Synthol.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke oefening is het beste om de binnenkant van de borst te pakken?
Ik doe nu voornamelijk Medium-grip bench presses, handen zo dicht mogelijk bij elkaar houden terwijl ik de bench press doe.
Werkt wel oké maar op de een of andere manier voel ik mijn binnenkant van mijn borstspieren niet echt branden tijdens de oefening.
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
vandaag:
- niet kunnen legpressen of deadliften vanwegen een kleine teen zonder vel (vet hard tegen de deurrand aangelopen)
- wel kunnen squaten (zonder schoenen welliswaar) tot 90kg parallel(2 reps) was van plan om quarters te doen maar het ging goed zo.
- m'n kat heeft anabole steroiden toegedient gekregen om wat massa aan te zetten
alsof ik dat thuis heb liggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef Haijo het volgende:
[..]
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,![]()
ja, hij heeft een aangepast voedingsschema met geselecteerde eiwitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef no-look het volgende:
vroeg die arts niet: 'hoe zit het met zijn voedingsschema?'
Gefeliciteerd met je PR's!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef no-look het volgende:
best goed als je voor een split gaat lijkt meDeadlifts en squats zitten erin, dat is belangrijk.
Ben trouwens geen fan van upright rows, ik meen gehoord te hebben dat het echt een blessure-oefening is.
oei oei oei, die dingen zijn echt kut als je polsen niet helemaal 100% zijn. Elke keer nadat ik die krengen had gedaan, dwz, als ik ze voor ong een maandje had ingepast tussen de andere oefeningen, kon ik er 100% zeker van op aan dat ik bij boksen "iets" in me pols zou verkloten, wat ook elke keer gebeurde. Elke keer als ik weer de pineut was kon ik geeneens mijn hand omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld terug te krijgen. Niet nor-maal. Ik raad die oefening ook iedereen af vanwege een abnormale stand van je polsen. (BTW, je kan de stang ook veel breder vastpakken, maar dan trek je 'm nauwelijks hoger dan je middenrif, = waardeloos)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef KraKa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je PR's!
Ik moet zeggen dat ik na Upright Rows mijn schouders echt heel erg goed voel, dus ik kan me voorstellen dat het een blessure gevoelige oefening is. Aan de andere kant voel ik de Dumbell lateral raise ook heel erg. Het kan ook gewoon de deltoid lateral zijn.
Je kan ook stellen dat schouders over het algemeen een van de blessure gevoeligste delen van het lichaam zijn.
IK hoor overigens veel slechte dingen over de rear pulldown, deze deed ik eerst op rugdag, maar nu niet meer;
http://www.exrx.net/Weigh(...)/CBRearPulldown.html
Meestal doe ik nog een tricep setje op dinsdag (borst) erbij. Sowiso worden triceps op borstdag al behoorlijk hard getrained. Voor abs heb ik geen vaste dag maar meestal doe ik die ook dinsdag erbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Handschoen het volgende:
Welkom![]()
Over je schema...: Waarom doe je niet 1 van de groepen van de vrijdag bij een andere dag erbij? Op dinsdag bijvoorbeeld... Dan is je verdeling misschien wat prettiger?
Had dat hempje v/d actie een half jaartje geleden al, nu ook 't shirt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef Fugie het volgende:
Heb gister bij me bestelling van XXL ook gelijk het shirt meebesteld. In de gym rondlopen met een 'Bigger is Better' shirt zal wel goed vallen
Upright row moet je ook niet met een stang doen, dat is inderdaad niet lekker met je polsen met zwaardere gewichten (ik gebruik zelf 60kg)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef Fugie het volgende:
mja upright row kan slecht zijn, maar met een bredere grip valt het wel mee
ja zag het toevallig en mijn megagrow is opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Had dat hempje v/d actie een half jaartje geleden al, nu ook 't shirt.
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef KraKa het volgende:
Een E-Z curl barbell kan ook helpen. Mijn gym heeft er een.
[afbeelding]
Ik geloof je :-)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.
Geloof mij nou maar, die 2 losse dingen per hand is echt perfect hiervoor!![]()
Heb je dan 2 van die pullies naast elkaar staan, of maak je 2 handvaten vast aan 1 ding? Ik heb die oefening nog nooit gedaan. Zoiezo na me pees ontsteking in me pols is dat 1 van de weinige oefeningen die ik niet kan uitvoeren. Misschien is met kabeltje proberen, je pakt er ook achterkant schouders mee aan toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.
