Not in the moodquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Mogge mensen!![]()
Ph![]()
Je bent je smilie vergeten... [afbeelding]
quote:
Hoi Frutsiequote:
nee, mijn vrouw is richting ziekenhuisquote:
Eindelijk ben ik aan het minderen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 02 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 324 Kuukske
005. 190 Pheno
019. 102 Sebasser
073. 054 OA
075. 053 covie
116. 042 Muck
129. 040 Frutsel
175. 033 JortK
197. 030 Memento-Mori
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Routine of iets ernstigs?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, mijn vrouw is richting ziekenhuis
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Extra bak koffie aan OA en Pheno komt brengen
Had je wat te doen of zo?quote:
Iig geen routinequote:
Werk heet dat geloof ik.quote:
quote:
0WNED WIE EIN N00B!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:51 schreef covie het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat ben ik ook een n00b he.
Kom ik net op mijn werk en jaaaaaah! daar is mijn nieuwe telefoon al!
Maar ik heb 2 rekeningnummers en van 1 ben ik t pasje kwijt.
Maar nu heb ik gisteren automatisch zonder er bij na te denken het rekeningnummer opgegeven waarvan ik het pasje kwijt ben.
En ik moest bij bezorging ¤0.01 pinnen en ze wilden een kopie van het pasje maken.
Dus nu is mijn telefoon weer weg [afbeelding]![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb niets om sterkte voor te hebben.
Ik heb alleen koppijn, geen baan en straks geen auto meer
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
moggûh Frutsel![]()
![]()
(wanneer komt er een smiley die zwaait en een kusje geeft tegelijk?)
Ja goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:07 schreef Frutsel het volgende:
Hoe is het met het koppie Kuuks?
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Héél even last gehad gisterenavond, na heel hyper door het huis te hebben mee geblerd op de muziek en rondgestuiterd te hebben. Maar verder goed
. Eindelijk heb ik nu smorgens geen hoofdpijn meer. Heerlijk gevoel
.
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:10 schreef Frutsel het volgende:
whehehe... geen blijvend letsel dus? of gaan we d at de komende weken merken aan je postgedrag ?
Elleuhw Tiek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Ik haal net mn 2e cappu, dus voel me genoodzaakt hier te reageren.
Ej Misstiquequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag weer werken dus mja.. Ik denk dat ik pas merk hoe het echt gaat als ik ook weer ga werken en geconcentreerd met dingen bezig ben. Als ik dan nóg steeds last heb, vraag ik een verwijskaart aan voor Le Hospital.
Koffiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:13 schreef Misstique het volgende:
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mailsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:16 schreef Frutsel het volgende:
mjha.. misschien eerst een week halve dagen proberen anders?
Volgaarne.quote:
* Trommel aangeeft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Misstique het volgende:
Volgaarne.
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Die verklaring kan altijd nog. Ik kijk het wel aan. Ik heb twee weken thuis gezeten, in bed gelegen, genikst, geFok!t en genikst. Dus het mag toch wel over zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
Hmm..ik neem aan dat je iets hebt van een doktersverklaring ofzo wat je hebt gehad?![]()
Kan dat niet in goed overleg met de baas? Hij heeft nix aan een werknemer die hele dagen moet werken en zich smiddags zwaar klote voelt![]()
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef Pheno het volgende:
Dus geen verschil met je werk
Net zoveel als ik natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doe wel degelijk wat. Dat het allemaal traag is, op de pc moet en ik veelvuldig kan alt-tabben is bijzaak.
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:26 schreef Pheno het volgende:
Net zoveel als ik natuurlijk
Ik gebruik ctrl -tabquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij kan alt-tabben?.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zitten zat handige ventjes hier, die alleen zo'n zwaaihandje als 'smiley' hebben... die plak je gewoon achter eensmiley
![]()
Maar ja, denk dat Eer-Ik, MPG of OA er meer in thuis zijn
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb je volgens mij toestemming voor nodig van zo'n ARBO dude. Bovendien heb ik over anderhalve week weer een week vrij dus ik ga het gewoon proberen. Het kan toch niet zo zijn dat een hersenschudding m'n werk"carrière" (voor zover het dat is) verknalt? Dus ik ga gewoon weer lekker aan de slag, ik heb al in mijn mail gespiekt en heb welgeteld 3 e-mails.
Studentenklachten.
Schpuit 11.quote:
Kantoortuinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, in die kuttuin hangt het er ook nog maar vanaf waar ik zit.
Normaal heb ik er meer hoor. Komkommertijd hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef OA het volgende:
Hàd ik maar eens 3 emails in 2 weken...![]()
Het is hier meer 3 per uur.. minimaal.![]()
Gewoon gaan liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar outlook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Pheno het volgende:
Oftewel, er zit niemand achter me, en FF is goed.
En ik heb outlook open, dus mocht er iemand eens komen, dan eens een alt tab
Hé, men vraagt, ik geef!quote:
Omg jullie hebben flexplekken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:34 schreef OA het volgende:
Oh, en je zit op balkon met thee en water te lezen en zonnen! [afbeelding]
pics?![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Eigen kantoor, radio, kasten, printer, etc, etc...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef covie het volgende:
[..]
Omg jullie hebben flexplekken?![]()
Ben wel blij dat ik mijn eigen plek heb. Nu zit ik met 2 anderen op kantoor.
En bij mijn volgende baan een heel eigen kantoortje volgens mij.![]()
Hoe laat en lang heb jij zon?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nóg niet. Ik verhuis zodra de zon achter op het huis staat.
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.quote:
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Hoe laat en lang heb jij zon?
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij onsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef covie het volgende:
Nou dat geloof ik graag. Elke dag weer je doos met fotolijstjes en je lievelings pennenbak inpakken alsof het je laatste werkdag was, om de volgende dag de doos weer uit te pakken en dan kan je je hele bureau weer opnieuw indelen.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanaf ehh.. een uur of half 12 tot 'ie ondergaat. Opkomen doet ie voor de slaapkamer. Héérlijk die ochtendzon op je bakkes.
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fotolijstjes enzo mogen niet eens bij ons. Complete bagger vind ik het. Ik ben benieuwd wanneer we weer teruggaan naar de kamertjescultuur.
Hokjesgeestquote:
Om foto's in te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Héérlijk. Net als de menselijke hokjesgeest. Alto's, hippies, hockeykutjes, overhetpaardgetilde rijke snollen. And so on.quote:
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb je fotolijstjes voor nodig op je werk?![]()
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af, wtf moet je met die dingen op je werk?
quote:
Welnee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een vrouwending? Je bureau leuk aankleden met frutsels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |