Synthol.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke oefening is het beste om de binnenkant van de borst te pakken?
Ik doe nu voornamelijk Medium-grip bench presses, handen zo dicht mogelijk bij elkaar houden terwijl ik de bench press doe.
Werkt wel oké maar op de een of andere manier voel ik mijn binnenkant van mijn borstspieren niet echt branden tijdens de oefening.
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
vandaag:
- niet kunnen legpressen of deadliften vanwegen een kleine teen zonder vel (vet hard tegen de deurrand aangelopen)
- wel kunnen squaten (zonder schoenen welliswaar) tot 90kg parallel(2 reps) was van plan om quarters te doen maar het ging goed zo.
- m'n kat heeft anabole steroiden toegedient gekregen om wat massa aan te zetten
alsof ik dat thuis heb liggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef Haijo het volgende:
[..]
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,![]()
ja, hij heeft een aangepast voedingsschema met geselecteerde eiwitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef no-look het volgende:
vroeg die arts niet: 'hoe zit het met zijn voedingsschema?'
Gefeliciteerd met je PR's!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef no-look het volgende:
best goed als je voor een split gaat lijkt meDeadlifts en squats zitten erin, dat is belangrijk.
Ben trouwens geen fan van upright rows, ik meen gehoord te hebben dat het echt een blessure-oefening is.
oei oei oei, die dingen zijn echt kut als je polsen niet helemaal 100% zijn. Elke keer nadat ik die krengen had gedaan, dwz, als ik ze voor ong een maandje had ingepast tussen de andere oefeningen, kon ik er 100% zeker van op aan dat ik bij boksen "iets" in me pols zou verkloten, wat ook elke keer gebeurde. Elke keer als ik weer de pineut was kon ik geeneens mijn hand omdraaien om bijvoorbeeld wisselgeld terug te krijgen. Niet nor-maal. Ik raad die oefening ook iedereen af vanwege een abnormale stand van je polsen. (BTW, je kan de stang ook veel breder vastpakken, maar dan trek je 'm nauwelijks hoger dan je middenrif, = waardeloos)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:52 schreef KraKa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je PR's!
Ik moet zeggen dat ik na Upright Rows mijn schouders echt heel erg goed voel, dus ik kan me voorstellen dat het een blessure gevoelige oefening is. Aan de andere kant voel ik de Dumbell lateral raise ook heel erg. Het kan ook gewoon de deltoid lateral zijn.
Je kan ook stellen dat schouders over het algemeen een van de blessure gevoeligste delen van het lichaam zijn.
IK hoor overigens veel slechte dingen over de rear pulldown, deze deed ik eerst op rugdag, maar nu niet meer;
http://www.exrx.net/Weigh(...)/CBRearPulldown.html
Meestal doe ik nog een tricep setje op dinsdag (borst) erbij. Sowiso worden triceps op borstdag al behoorlijk hard getrained. Voor abs heb ik geen vaste dag maar meestal doe ik die ook dinsdag erbij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Handschoen het volgende:
Welkom![]()
Over je schema...: Waarom doe je niet 1 van de groepen van de vrijdag bij een andere dag erbij? Op dinsdag bijvoorbeeld... Dan is je verdeling misschien wat prettiger?
Had dat hempje v/d actie een half jaartje geleden al, nu ook 't shirt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef Fugie het volgende:
Heb gister bij me bestelling van XXL ook gelijk het shirt meebesteld. In de gym rondlopen met een 'Bigger is Better' shirt zal wel goed vallen
Upright row moet je ook niet met een stang doen, dat is inderdaad niet lekker met je polsen met zwaardere gewichten (ik gebruik zelf 60kg)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:28 schreef Fugie het volgende:
mja upright row kan slecht zijn, maar met een bredere grip valt het wel mee
ja zag het toevallig en mijn megagrow is opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Had dat hempje v/d actie een half jaartje geleden al, nu ook 't shirt.
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef KraKa het volgende:
Een E-Z curl barbell kan ook helpen. Mijn gym heeft er een.
[afbeelding]
Ik geloof je :-)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Een EZ-curl stang is hiervoor nog steeds geen goede oplossing omdat bij de opwaardse beweging de hoek van je pols niet constant is.
Geloof mij nou maar, die 2 losse dingen per hand is echt perfect hiervoor!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |