Heb je dan 2 van die pullies naast elkaar staan, of maak je 2 handvaten vast aan 1 ding? Ik heb die oefening nog nooit gedaan. Zoiezo na me pees ontsteking in me pols is dat 1 van de weinige oefeningen die ik niet kan uitvoeren. Misschien is met kabeltje proberen, je pakt er ook achterkant schouders mee aan toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.
Geloof mij nou maar, die 2 losse dingen per hand is echt perfect hiervoor!![]()
Beter voor je schouders, slechter voor je polsen, aangezien die haaks erop moeten staan. En ik zou toch voor blessure-vrij trainen gaan, zeker als er goede alternatieven beschikbaar zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef KraKa het volgende:
[..]
Ik geloof je :-)
EZ-curl is wel beter dan een gewone barbell hiervoor, als je geen andere keuze hebt.
Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je een upright row doen als je ook een side raise kan doen?
Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?![]()
Misschien in jouw belevingswereld niet... In die van mij wel... SM is ook een manier van plezier hebben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.
Omdat compound beter is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Waarom zou je een upright row doen als je ook een side raise kan doen?
Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.quote:
Eiwitshake is natuurlijk altijd makkelijk... maareh, ik eet m'n kwark met van dat poeder-aspartaam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:
Zo, gisteren weer getraint nadat ik nog 'sore' was van maandag, maar wel lekker![]()
En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd
En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten. 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen
) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor.
. Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?
Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:
Zo, gisteren weer getraint nadat ik nog 'sore' was van maandag, maar wel lekker![]()
En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd
En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten. 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen
) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor.
. Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?
hmmm, wellicht nog een poging proberen als 'shake' dan... Wordt het niet erg veel dan? Ik zat al bijna aan de 750 ml met die ananas er doorheen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Haijo het volgende:
[..]
Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will,. Erg smakelijk en totaal niet moeilijk weg te eten...
![]()
exrx.net denkt daar anders over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.
Dan moet exrx.net maar eens terug naar school.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef Semargofni het volgende:
[..]
exrx.net denkt daar anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |