je zwanger raakt, ondanks het slikken van de pil. Maar twee keer zwanger lijkt me een typisch gevalletje van niet slikken.
Ik gaf gewoon een logisch vervolg aan jouw verhaal!quote:
Mja. Ik bedoel ongelukjes. Oké. Ik was er ook éénquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Muck het volgende:
mij ook eerlijk gezegd...
Dat heeft dan tenminste een verklaarbare reden!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn mama raakte ook door de pil heen zwanger van mn broer kwam door de medicijnen tegen epilepsie die ze slikte (nu staat er ind e bijsluiter dat de pil icm die medicijnen niet werkt, toen niet) dus naar de dokter die haar voor gek verklaarde, ze kreeg een zwaardere pil mee maar ook bleek 1.5 jaar later dat die niet met de mediciijnen werkten en toen was ze zwanger van mij
Ga gewoon niet naar Ikea!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat niet hoor bij IKEA. Dan denk ik echt van, dump die kids bij opa en oma ofzo, en ga zelf naar IKEA. Of bind je kind vast aan je pols. Triest dat mensen hun kind kwijtraken.
Jahwel. Ze hebben daar leuke accesoires.quote:
en leuke medewerkersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Ze hebben daar leuke accesoires.
Nou....quote:
nah, ze zijn erg gelovig opgevoed, dus abortus zat er niet in...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, dan werkt ie niet..
Dan nóg heb je de keuze om zwanger te blijven, als je nog niet aan kinderen toe bent!![]()
absoluut! ze zat in het laatste jaar van de opleiding (lees: bij mij in de klas) en nu zit ze thuis met 2 van die huilers. zonder diploma.quote:
ik snap dat ook nooit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik slik de pil hoor. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zo'n ding vergeten. Als ik ergens stipt mee ben is het met dat ding. Secretaresse in me denk ik.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn mama raakte ook door de pil heen zwanger van mn broer kwam door de medicijnen tegen epilepsie die ze slikte (nu staat er ind e bijsluiter dat de pil icm die medicijnen niet werkt, toen niet) dus naar de dokter die haar voor gek verklaarde, ze kreeg een zwaardere pil mee maar ook bleek 1.5 jaar later dat die niet met de mediciijnen werkten en toen was ze zwanger van mij
Dat vind ik altijd zo stom, als iemand over zijn eigen kinderen zegt dat het een ongelukje was... Net alsof je niet blij bent met het kindquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Ik bedoel ongelukjes. Oké. Ik was er ook één. En dat is nog te merken.
Maar twee ongelukjes..
die zie ik nooit bij de ikea...quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heeft dan tenminste een verklaarbare reden!
Maar als die er niet is, is het onwaarschijnlijk om 2x zwanger te worden, ondanks het slikken van de pil...![]()
[..]
Gelovigen breinen ook een truiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Muck het volgende:
nah, ze zijn erg gelovig opgevoed, dus abortus zat er niet in...
Kom naar Utrecht zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
die zie ik nooit bij de ikea...
volgens mij is het echt geheel selfservice daar bij Duiven
Prima, groene thee graagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
naast Pheno op de bank plaatsneemt
Nog een bakje Ph?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo stom, als iemand over zijn eigen kinderen zegt dat het een ongelukje was... Net alsof je niet blij bent met het kind![]()
Als dat het geval is, had je er iets aan moeten doen toen dat nog mogelijk was!![]()
Ok, het is dan misschien wel per ongeluk, maar dan kan je beter zeggen dat het niet gepland was.![]()
En als je dan besluit het kind te houden, moet je er verder nooit meer over zeiken!![]()
Ik heb straks geen auto meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht zou ik zeggen
Ach, mijn moeder heeft het er altijd een beetje spottend over gehad. En ik kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef OA het volgende:
Dat vind ik altijd zo stom, als iemand over zijn eigen kinderen zegt dat het een ongelukje was... Net alsof je niet blij bent met het kind![]()
Als dat het geval is, had je er iets aan moeten doen toen dat nog mogelijk was!![]()
Ok, het is dan misschien wel per ongeluk, maar dan kan je beter zeggen dat het niet gepland was.![]()
En als je dan besluit het kind te houden, moet je er verder nooit meer over zeiken!![]()
*iets met breinaaldenquote:
werk jij daar?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
HEB JIJ EEN KLOON?!quote:
Oke mijn openingszin van vandaag was dus:quote:
Kutklonenquote:
Ik ken wel saaiere onderwerpen hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
naast Pheno op de bank plaatsneemt
Nog een bakje Ph?
Ikea is en blijftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Muck het volgende:
ik vind de ikea ook tof
mijn toffe bed komt er vandaan
ik kan hele mooie mutsen breienquote:
Oh. Daar kom je goed weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef crossover het volgende:
Oke mijn openingszin van vandaag was dus:
Geen kater
(dat was het account van m'n broertje)
ja daar werk ik zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef Muck het volgende:
[..]
werk jij daar?!
daar ben ik pas nog geweest!
jaajaaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke mijn openingszin van vandaag was dus:
Geen kater
(dat was het account van m'n broertje)
misschien hebben ze daar mijn tv meubel Jägra in het bruin zwart nogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kloon en die is al bekend onder julliequote:
newsflash: ik BEN een vrouwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef OA het volgende:
Ikea is en blijft![]()
Het is een paradijs voor vrouwen en winkelnichten [afbeelding]
![]()
![]()
Werkte vroeger al prima!quote:
Wat betekent Memento Mori?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daar werk ik zekerbij de kassa/klantenservice/ingang/laadperron/kipa of externe magazijn
EELLLAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken wel saaiere onderwerpen hoor.![]()
Voetbal bijv..![]()
[..]
Ikea is en blijft![]()
Het is een paradijs voor vrouwen en winkelnichten [afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef covie het volgende:
Ik sprak laatst een oud klasgenoot die ook een kindje heeft gekregen.
Ik dus zo "oooh leuk zeg! gefeliciteerd, hoe gaat het er mee dan?"
zei: "ja nou, nu gaat het wel wat beter, maar hij huilde eerst zoveel. En tsjah Ik heb er ook niet om gevraagd dat hij kwam"
ik had echt zoiets van wtf??? wat zeg jij nou...![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef crossover het volgende:
Trouwens, die avatar van 'm
Zal er eens even een melding van maken
wat leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daar werk ik zekerbij de kassa/klantenservice/ingang/laadperron/kipa of externe magazijn
Dat zei ik al, doe maar eerst een test of je wel wilt en kan opvoeden. Dat geouwehoer van tegenwoordig met die rellende slopende kutkinderen komt allemaal door gebrek aan opvoeding. De scholen mogen papa en mama spelen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef covie het volgende:
Ik sprak laatst een oud klasgenoot die ook een kindje heeft gekregen.
Ik dus zo "oooh leuk zeg! gefeliciteerd, hoe gaat het er mee dan?"
zei: "ja nou, nu gaat het wel wat beter, maar hij huilde eerst zoveel. En tsjah Ik heb er ook niet om gevraagd dat hij kwam"
ik had echt zoiets van wtf??? wat zeg jij nou...![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
internet zegt:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar mijn tv meubel Jägra in het bruin zwart nog![]()
die was er niet meer in hengelo
zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef Muck het volgende:
zeg MM, hebben jullie die toffe koekepannen vna 1,95 nog?
of was dat een tijdelijk iets?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Is dat niet van dat liedje?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Ella? Is dat nieuw?
Umbrella?quote:
Een cover van van Alizee misschien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Ella? Is dat nieuw?
Húúú.quote:
waarom vertrouw je de klasten niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:34 schreef covie het volgende:
Ik moet nog steeds een boekenkast kopen bij de ikea, maar eigenlijk vertrouw ik kasten van de ikea nooit.![]()
verder vind ik de ikea echt leuk![]()
Je kan er heerlijk rondsnuffelen, mits door de week, en het geen vakantie is.
Jaquote:
Sugar Rayquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
Ja
Doe mij maar motorhead
* crossover zet Love Can't Buy You Money nog maar eens op
tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er nog steedsdat is 1 koekenpan en je hebt zo'n setje van 2 ofzo voor 3.95
Ken alleen Mean Machine. Wel gaaf nummer op z'n tijd.quote:
Nou vooral bij de klerenkasten gaat het uiteindelijk nooit goed met die dingetjes waar je de plank op legt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom vertrouw je de klasten niet?
Ja kut, nu ik mijn koffie heb, heb ik zin in theequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
ff koffie halen.
Dan wordt een pan uiteindelijk wel duur hoor, als je elke 2 weken een nieuwe pan moet kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
lars heeft die van mij namelijk naar de filistijnen geholpen
na 2 weken![]()
ik ga hem ook niet kopen, dat gaat lars doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef covie het volgende:
[..]
Dan wordt een pan uiteindelijk wel duur hoor, als je elke 2 weken een nieuwe pan moet kopen. [afbeelding]
Euhm. Mad Caddies? Niet nieuw maar wel leuk. 12 Stones is ook tof. Niet nieuw thoo. Euhm.. Errr.. Hm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:42 schreef crossover het volgende:
Kuuk, weet jij nog een leuke nieuwe band?
Ben weer toe aan wat nieuwe muziek.
Hé die heb ik iemand ooit eens cadeau gedaan.quote:
Misschien dat ik die eens moet terugvorderen. Of zou dat gemeen zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Hé die heb ik iemand ooit eens cadeau gedaan.
12 Stones eens even opzoeken dan.. Mad Caddies ken ik al, vette shit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm. Mad Caddies? Niet nieuw maar wel leuk. 12 Stones is ook tof. Niet nieuw thoo. Euhm.. Errr.. Hm.
versturen naar Hengelo danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
internet zegt:
tv-meubel op wielen > BESTÅ JÄGRA
afmeting: 120x60 cm
kleur: zwartbruin
UTRECHT
Op voorraad:
Ja
Als je het niet kan vinden moet je het even zeggen. Dan stuur ik je wat dingen per MSN.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef crossover het volgende:
12 Stones eens even opzoeken dan.. Mad Caddies ken ik al, vette shit.
voor die 1/95?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eens moet terugvorderen. Of zou dat gemeen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |