abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52089576
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
Congrats!!! Kijk uit voor je schouders he, geen last van?
Ik heb echt nog nooit last van m'n schouder gekregen met bankdrukken. Gelukkig maar denk ik dan
pi_52095248
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden ook 3x een broek laten scheuren bij squatten, sindsdien sportspullen van het merk GASP gekocht. Dat is echt goede kwaliteit en niet te scheuren, speciale training voor BB.

[afbeelding]
thx voor de tip, vanmiddag is achter zoeken

-hier- overigens mijn (zelf gemaakte) voedingsschema (hetgene ik als richtlijn gebruik )
Only when close to death, you really feel alive
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:27:35 #153
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_52101384
Morgen heel vroeg aan de gang sportschool is 7uur open, ga er vanuit dat er dan geen hond is, dus alles voor mezelf Ze hebben eindelijk het geniale idee gekegen om benchpress aan te schaffen, met barbells dus
pi_52102286
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef koejoeloek het volgende:
Morgen heel vroeg aan de gang sportschool is 7uur open, ga er vanuit dat er dan geen hond is, dus alles voor mezelf Ze hebben eindelijk het geniale idee gekegen om benchpress aan te schaffen, met barbells dus
huh, dus voorheen geen bankdrukken... das toch wel een voorwaarde voordat ik daar een abbo zou nemen.

Vandaag maakte ik voor het eerst setjes met plat dumbell drukken met 36kg...
Ik begin nu te begrijpen waarom het hebben dumbell's tot maximaal 40kg niet ideaal is.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:17:09 #155
164095 koejoeloek
pi_52102316
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:15 schreef BertV het volgende:

[..]

huh, dus voorheen geen bankdrukken... das toch wel een voorwaarde voordat ik daar een abbo zou nemen.

Vandaag maakte ik voor het eerst setjes met plat dumbell drukken met 36kg...
Ik begin nu te begrijpen waarom het hebben dumbell's tot maximaal 40kg niet ideaal is.
Wel bankdrukken, maar dan gewoon met losse dubbells, nu eindelijk ook met barbell en een daar bij horend rek
pi_52102464
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Wel bankdrukken, maar dan gewoon met losse dubbells, nu eindelijk ook met barbell en een daar bij horend rek
Voor de goede orde,
met dumbells heet: dumbell press
met barbell heet: benchpress
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:02:41 #157
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52104509
GVD wou ik vandaag naar de sportschool gaan rond een uur of 4, was het al om half 4 gesloten En dat op een zaterdag inverband de zomervakantie rooster

Toen maar 60 minuten cardio gedaan buiten, zeer jammer aangezien ik in een lekkere stemming was en echt het gevoel had om te knallen

Merk nu al trouwens verandering in mijn lichaam (na 1 week), armspieren zijn zeker 1.5x groter geworden inclusief de schouders.

Buikspieren nog niet echt goed te zien maar voelen wel hard aan als ik het aanspan. Benen worden ook als maar dikker borsten nog op het zelfde niveau voordat ik begon.

Al met al kan ik concluderen dat ik er een beetje verslaaft aan ben geraakt Als het kon zou ik elke dag wel willen gaan(niet dat ik het doe).

[ Bericht 10% gewijzigd door MisterJ.Lo op 04-08-2007 21:10:03 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52106488
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Merk nu al trouwens verandering in mijn lichaam (na 1 week), armspieren zijn zeker 1.5x groter geworden inclusief de schouders.
Synthol.
pi_52106646
gwn omdat er nu meer bloed door stroomt om te recupereren dan anders, plus je houwt meer vocht vast
pi_52106737
Synthol.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:48:57 #161
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52106915
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:41 schreef Baffer het volgende:
Synthol.
Het kan aan mij liggen hoor, maar suggereer je hier nu dat ik een of ander vetzuur in mijn zelf laat spuiten?
pi_52107061
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen hoor, maar suggereer je hier nu dat ik een of ander vetzuur in mijn zelf laat spuiten?
Ja ik bedoel te zeggen dat je je volspuit met klaus zijn wondermiddel, omdat je armen binnen een week 1.5 keer zo groot worden.

All synthol these days, no more hard work.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:57:59 #163
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52107141
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:54 schreef Baffer het volgende:

[..]

Ja ik bedoel te zeggen dat je je volspuit met klaus zijn wondermiddel, omdat je armen binnen een week 1.5 keer zo groot worden.

All synthol these days, no more hard work.
Je bent inderdaad een mafkees die alles ook nog eens te letterlijk neemt.
pi_52107223
Als je dit erbij neemt worden ze nog eens 2x zo groot.

pi_52107262
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:00 schreef Semargofni het volgende:
Als je dit erbij neemt worden ze nog eens 2x zo groot.

[afbeelding]
en als je het mixt met synthol en daarna inspuit, 4x!
pi_52107419
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Je bent inderdaad een mafkees die alles ook nog eens te letterlijk neemt.
Haha dit komend van een "gast" die zichzelf Mr"Jlo" noemt en doet alsof hij brutale gains gemaakt heeft in een week.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:24:08 #167
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52107747
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:10 schreef Baffer het volgende:

[..]

Haha dit komend van een "gast" die zichzelf Mr"Jlo" noemt en doet alsof hij brutale gains gemaakt heeft in een week.
Hoe vaak heb ik deze al niet voorbij zien komen, laten we het op intellectuele beperkingen houden

Met alle respect maar je bent inderdaad een mafkees voor mij als je iemand zonder die persoon ook maar te kennen beschuldigt van valspelen.

En het feit dat jij geen verschill kunt herkennen, tussen letterlijk en figuurlijke woordvorming spreekt voor jouw boegdelen.

En hierbij laat ik het, geen zin om offtopic te gaan nochtans een waarschuwing of nog erger op te lopen.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:32:45 #168
164095 koejoeloek
pi_52107968
Zit beetje met probleem, sinds ik vooruitgang boek (vooral nu), dat wil zeggen, veel eet, dat nog eens extra aanvul met extra koolhydraten en eiwit, begin ik ook steeds meer last te krijgen van puisten, dit komt omdat ik altijd al erg gevoelig ben voor melkproducten/lactose en ben dus erg aan het twijfelen of ik op deze manier, die dus wel echt goed werkt, door moet gaan. Van de andere kant, als ik door blijf trainen, maar zonder goede voeding, is het ook weer vrij nutteloos, zal lijkt me wel wat vooruitgang boeken, maar zoals nu, zeker niet. Dus kortom, vrij kuttig.
pi_52107980
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe vaak heb ik deze al niet voorbij zien komen, laten we het op intellectuele beperkingen houden

Met alle respect maar je bent inderdaad een mafkees voor mij als je iemand zonder die persoon ook maar te kennen beschuldigt van valspelen.

En het feit dat jij geen verschill kunt herkennen, tussen letterlijk en figuurlijke woordvorming spreekt voor jouw boegdelen.

En hierbij laat ik het, geen zin om offtopic te gaan nochtans een waarschuwing of nog erger op te lopen.
Calm down there killer, je moet natuurlijk zelf weten of je synthol gebruikt ik bedoel het is jouw lichaam, maar ga dan niet al je haat op mij projecteren omdat je een moeilijke jeugd gehad hebt.

Ik probeer je alleen maar te helpen beest.
pi_52108192
@koejoeloek: dan vervang je toch gewoon melk/lactose producten? Melk/kwark is wel erg makkelijk om te gainen moet ik zeggen maar niet noodzakelijk. Weet je zeker dat het niet komt doordat je gewoon teveel eiwitten neemt?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:46:42 #171
164095 koejoeloek
pi_52108296
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:42 schreef Semargofni het volgende:
@koejoeloek: dan vervang je toch gewoon melk/lactose producten? Melk/kwark is wel erg makkelijk om te gainen moet ik zeggen maar niet noodzakelijk. Weet je zeker dat het niet komt doordat je gewoon teveel eiwitten neemt?
Nee, het zit hem echt in de melk/lactose, heb ik al me hele leven last van, overigens in eiwitshakes zitten ook weer substanties lactose, en dat is ook dus weer genoeg. En om nou brinta gaan te eten met water, dat is écht niet te doen. Het leek in het begin goed te gaan, maar nu ik echt véél eet, hoog in carbs zit, begint het pas echt fout te gaan, en nu, begin ik eindelijk vooruit te gaan, juist door die carbs.
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:07:24 #172
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52111315
vitamine b om mee te beginnen. dat werkt enigzins.
pi_52113593
Ik vind het altijd zo lekker om vol puisten te komen staan als ik hoog in eiwitten zit voor een tijdje Die dingen uitknijpen, pure pret.
pi_52113641
Dag mensen ik heb een vraagje, ik hoor heel vaak dat je vet kan omzetten in spieren. Is dit nou een broodje aap of is het echt mogelijk. Als het mogelijk is zou je dus tegelijkertijd spieren kunnen opbouwen en afvallen of niet?
"Nait slecht mien jong"
pi_52113813
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:45 schreef Duvekoater het volgende:
Dag mensen ik heb een vraagje, ik hoor heel vaak dat je vet kan omzetten in spieren. Is dit nou een broodje aap of is het echt mogelijk. Als het mogelijk is zou je dus tegelijkertijd spieren kunnen opbouwen en afvallen of niet?
Volgens mij kan je tegenlijkertijd spieren bouwen en afvallen, maar _letterlijk_ vet omzetten in spieren kan niet, aangezien vetcellen niet afsterven, slechts 'leeglopen'.
pi_52113884
je kunt tegelijk spieren kweken en vet kwijt raken ja. Veel eiwitten nemen, krachttraining doen en flink cardioën.
pi_52114013
Ah ok dank voor de info, dan ben ik op de goede weg dus ik las dus ergens dat het niet mogelijk was om af te vallen en spieren op te bouwen omdat, voor spieren opbouwen een overschot aan calorieen noodzakelijk was en voor de afvallen te weinig calorieën.
"Nait slecht mien jong"
pi_52114089
overschot aan kcal niet volgens mij, overschot aan eiwitten wel. Daar bouw je spieren mee op. Maar vaak ga je dan automatisch hoog in kcal omdat het vooral te vinden is in energierijke producten als vlees- en melkproducten.
pi_52120682
Ik word beschuldigd van AS gebruik in mijn gym omdat ik in korte tijd toch weer grote vooruitgang boek, beetje jammer als mensen jaloers worden..
pi_52120795
hehe die maat van me ook, en hij zit er nu na 5 jaar training ook aan te denken iets te gaan gebruiken geloof ik. Dude is bijna net zo groot als ik, 1.77 naar eigen zeggen, en weegt 87.5 bij een laag vetpercentage. Ik wens hem veel succes maar hij geeft daarmee zijn doel op wat wij beiden deelden: dunken.
pi_52122708
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:45 schreef Duvekoater het volgende:

(srry, ik hoor dit zoo vaak)
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:47:33 #182
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52123330
TvVP

TerugvanVakantiePost

Morgen maar mijn neus in de sportschool laten zien
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:15:22 #183
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52126610
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:38 schreef no-look het volgende:
Ik vind het altijd zo lekker om vol puisten te komen staan als ik hoog in eiwitten zit voor een tijdje Die dingen uitknijpen, pure pret.
Dude......
pi_52133364
... het was een grapje

al moet ik, zonder overdrijven, wel toegeven dat m'n vriendin die dingen echt kostelijk vindt. Die knijpt heel m'n rug weer glad en vindt het prachtig.

Flats! Flats! Flats!
pi_52135187
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:32 schreef McGilles het volgende:
Ik word beschuldigd van AS gebruik in mijn gym omdat ik in korte tijd toch weer grote vooruitgang boek, beetje jammer als mensen jaloers worden..
Vooruitgang gaat bij mij ook met "golven".

Ik zou toch wel willen weten wie er allemaal natural trained.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_52135378
Vandaag weer eens trainen. Schouder voelt vrij goed aan. Maar de rest van mijn lichaam niet. alles doet pijn van de 5u skien zaterdag en de 2,5u hockeytraining gisteren in de zon.
pi_52135795
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:41 schreef no-look het volgende:
... het was een grapje

al moet ik, zonder overdrijven, wel toegeven dat m'n vriendin die dingen echt kostelijk vindt. Die knijpt heel m'n rug weer glad en vindt het prachtig.

Flats! Flats! Flats!
Oh. OOOH.

DUDE!
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:23:28 #188
140141 ivosnivo
pi_52136863
Was weer tering warm net met trainen zeg. Schouders en triceps lekker afgerost. Vanavond nog ff traps en buik doen.
Morgen quads en rug doen. 's Avonds deadliften en hams en kuiten.
Woensdag borst en biceps.

En dan rusten tot zondag, dan is sterkste man van Groningen Vet veel zin aan.
pi_52139953
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:23 schreef ivosnivo het volgende:
Was weer tering warm net met trainen zeg. Schouders en triceps lekker afgerost. Vanavond nog ff traps en buik doen.
Morgen quads en rug doen. 's Avonds deadliften en hams en kuiten.
Woensdag borst en biceps.

En dan rusten tot zondag, dan is sterkste man van Groningen Vet veel zin aan.
Waar is dat eigenlijk? En kun je nog kaartjes voor krijgen? Ben wel nieuwsgierig...
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:19:52 #190
140141 ivosnivo
pi_52142583
Hahaha, tis in vlagtwedde (geen idee waar het ligt, lang leve tomtom). Het heet week der besten, en sterkste man is de afsluiting ervan. Begint rond 13.00, geen idee hoe lang het duurt. Kaartjes lijken me niet nodig.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:21:49 #191
140141 ivosnivo
pi_52142625
http://www.weekderbesten.nl/

Entree is 4 euro lees ik net.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:26:45 #192
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52145778
Oef vandaag heerlijk mijn borst schouders biceps kunnen doen helemaal op nu even flink wat eten
pi_52149776
Het ging vandaag beter dan gedacht. Nog niet echt zwaar getraind maar de pijn is al minder dan eerst. Er zit dus vooruitgang in.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:50:18 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_52150055
en 120kg deadlift Mijn rug ging ook uber relaxt, dumbell rows met 34kg en pulldowns met 70kg gingen weer redelijk gemakkelijk.

verder wel een beetje last van me pols tijdens de wrist rollers, toch maar even rustig aan doen daarmee.
pi_52151725
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:19 schreef ivosnivo het volgende:
Hahaha, tis in vlagtwedde (geen idee waar het ligt, lang leve tomtom). Het heet week der besten, en sterkste man is de afsluiting ervan. Begint rond 13.00, geen idee hoe lang het duurt. Kaartjes lijken me niet nodig.
Cool , ik ga ook met een maat van mij. Word wel een reis om de wereld met het ov maar ja je moet er wat voor over hebben.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:13:35 #196
153812 Frautie
Frautilicious
pi_52152747
Zo, vanaaf rug, triceps en achterkant schouders gedaan. Alles op 3x20 en niet teveel gewicht gepakt. Was wel weer vermoeiend

Ik ga iig heerlijk slapen vannacht
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_52155118
vandaag ook lekker getrained en 6*62 gebencht. En deadlift vanaf platform gedaan. Minder gewicht, maar goddamn wat een oefening. 3*110 en ik zag sterretjes
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:23:51 #198
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52156210
Welke oefening is het beste om de binnenkant van de borst te pakken?

Ik doe nu voornamelijk Medium-grip bench presses, handen zo dicht mogelijk bij elkaar houden terwijl ik de bench press doe.

Werkt wel oké maar op de een of andere manier voel ik mijn binnenkant van mijn borstspieren niet echt branden tijdens de oefening.
pi_52157057
Binnenkant borst het moet niet gekker worden hier.

Train je ook de buiten kant van je biceps en isoleer je het bovenste gedeelte van je triceps wel goed?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:25:26 #200
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_52157440
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')