quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:45 schreef Duvekoater het volgende:
Dag mensen ik heb een vraagje, ik hoor heel vaak dat je vet kan omzetten in spieren. Is dit nou een broodje aap of is het echt mogelijk. Als het mogelijk is zou je dus tegelijkertijd spieren kunnen opbouwen en afvallen of niet?
Dude......quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:38 schreef no-look het volgende:
Ik vind het altijd zo lekker om vol puisten te komen staan als ik hoog in eiwitten zit voor een tijdjeDie dingen uitknijpen, pure pret.
Vooruitgang gaat bij mij ook met "golven".quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:32 schreef McGilles het volgende:
Ik word beschuldigd van AS gebruik in mijn gym omdat ik in korte tijd toch weer grote vooruitgang boek, beetje jammer als mensen jaloers worden..![]()
Oh. OOOH.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:41 schreef no-look het volgende:
... het was een grapje
al moet ik, zonder overdrijven, wel toegeven dat m'n vriendin die dingen echt kostelijk vindt. Die knijpt heel m'n rug weer glad en vindt het prachtig.
Flats! Flats! Flats!
Waar is dat eigenlijk? En kun je nog kaartjes voor krijgen? Ben wel nieuwsgierig...quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:23 schreef ivosnivo het volgende:
Was weer tering warm net met trainen zeg. Schouders en triceps lekker afgerost. Vanavond nog ff traps en buik doen.
Morgen quads en rug doen. 's Avonds deadliften en hams en kuiten.
Woensdag borst en biceps.
En dan rusten tot zondag, dan is sterkste man van GroningenVet veel zin aan.
Coolquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:19 schreef ivosnivo het volgende:
Hahaha, tis in vlagtwedde (geen idee waar het ligt, lang leve tomtom). Het heet week der besten, en sterkste man is de afsluiting ervan. Begint rond 13.00, geen idee hoe lang het duurt. Kaartjes lijken me niet nodig.
Synthol.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke oefening is het beste om de binnenkant van de borst te pakken?
Ik doe nu voornamelijk Medium-grip bench presses, handen zo dicht mogelijk bij elkaar houden terwijl ik de bench press doe.
Werkt wel oké maar op de een of andere manier voel ik mijn binnenkant van mijn borstspieren niet echt branden tijdens de oefening.
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:02 schreef Tommy_808 het volgende:
vandaag:
- niet kunnen legpressen of deadliften vanwegen een kleine teen zonder vel (vet hard tegen de deurrand aangelopen)
- wel kunnen squaten (zonder schoenen welliswaar) tot 90kg parallel(2 reps) was van plan om quarters te doen maar het ging goed zo.
- m'n kat heeft anabole steroiden toegedient gekregen om wat massa aan te zetten
alsof ik dat thuis heb liggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:03 schreef Haijo het volgende:
[..]
Heb je nou serieus die shit aan je kat gevoerd? Dude, not cool,![]()
ja, hij heeft een aangepast voedingsschema met geselecteerde eiwitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:08 schreef no-look het volgende:
vroeg die arts niet: 'hoe zit het met zijn voedingsschema?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |