Jaquote:
Sugar Rayquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
Ja
Doe mij maar motorhead
* crossover zet Love Can't Buy You Money nog maar eens op
tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er nog steedsdat is 1 koekenpan en je hebt zo'n setje van 2 ofzo voor 3.95
Ken alleen Mean Machine. Wel gaaf nummer op z'n tijd.quote:
Nou vooral bij de klerenkasten gaat het uiteindelijk nooit goed met die dingetjes waar je de plank op legt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom vertrouw je de klasten niet?
Ja kut, nu ik mijn koffie heb, heb ik zin in theequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef crossover het volgende:
ff koffie halen.
Dan wordt een pan uiteindelijk wel duur hoor, als je elke 2 weken een nieuwe pan moet kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
lars heeft die van mij namelijk naar de filistijnen geholpen
na 2 weken![]()
ik ga hem ook niet kopen, dat gaat lars doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef covie het volgende:
[..]
Dan wordt een pan uiteindelijk wel duur hoor, als je elke 2 weken een nieuwe pan moet kopen. [afbeelding]
Euhm. Mad Caddies? Niet nieuw maar wel leuk. 12 Stones is ook tof. Niet nieuw thoo. Euhm.. Errr.. Hm.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:42 schreef crossover het volgende:
Kuuk, weet jij nog een leuke nieuwe band?
Ben weer toe aan wat nieuwe muziek.
Hé die heb ik iemand ooit eens cadeau gedaan.quote:
Misschien dat ik die eens moet terugvorderen. Of zou dat gemeen zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Hé die heb ik iemand ooit eens cadeau gedaan.
12 Stones eens even opzoeken dan.. Mad Caddies ken ik al, vette shit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm. Mad Caddies? Niet nieuw maar wel leuk. 12 Stones is ook tof. Niet nieuw thoo. Euhm.. Errr.. Hm.
versturen naar Hengelo danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
internet zegt:
tv-meubel op wielen > BESTÅ JÄGRA
afmeting: 120x60 cm
kleur: zwartbruin
UTRECHT
Op voorraad:
Ja
Als je het niet kan vinden moet je het even zeggen. Dan stuur ik je wat dingen per MSN.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef crossover het volgende:
12 Stones eens even opzoeken dan.. Mad Caddies ken ik al, vette shit.
voor die 1/95?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eens moet terugvorderen. Of zou dat gemeen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |