als je zwaarder wilt worden, lijkt me dat niet meer dan logisch. Of je moet minder uitvoeren op een dag zodat je minder verbruiktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef Handschoen het volgende:
Bij mij schommelt het rond de 78-79... Eergisteren nog 79.2, vanochtend 78.0. Zit nu al een week of 2 op dit niveau. Nog meer eten wellicht?
True, maar ik eet al 300-500 boven onderhoud...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:22 schreef no-look het volgende:
[..]
als je zwaarder wilt worden, lijkt me dat niet meer dan logisch. Of je moet minder uitvoeren op een dag zodat je minder verbruikt
blijkbaar is je onderhoud dus 300-500 hogerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
True, maar ik eet al 300-500 boven onderhoud....
Misschien een liter, dus? Hoe meer hoe beter toch? De hoeveelheid kwark blijft hetzelfde...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef Handschoen het volgende:
[..]
hmmm, wellicht nog een poging proberen als 'shake' dan... Wordt het niet erg veel dan? Ik zat al bijna aan de 750 ml met die ananas er doorheen...
Ik zou eigenlijk denken dat melk beter zou zijn en water een rotzooi zou worden... ben benieuwd![]()
ja inderdaad. Ik was al een beetje aan het brainstromen met mezelf (quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
blijkbaar is je onderhoud dus 300-500 hoger
Ziet er wel leuk uit.. Zometeen eens flink borst/biceps/ trainen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef Handschoen het volgende:
[..]
ja inderdaad. Ik was al een beetje aan het brainstromen met mezelf () over hoe ik m'n eetschema zou gaan aanpassen en met welk 'clean' food dan...
Ik verzin wel wat leuks
Mijn eetschema staat hier btw...
Moet toch mijn best gaan doen om 's ochtends meer te gaan eten...
Thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:43 schreef Videopac het volgende:
Oh en Ivosnivo: succes zondag!!!!
Heel erg jammer voor je!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heb ik dan min of meer officieel gehoord dat squatten en deadliften er in de toekomst voor mij niet meer bij zit. Ik mag nog legpress en legcurl doen maar de rest niet meer....
Toch wel jammer, ik denk dat ik dan de sport op een laag pitje ga gooien.
Waaromquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heb ik dan min of meer officieel gehoord dat squatten en deadliften er in de toekomst voor mij niet meer bij zit. Ik mag nog legpress en legcurl doen maar de rest niet meer....
Heel jammer.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
Alleen zondagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:05 schreef Haijo het volgende:
[..]
Het is toch alleen op zaterdag? En niet op zondag?
Ja ik doe meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:03 schreef Semargofni het volgende:
Doe jij mee ivo? Weet je toevallig of je daar ook met de bus kan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |