abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:20:57 #226
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52202538
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef McGilles het volgende:

[..]

Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.

Geloof mij nou maar, die 2 losse dingen per hand is echt perfect hiervoor!
Heb je dan 2 van die pullies naast elkaar staan, of maak je 2 handvaten vast aan 1 ding? Ik heb die oefening nog nooit gedaan. Zoiezo na me pees ontsteking in me pols is dat 1 van de weinige oefeningen die ik niet kan uitvoeren. Misschien is met kabeltje proberen, je pakt er ook achterkant schouders mee aan toch?
ada fare stop stalking me
pi_52205954
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:00 schreef KraKa het volgende:

[..]

Ik geloof je :-)

EZ-curl is wel beter dan een gewone barbell hiervoor, als je geen andere keuze hebt.
Beter voor je schouders, slechter voor je polsen, aangezien die haaks erop moeten staan. En ik zou toch voor blessure-vrij trainen gaan, zeker als er goede alternatieven beschikbaar zijn...

En nu ff even in the bushbush hardlopen, km of 8, morgen weer lekker met ijzer werken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52210120
Upright row is volgens mij niet echt een gezonde oefening voor je rotator cuffs als je hem heel hoog trekt. Beter houd je je greep op schouder breedte en trek je hem tot tepel hoogte en zorg je dat je ellebogen niet boven je schouders komen. Zo doe ik hem tenminste.
pi_52211923
Waarom zou je een upright row doen als je ook een side raise kan doen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:34:42 #230
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52212113
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52212141
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat side raises zo saai zijn en upright rows zo leuk?
Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 22:43:10 #232
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52212385
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dan doe je ze verkeerd. Trainen is nooit bedoeld om leuk te zijn.
Misschien in jouw belevingswereld niet... In die van mij wel... SM is ook een manier van plezier hebben...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52214243
Hehe eigenlijk zijn we dus allemaal sm'ers die van pijn houden

Ik vind niks zo lekker als spierpijn in mijn lijf, of het duizelige gevoel na een zware set die je tóch genailed hebt. Die laatste rep eruit persen met alles wat je hebt. De mentale struggle voordat je een gewicht gaat tillen dat tot voor kort toch écht te zwaar was. Maar niet vandaag. Oh nee.

no-look *hartje* trainen
pi_52217259
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef LedZep het volgende:
Omdat compound beter is.
pi_52221901
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Omdat compound beter is.
Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.
pi_52221944
Zo, gisteren weer getraint nadat ik nog 'sore' was van maandag, maar wel lekker

En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd

En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten . 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen ) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor. . Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?

[ Bericht 45% gewijzigd door Handschoen op 09-08-2007 12:50:56 ]
Have fun...
pi_52228086
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:

En even verpercentage laten meten: 14.1-14.5%. Toch ietsjes meer dan ik had verwacht. Maar ja, heb dan ook flink lopen bunkeren de laatste tijd

En o ja, gister voor het eerst kwark gegeten . 500 gram magere kwark van AH huismerk samen met een blik ananas en een paar scheppen suiker (anders is het he-le-maal niet te doen ) geblenderd. Mar man o man wat is dat amper te eten. Meer als 2/3 kreeg ik niet weg hoor. . Zijn er geen alternatieven voor langzame eiwitten ipv kwark voor voordat je naar bed gaat?
Eiwitshake is natuurlijk altijd makkelijk... maareh, ik eet m'n kwark met van dat poeder-aspartaam.
Misschien slechts schadelijk op lange termijn...
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_52228320
forgive me father for i have sinned...

heb net een training met alleen maar biceps-triceps-schouders achter de rug. Ik verveelde me en een maat van me belde of ik meeging. Nou vooruit dan maar Heb zijn schemaatje meegedraaid en geen zware compounds gedaan omdat ik die voor zaterdag bewaar. Maar al die curls, pushdowns etc. waren nog lekker ook
pi_52228543
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:59 schreef Handschoen het volgende:

Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will, . Erg smakelijk en totaal niet moeilijk weg te eten...
pi_52231180
oei oei, net getraind, echt lekker weer. Cleans (met dank aan Led), oh squats, met een arm dumbell pressen, dippen en nog 2 kleine dingen. Nu lekker happen, banaan, shake, pizza. Jum

En kwark smaakt niet, ergo, gewoon naar binnen schuiven terwijl je voor de buis hangt oid.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_52231937
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:41 schreef Haijo het volgende:

[..]

Mijn kwark recept is kwark + banaan + water tot het vloeibaar is. Een kwarkshake if you will, . Erg smakelijk en totaal niet moeilijk weg te eten...
hmmm, wellicht nog een poging proberen als 'shake' dan... Wordt het niet erg veel dan? Ik zat al bijna aan de 750 ml met die ananas er doorheen...

Ik zou eigenlijk denken dat melk beter zou zijn en water een rotzooi zou worden... ben benieuwd
Have fun...
pi_52234872
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 01:14 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Omdat compound beter is.
Upright row, brutal heavy compound.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 18:48:54 #243
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52235484
ik doe kwark en water en roosvice

roosvice neutraliseert de kwark smaak, er gaan alleen wel een hoop flessen doorheen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:39:05 #244
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52238437
Zo 45 min cardio erop zitten voor vandaag, morgen weer aan de bak

P.s. ik gooi meestal gewoon yoghurt van optimel door mijn kwark heen, goed te doen moet ik zeggen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52239417
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:57 schreef LedZep het volgende:

[..]

Upright row is niets meer compound dan side raise. Het is zelfs precies hetzelfde, maar dan in een wazige houding.
exrx.net denkt daar anders over.
pi_52240880
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:15 schreef Semargofni het volgende:

[..]

exrx.net denkt daar anders over.
Dan moet exrx.net maar eens terug naar school.
pi_52241002
pi_52245324
ik vraag me al een tijd af of het nu veel zin heeft om squats helemaal in het begin van in een training te zetten als de training 1.5u duurt en je uiteindelijk 2u na het squatten pas eiwitten binnenkrijgt
Only when close to death, you really feel alive
pi_52250338
Dat weet ik eigenlijk ook niet...

Verder gister mijn benen op hun lazer gegeven, man wat was ik kapot (maar wel lekker )
Have fun...
pi_52250603
dan ga je toch een shake drinken na het squaten?
op zich best een idee, ga ik eens doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')