Geloof mij nou maar, die 2 losse dingen per hand is echt perfect hiervoor!![]()
Beter voor je schouders, slechter voor je polsen, aangezien die haaks erop moeten staan. En ik zou toch voor blessure-vrij trainen gaan, zeker als er goede alternatieven beschikbaar zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef KraKa het volgende:
[..]
Ik geloof je :-)
EZ-curl is wel beter dan een gewone barbell hiervoor, als je geen andere keuze hebt.
Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je een upright row doen als je ook een side raise kan doen?
Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?![]()
Misschien in jouw belevingswereld niet... In die van mij wel... SM is ook een manier van plezier hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.
Omdat compound beter is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je een upright row doen als je ook een side raise kan doen?
Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.quote:
Eiwitshake is natuurlijk altijd makkelijk... maareh, ik eet m'n kwark met van dat poeder-aspartaam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:
Zo, gisteren weer getraint nadat ik nog 'sore' was van maandag, maar wel lekker![]()
En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd
En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten. 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen
) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor.
. Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?
Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:
Zo, gisteren weer getraint nadat ik nog 'sore' was van maandag, maar wel lekker![]()
En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd
En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten. 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen
) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor.
. Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?
hmmm, wellicht nog een poging proberen als 'shake' dan... Wordt het niet erg veel dan? Ik zat al bijna aan de 750 ml met die ananas er doorheen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Haijo het volgende:
[..]
Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will,. Erg smakelijk en totaal niet moeilijk weg te eten...
![]()
exrx.net denkt daar anders over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.
Dan moet exrx.net maar eens terug naar school.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef Semargofni het volgende:
[..]
exrx.net denkt daar anders over.
als je zwaarder wilt worden, lijkt me dat niet meer dan logisch. Of je moet minder uitvoeren op een dag zodat je minder verbruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef Handschoen het volgende:
Bij mij schommelt het rond de 78-79... Eergisteren nog 79.2, vanochtend 78.0. Zit nu al een week of 2 op dit niveau. Nog meer eten wellicht?
True, maar ik eet al 300-500 boven onderhoud...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:22 schreef no-look het volgende:
[..]
als je zwaarder wilt worden, lijkt me dat niet meer dan logisch. Of je moet minder uitvoeren op een dag zodat je minder verbruikt
blijkbaar is je onderhoud dus 300-500 hogerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
True, maar ik eet al 300-500 boven onderhoud....
Misschien een liter, dus? Hoe meer hoe beter toch? De hoeveelheid kwark blijft hetzelfde...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
hmmm, wellicht nog een poging proberen als 'shake' dan... Wordt het niet erg veel dan? Ik zat al bijna aan de 750 ml met die ananas er doorheen...
Ik zou eigenlijk denken dat melk beter zou zijn en water een rotzooi zou worden... ben benieuwd![]()
ja inderdaad. Ik was al een beetje aan het brainstromen met mezelf (quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
blijkbaar is je onderhoud dus 300-500 hoger
Ziet er wel leuk uit.. Zometeen eens flink borst/biceps/ trainen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Handschoen het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ik was al een beetje aan het brainstromen met mezelf () over hoe ik m'n eetschema zou gaan aanpassen en met welk 'clean' food dan...
Ik verzin wel wat leuks
Mijn eetschema staat hier btw...
Moet toch mijn best gaan doen om 's ochtends meer te gaan eten...
Thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:43 schreef Videopac het volgende:
Oh en Ivosnivo: succes zondag!!!!
Heel erg jammer voor je!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heb ik dan min of meer officieel gehoord dat squatten en deadliften er in de toekomst voor mij niet meer bij zit. Ik mag nog legpress en legcurl doen maar de rest niet meer....
Toch wel jammer, ik denk dat ik dan de sport op een laag pitje ga gooien.
Waaromquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heb ik dan min of meer officieel gehoord dat squatten en deadliften er in de toekomst voor mij niet meer bij zit. Ik mag nog legpress en legcurl doen maar de rest niet meer....
Heel jammer.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Alleen zondagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het is toch alleen op zaterdag? En niet op zondag?
Ja ik doe meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:03 schreef Semargofni het volgende:
Doe jij mee ivo? Weet je toevallig of je daar ook met de bus kan komen?
Klopt, heb nu vanaf ongeveer februari last van mijn knieen en heb vanaf eind mei fysiotherapie, 3x in de week. Tot nu toe weinig vooruitgang en er is mij verteld dat ik beter het zware benenwerk in de toekomst kan laten, of dat ik op mijn 40e 2 nieuwe knieen nodig zal hebben als ik het wel doe. Dan is de keuze toch wel snel gemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waaromlichamelijke problemen?
? je bent nog maar net bezigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Creatine/Glutamine gekocht en 55 euro armer nu![]()
en wat is de oorzaak? het trainen zelf?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, heb nu vanaf ongeveer februari last van mijn knieen en heb vanaf eind mei fysiotherapie, 3x in de week. Tot nu toe weinig vooruitgang en er is mij verteld dat ik beter het zware benenwerk in de toekomst kan laten, of dat ik op mijn 40e 2 nieuwe knieen nodig zal hebben als ik het wel doe. Dan is de keuze toch wel snel gemaakt.
Voortaan doe ik dus gewoon rustig 4x20 legpress en 4x20 legcurl om het toch nog een beetje bij te houden.
Ja en?quote:
Ja, min of meer wel ja. Het trainen heeft het zeker zeer versterkt. De zware lasten met deadliften en squatten en het doortrainen met een blessure. Maar ik had van nature dus al niet de beste knieen, maar als ik nooit had getraint had ik er ook geen last van gehad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:21 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
en wat is de oorzaak? het trainen zelf?![]()
Balen manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
haha, en dat voor iemand die 1 week geleden nog advies vroeg betreffende het trainen van de binnenkant van z'n borstquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Creatine/Glutamine gekocht en 55 euro armer nu![]()
Dank aan Antonio op milossarcev.com:quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:45 schreef no-look het volgende:
hehe ik zit ook al te denken aan creatine
Frautie: kun je zo'n artikel posten? Monohydraat is nog veel goedkoper ook dus het zou wel relaxed zijn als het ook beter wasMaat van me is laatst een week of 5/6 aan de CEE gegaan en heeft er best gains mee gemaakt, zowel in massa als kracht.
Holy fuck, ik neem aan dat je dan een hele complexe Esther hebt ofzo? Maar geen monohydraat hier Heb je al halve kilo mono voor 15euro.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:10 schreef Tommy_808 het volgende:
wat is de richtprijs voor creatine? ik denk dat m'n drogist er nogal mee durft overdrijven (30 euro voor 2 weken ofzo)
Wat denk je zelf dat ik aan zo'n opmerking heb? Fijn dat je het te weinig vind maar misschien,, heeeeel misschien is het handiger als je dan even aangeeft wat ik erbij zou kunnen smijten en wat dus zoveel mogelijk melk-loos is.quote:
Ze zeggen meestal na 1/2 maanden monohydraat creatine een maandje stoppen. In het geval van die combo pakketten (ethyl esthers enzo en ook megagrow) maakt het niet zo veel uit hoelang je het gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef Fugie het volgende:
is het trouwens slecht om creatine een langere periode te gebruiken ?
ik heb afgelopen anderhalve maand megagrow gebruikt en net weer een nieuwe pot gekocht. Gebruik eigelijk niet eens zoveel (50gr, 7,5gr creatine na elke training). Komende maand wil ik weer constant gaan trainen en hoop ik eigelijk dat ik nog wat verder groei.
Zorg dat je ruim boven je onderhoud zit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:30 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat ik aan zo'n opmerking heb? Fijn dat je het te weinig vind maar misschien,, heeeeel misschien is het handiger als je dan even aangeeft wat ik erbij zou kunnen smijten en wat dus zoveel mogelijk melk-loos is.
Nee is zeker geen moeite, en die research heb ik allang gedaan, ik had een heel mooi schema waar ik mee ben moeten stoppen vanwege de melk, ik reageer heel slecht op melk wat zich uit in heul veel puisten. In de vakantie (die bij mij 6 maanden duurde) boeit mij dat geen fuck en ben ik ook aardig wat gegained, maar als ik zo weer verder ga met me studie is dat dus no option.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef Baffer het volgende:
[..]
Zorg dat je ruim boven je onderhoud zit.
Eet rijst, brood, pasta,vis, vlees, eieren, melk(waarom mag je geen melk drinken, ben je lactose intolerant ofzo?) noten etc.
Heel misschien is het handiger als je ff wat reseach doet, dan leer je er zelf ook van, of is dat teveel moeite?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |