+verticaalheidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:08 schreef tonja het volgende:
+ lekkere belichting, mooi scherp
- onderwerp iets te centraal
Vandaag met de macro-lens op mierenjacht geweest.
[afbeelding]
+ Leuke compositie, je moet echt effe kijken voordat je ziet wat het is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:22 schreef PS het volgende:
+ Mooi speels van netjes in de hoek boven, tot bijna onderin. Mooie lijn derin en de schaduw werkt fijn mee.
- niks op aan te merken.
[afbeelding]
+ stoere fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
+ Leuke compositie, je moet echt effe kijken voordat je ziet wat het is.
- Het wordt vrij dichtbij al onscherp, het scherpe gedeelte had iets verder mogen reiken
[afbeelding]
Monstertje
Wow, ERG mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:35 schreef Roi het volgende:
Ten eerste, je avatar is echt te fout.
+ Mooi met de vogel op de achtergrond.
- Sculptuur staat te dicht bij het andere donkere gedeelte (boom)
Mijn foto van vandaag.
[afbeelding]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/997645197/
+ Leuke kat inderdaad, de compositie is best ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
+ Leuke compositie, je moet echt effe kijken voordat je ziet wat het is.
- Het wordt vrij dichtbij al onscherp, het scherpe gedeelte had iets verder mogen reiken
[afbeelding]
Monstertje
Ik wel, ik vind het een Robert Doisneau-achtige fotoquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:14 schreef Moon_Light het volgende:
[afbeelding]
*ben niet zo goed in commentaar geven*
*vind de foto zelf wel mooi, alleen lijkt het net alsof de jongen voor omvalt.. vind ik wel apart maar niet echt mooi..
+ Mooie kleurenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:14 schreef Moon_Light het volgende:
[afbeelding]
*ben niet zo goed in commentaar geven*
*vind de foto zelf wel mooi, alleen lijkt het net alsof de jongen voor omvalt.. vind ik wel apart maar niet echt mooi..
Wie is Robert Doisneau?quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:17 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind het een Robert Doisneau-achtige foto![]()
+ Mooie foto, erg scherp.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:35 schreef Babsie22 het volgende:
+ origineel standpunt/compositie
- links is niet helemaal scherp/ te licht
Ben een paar dagen op bezoek geweest bij een vriend in Granada en kan eigenlijk niet kiezen tussen al mn foto's.. maar goed.. dan maar deze..
[afbeelding]
+ leuk moment en redelijk zo op ooghoogtequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef D.W het volgende:
[..]
+ Mooie foto, erg scherp.
- Onderkant misschien wat te donker
[afbeelding]
+ DOF, de loop komt mooi naar voren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef kvdv het volgende:
@martijn877:
+ Compositie, de manier waarop de weg loopt (richting horizon) geeft diepte aan het beeld. De lucht is overigens ook mooi, maar....
- een beetje onrealistisch (de lucht)... echter hoeft dat niet perce een minpunt te zijn in mijn ogen.
Mijne, loop van een machinegeweer bovenop een Sherman tank. Deze tank staat in het centrum van Leopoldsburg (BE):
[afbeelding]
Great shot!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef digitalfrog het volgende:
+fantastic colours & contrast
+ very sharp
- too many flowers = a bit confusing.
[afbeelding]
+ lekker blauw (lukt mij nooit als ik de zon erop gooiquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef ukga het volgende:
@ superharregarre
+ Mooie sherpe duif
- jammer dat het een beetje genept is http://imatt.us/mt/archives/orly.JPG
[afbeelding]
Hier de mijne, gister midder genomen op zandvoort. Verder zeg ik erbij dat ik geen fotogeniek ben, gewoon veel foto's maken en kijken wat er leuk uit ziet.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef ukga het volgende:
@ superharregarre
+ Mooie sherpe duif
[b]- jammer dat het een beetje genept is
ja, ik vond die duif zo vet kijken, ik wist eigenlijk geen ander min punt.quote:
+ je hebt al een boel van dit soort plaatjes laten zien. Vind ook deze weer erg mooi. Schitterende wolken, mooie compositie met het bootje. De foto straalt een fris windje uit!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
dvr
+ ik vind het een praaaaaachtplaat, hoe cliche dan ook!
+ De kleuren! Hoe de zon op de wieken van de achterste molen reflecteert!!
+ Het serene uitzicht
+ de sfeer!!
- Het is net of er, waar de bocht in de rivier naar links gaat, bij die groene struik, een grijze X in het water zit. Is dat een vuiltje op je lens ofzo?? En een miniminpuntje is de witte vlek naast de achterste mol;en (auto???) Dat had ik net effe weggekloond denk ik, maar dat valt alleen op in de grote versie
Mijne. Ook gewoon maar een cliche dingetje
[afbeelding]
Ja het zou idd mooier zijn als alleen de steen scherp is. Zou dat met photoshop nog goed na te bewerken zijn? Nog nooit zoiets geprobeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:31 schreef D.W het volgende:
+ leuke foto, belichting goed
- misschien mooier als alleen de stenen scherp zijn.
[afbeelding]
Ik zou zeggen; heel secuur de stenen uitknippen en dan het overige even een blurfilter eroverheen gooien. Weet niet in hoeverre dat er goed uit gaat zien, maar het is te proberen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:10 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Ja het zou idd mooier zijn als alleen de steen scherp is. Zou dat met photoshop nog goed na te bewerken zijn? Nog nooit zoiets geprobeerd.
MJa of met blur tool, maar moet ik ff mee pielen van de week.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; heel secuur de stenen uitknippen en dan het overige even een blurfilter eroverheen gooien. Weet niet in hoeverre dat er goed uit gaat zien, maar het is te proberen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef dvr het volgende:
E.R.: Dank voor je complimenten en opmerkzaamheid! Ik heb het origineel nog eens bekeken. Dat x-je is een waterplantje dat gespiegeld wordt in het water, en die witte vlek is een parasol. Die laatste detoneert inderdaad, ik zal eens kijken of ik hem kan wegpoetsen.
Complimenten terug overigens, een prachtig beeld. Er zit een leuk detail in je foto: in het kleine dingetje achterin de boot komt het hemelsblauw van de (magnifieke) lucht terug. Het puntje op de i.
Wow, wat een luchtquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
dvr
+ ik vind het een praaaaaachtplaat, hoe cliche dan ook!
+ De kleuren! Hoe de zon op de wieken van de achterste molen reflecteert!!
+ Het serene uitzicht
+ de sfeer!!
- Het is net of er, waar de bocht in de rivier naar links gaat, bij die groene struik, een grijze X in het water zit. Is dat een vuiltje op je lens ofzo?? En een miniminpuntje is de witte vlek naast de achterste mol;en (auto???) Dat had ik net effe weggekloond denk ik, maar dat valt alleen op in de grote versie
Mijne. Ook gewoon maar een cliche dingetje
[afbeelding]
+ De actie is juist door het stof mooi in beeld gebracht vind ik..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:37 schreef harley het volgende:
Marty
+ Erg vette effecten zo op de plaat
- de uitdrukking van haar gezicht straalt nou niet echt blijheid uit
[afbeelding]
Afgelopen zondag gemaakt.
ietsjes gecropped en qua kleur bijgewerkt want de mju770 maakte hem veel te licht, waarschijnlijk door alle stof.
Vind het altijd knap als ze hem toch weer recht op de baan krijgen. Kom zelf maar een half tot soms een metertje hoog en heb al moeite genoeg om hem dan goed op de baan te krijgen. Deze gasten gooien hem dwars en krijgen het nog voor elkaar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef Marty26 het volgende:
@D.W
+erg scherp
+ Mooi details in de druppels
- Onderwerp..... Niet echt een orginele hoek zegmaar...
[afbeelding]
Hier is niks aan geshopt.... gewoon rechtstreeks uit de cam.Martine in action in club NL
Cute! (Die trein ken ik...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
+ De actie is juist door het stof mooi in beeld gebracht vind ik..
- Het achterwiel valt een beetje weg tegen de bomen, jammer dat de motor er niet iets meer uitspringt.
[afbeelding]
Mijn dochter in de stoomtrein afgelopen zondag...
Yeah, I try. Maar mijn kamer is niet zo groot, en mijn slachtoffers hebben de neiging ín de muur te kruipen. Echt, ze doen het allemaal. Ik denk dat ik maar een kruis op de vloer ga tapen of zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:17 schreef Elefes het volgende:
Toeps, ik vind echt dat je een toffe stijl hebt van portretteren
Misschien het model de volgende keer iets meer van de achtergrond af zetten, i.v.m. de schaduwen. Maar verder erg fijne plaat.
+ Strakke foto. Mooie kleuren. Compositie waarbij de onderste helft druk is en bovenstel heflt rustig, is heel fijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef fraubitch het volgende:
+ontzettend mooie foto. lekkere kleuren
- donkere hoek linksonder
(fotosjop is kapot dus geen rand vandaag
[afbeelding]
+ mooi landschapquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:53 schreef Babsie22 het volgende:
+ de ogen van de dame
- de achtergrond
Een plaatje vanuit de bus onderweg naar Jaen in Andalusie
[afbeelding]
Ik vond juist die sporen wel leuk...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
+ mooi landschap
- Misschien leuker in een minder vierkant kader. Zat zelf te denken aan een langgerekt stuk, dus bijvoorbeeld horizontaal de onderste helft eraf. Zoiets:
[afbeelding]
Ik heb even geen nieuwe foto en voor de duidelijkheid voor mensen die weinig lezen: dit is dus even een snel bijgeknipte versie van die van Babsie om te laten zien wat ik bedoel. Niet beoordelen dus.![]()
idd, de foto gaat eigelijk om die sporen, dus als je die er afknipt haal je het bijzondere weg uit de foto,..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:31 schreef Babsie22 het volgende:
[..]
Ik vond juist die sporen wel leuk...
Yep, ik vind de foto zelfs nog sterker als je de bomen er af knipt. Alleen de onderkant, contrast een beetje opschroeven en je hebt een heel mooi abstract plaatje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef Kamermans het volgende:
[..]
idd, de foto gaat eigelijk om die sporen, dus als je die er afknipt haal je het bijzondere weg uit de foto,..
toffe plaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:53 schreef Babsie22 het volgende:
+ de ogen van de dame
- de achtergrond
[afbeelding]
Mooie plaat idd. Vind de suggestie van superharrege wel ok. Maar gaat idd om de sporen. Die komen mooi tot zijn recht, en vind de golving in de horizon heel mooi.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:53 schreef Babsie22 het volgende:
+ de ogen van de dame
- de achtergrond
[afbeelding]
Je kunt 't nog wel een redelijk breed landschap laten zijn, maar jij hebt net de lucht bewaard waar dus eigenlijk niet veel te zien is. Het gaat om de sporen, dus moet je zorgen dat je die er niet af cropt. Je kunt bij zo'n foto veel lucht hebben, of veel land, het is maar net wat het interessantste is om te zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hou juist van brede landschappen.Maar daar zat ik inderdaad ook een beetje aan te twijfelen, met die sporen. Maar goed, was slechts een suggestie.
![]()
Negatief: veel te rommelig en de draad van de lamp die verdwijnt en weer tevoorschijn komt: mwoah.quote:
+ Mooi, strak, fijn lijnenspel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:14 schreef Linden het volgende:
[..]
Negatief: veel te rommelig en de draad van de lamp die verdwijnt en weer tevoorschijn komt: mwoah.
Positief: vind het schijnsel van de lamp wel mooi.
[afbeelding]
+ mooie kleuren/contrast (ook in IEquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
+ Mooi, strak, fijn lijnenspel.
- Niet genoeg om erover te zeuren.
Firefox laat de kleuren van mijn foto niet goed uitkomen, evenals het contrast. Weet niet hoe het met IE is, maar in Safari ziet 'ie er wel goed uit zoals ik hem heb gepost-processed.
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1157/1082227043_6e115d0ff2.jpg]afbeelding][/url]
Die is hard aangekomen zeg!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:36 schreef Icaä het volgende:
Ongeluk:
[afbeelding]
(De vogel hebben we niet gevonden, dus ik hoop dat hij het er met de schrik is vrijgekomen. En een hersenschudding, vrees ik.)
+ het heeft echt iets 'van de straat'quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:08 schreef klappernoot2000 het volgende:
@ElizabethR:
+ mooie lucht, mooi onderwerp subtiele kleuren
- eigenlijk niets, gewoon een mooie landschapsfoto
Mijn mooiste foto(de enige dus) van vandaag : Een straatmuzikant vanmiddag:
[afbeelding]
...ik heb hem nog wel een paar euro voor de pose gegeven, hij was er wel mee in zijn schik..![]()
Dat was in de buurt van Burum he? Volgens mij heb ik ze ook gezien in de trein vanuit Leeuwarden. Ik telde er een stuk of achtquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef Asics het volgende:
[..]
+ het heeft echt iets 'van de straat'
- jammer van die haren in zijn gezicht.
deze heb ik 9 dagen terug geschoten. Weer eens wat anders dan een kleurrijke ballonnen foto.
[afbeelding]
- Misschien had die ballon vooraan of iets helderder of iets donkerder gekund; maar das mierenneuken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef Asics het volgende:
[..]
+ het heeft echt iets 'van de straat'
- jammer van die haren in zijn gezicht.
deze heb ik 9 dagen terug geschoten. Weer eens wat anders dan een kleurrijke ballonnen foto.
[afbeelding]
misschien vanuit de auto?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef tonja het volgende:
Ik vind het een prachtige plaat, maar ik zou 'st' en een stuk lucht eraf gecropt hebben.
Hoe doe je dat trouwens, met je camera in de regen?
Dank je! Die dingen die jij noemt om te croppen vond ik zelf juist wel een fijne toevoeging van de foto.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef tonja het volgende:
Ik vind het een prachtige plaat, maar ik zou 'st' en een stuk lucht eraf gecropt hebben.
Hoe doe je dat trouwens, met je camera in de regen?
Ja, daar met de auto komen...quote:
Ik vind het een hele mooie plaatquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:08 schreef klappernoot2000 het volgende:
@ElizabethR:
Mijn mooiste foto(de enige dus) van vandaag : Een straatmuzikant vanmiddag:
[afbeelding]
...ik heb hem nog wel een paar euro voor de pose gegeven, hij was er wel mee in zijn schik..![]()
Mooie foto, maar ik denk dat hij beter uit was gekomen als je 'm horizontaal had genomen. Het onderwerp is eigenlijk horizontaal, en dan komt dat vaak beter uit. Nu zit er een groot stuk lucht aan wat niet interessant is, en ik heb het idee dat er een deel van de foto mist. Eventueel nu nog vierkant croppen (met een stuk lucht er af) is imho ook mooi. De regen op de voorgrond voegt wel wat toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Roeni3 het volgende:
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1069/1094516065_9bcb5ac941.jpg]afbeelding][/url]
Dit zijn van die momenten dat je erg blij bent dat je een camera bij je hebtquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef pauld het volgende:
+ combinatie zwart-wit en stelletje wat daar loopt straalt eenzaamheid uit
- ziet er niet volledig scherp uit en ik had de lucht iets helderder gemaakt om het contrast tussen 'hemel en aarde' wat te verhogen.
de mijne: zat in de trein en de schaduw viel precies op mijn boek en dat was precies wat ik zocht: rust om mijn boekje uit te lezen.
[afbeelding]
Ja, he, als je er woont...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef ukga het volgende:
roeni3 is de fotograaf van amsterdanm zie ik alweer
Fijne plaat, mooie tonen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
+ Leuk idee, die lichtvlekjes geven leukt diepte aan de foto
- Wat mindere kwaliteit foto
[afbeelding]
Vers van de chip @ Grote brand Waddinxveen.![]()
Fijne fotoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
[afbeelding]
Een vierluik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is dit er nu 1, of zijn dat 4 foto's?
Erg knap geschotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
[afbeelding]
In de lucht schrijven met lichtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijne foto. Ik vind de diepe kleuren erg prettig kijken, het geeft het een rustige uitstraling en draagt bij aan iets onheilspellends. Bovendien maakt de foto me mateloos nieuwsgierig wat ze nou zien. Goed, goed goed!
Qua minpunten... eh... Hij lijkt wat scheef naar rechts.
Mijn experiment:
[afbeelding]
+ Wolken springen eruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef KaMo het volgende:
+ Natuur, is altijd mooi
- kleur en zie wat ruis
[[url=http://s75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Fotografie/Natuur/th_P1000186Medium.jpg]afbeelding][/url]
+ Schoonheid van het beestje is goed te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
+ Wolken springen eruit
- Dat is dan eigenlijk ook het enige, het is veel zwart onderaan.
[afbeelding]
In photoshop de vlinder uitgeknipt en in een eigen layer gezet, achtergrond met adjustment layer een donkerbruin fotofilter gegeven op 100%, iets contrast toegevoegd en brightness verlaagd, klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef purplerose het volgende:
Mooie plaathoe heb je het gedaan, vertel, vindt dit wel een erg mooi effect
Het enige -puntje bij jou plaat zou het rozige bloempje bij de kont/staart van de vlinder
Ow en je moet ff een + en - punt over de foto boven je erbij zetten
Ok, kan je dat stap voor stap in me pm nog een keer zeggen, ben een vreselijke PS n00bquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:11 schreef Smoked het volgende:
[..]
In photoshop de vlinder uitgeknipt en in een eigen layer gezet, achtergrond met adjustment layer een donkerbruin fotofilter gegeven op 100%, iets contrast toegevoegd en brightness verlaagd, klaar.
Wat hij bedoelt is:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, kan je dat stap voor stap in me pm nog een keer zeggen, ben een vreselijke PS n00b
Diafragma was F8, usm zat er al overheen..Ik vind het echt lastig met mijn 400d om op tele macroshots een beetje brede dof te krijgen zonder F36 te hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:02 schreef DarkMinded het volgende:
Smoked:
+ Mooi plaatje, ook de bewerking bevalt me wel, ik ben zelf nog een complete photoshop noob
- Naar mijn mening zou de DOF inderdaad wat bredermogen, ik los dat vaak op door mijn diafragma zo ver mogelijk open te zetten , in mijn geval F4, en de foto wat ruimer te nemenen later evt. te croppen, en een beetje USM toe te passen. Meer bewerkingen voer ik meestal niet uit.
Mijn bijdrage (ook weer Reichswald war cemetry Kleve) voor vandaag, jammer van het bloemetje links trouwens:
[afbeelding]
+ Mooi beeld zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:02 schreef DarkMinded het volgende:
Smoked:
+ Mooi plaatje, ook de bewerking bevalt me wel, ik ben zelf nog een complete photoshop noob
- Naar mijn mening zou de DOF inderdaad wat bredermogen, ik los dat vaak op door mijn diafragma zo ver mogelijk open te zetten , in mijn geval F4, en de foto wat ruimer te nemenen later evt. te croppen, en een beetje USM toe te passen. Meer bewerkingen voer ik meestal niet uit.
Mijn bijdrage (ook weer Reichswald war cemetry Kleve) voor vandaag, jammer van het bloemetje links trouwens:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Smoked het volgende:
[..]
Diafragma was F8, usm zat er al overheen..Ik vind het echt lastig met mijn 400d om op tele macroshots een beetje brede dof te krijgen zonder F36 te hoeven gebruiken.
Hier issie nog een keer met thumb omdat mijn bericht gelocked is
[[url=http://i18.tinypic.com/643lvk5.jpg]afbeelding][/url]
"In Noord-Nederland wordt meestal van patat, in Zuid-Nederland van friet en in Vlaanderen van frieten of friet gesproken."quote:
Nieuwe Leon racing? Huisgenoot van me had laatst zo'n bakkie mee. Wat een scheur monstertje zeg! Foto is ook erg vet, lekker spookie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef ..zapper het volgende:
@mr timbo
+ de 'metallic look'
- het van bovenaf standpunt, een lager standpunt met opspattend water had ik mooier gevonden
[afbeelding]
+ Symmetriequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:37 schreef DarkMinded het volgende:
Haha, ik kon het niet laten , Brabander he! :s ,maargoed, fotos dus!
@..zapper:
plus: Leuk, vette actie, genomen op straatraces oid? Ziet er iig goed uit.
min: Werkelijk geen idee, ik ben hier niet zo in thuis.
Mijn bijdrage, nog 1 maal een foto van het Reichswald kerkhof, hoop dat jullie em niet al te saai vinden, dit is een variant op de vorige die ik poste:
[afbeelding]
Oh en indeerdaad , misschien komt het beter over zonder de zwarte rand, ik weet het niet. Eigenlijk wou ik er een sterrenhemel of een maan oid in monteren, maar ik denk dat het te nep zou overkomen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:37 schreef DarkMinded het volgende:
Mijn bijdrage, nog 1 maal een foto van het Reichswald kerkhof, hoop dat jullie em niet al te saai vinden, dit is een variant op de vorige die ik poste:
[afbeelding]
Van mij mag hij nog veel meer over de top. Al is hij flink bewerkt , het mag wat mij betreft nog veel extremer . De foto moet het daar van hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
+ Symmetrie
- Rood vlekje in het midden (bloemen?)
Deze is van gister eigenlijk...
[afbeelding]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog veel meer over de top. Al is hij flink bewerkt , het mag wat mij betreft nog veel extremer . De foto moet het daar van hebben
Zet zeker de luchtpartij nog wat aan
Oeh, die derde vind ik tof. Lekker onheilspellend en surrealistischquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staan
Die derde!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staan
Oeh, die vind ik tof. Zacht en kwetsbaar, en vreemdigquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef freud het volgende:
Hey Marjo
- te licht voor mijn smaak. HDR mag donkerderder, zeker om het beton wat meer power te geven
+ tja... HDR![]()
![]()
Van vandaag de mijne. Was voor mij wat uitproberen met wat alternatieve houdingen, low key en naaktfotografie.
[afbeelding]
Gast jij snapt het niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef ukga het volgende:
die foto komt zeker op der sugababes
Ja nu je het zegt... Ga eens ff kijken... Geen idee namenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Ymke het volgende:
Vanaf haar linker elleboog lijkt het zo wazig , enig idee hoe dat komt?
Hij is tof!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef freud het volgende:
Hey Marjo
- te licht voor mijn smaak. HDR mag donkerderder, zeker om het beton wat meer power te geven
+ tja... HDR![]()
![]()
Van vandaag de mijne. Was voor mij wat uitproberen met wat alternatieve houdingen, low key en naaktfotografie.
[afbeelding]
Met de rest eens. Lekkere plaat Marty, serieus goed ingeflitst de foto straalt echt iets uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
+ belichting is echt super ( net een schilderij )
- Geen idee vind het echt mooi plaat!
[afbeelding]
1ste shoot met me 2de zusje langs het water.
Ten eerste graag haar telefoonnummer voor een shoot. Ten tweede zou ik haar voorste arm buigen, zodat de schaduw van haar arm niet op haar lichaam valt. Haar achterste arm heeft wel wat spontaans 'midden-in-een-beweging' iets. Zou je evt ook achter haar lichaam kunnen houden, of mee laten doen in de pose.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
[afbeelding]
Het is weer een pracht plaatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
+ ik vind het een aparte foto, mooie lucht, maar
- net of dat meisje erin is geshopt
mijne;
[afbeelding]
Wat is dat??quote:
Ik denk dat dat komt omdat de foto is ingeflitst met 1 losse opzetflitser (klopt dat Marty?). Daardoor is het gezicht goed belicht, en komt ze los van de achtergrond. Maar 1 losse flitser is niet genoeg voor een full body, daarom zijn haar benen wat onderbelicht. Ik gok dat Marty dat in PS heeft porberen op te trekken, waardoor je ruis krijgt. Ik vind het overigens niet erg storen bij deze foto.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Ymke het volgende:
Zijn die benen erg geshopt? Er lijkt een waas over te liggen
Ehm , wat is een off shoe kabeltje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef freud het volgende:
Thanx! Het was een beetje de uitdaging. Model was basic qua kleding en houding, en dan knallende achtergrond. Door dof en compositie toch de balans houden in de foto. Komt in principe nog wel een showcase van, dus daar meer...
En Marty, volgens mij heb je hier met een off shoe kabeltje gewerkt met je flitser, kan dat?
Volgens mij is dat, wanneer je je flitser niet in de voet van je camera plaatst, maar d.m.v. een kabeltje verbind?quote:
Precies, in je ene hand heb je de camera, en in de andere je flits. Zo kan je je flitshoek meer variëren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef kvdv het volgende:
[..]
Volgens mij is dat, wanneer je je flitser niet in de voet van je camera plaatst, maar d.m.v. een kabeltje verbind?
If you say it quickly in dutch it means jerking offquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef digitalfrog het volgende:
@Freud: what does 'Le lč-que tres que' means ?
Mmm ik vind het idee van deze foto erg vet. Groot hoek lens en dan de zon achter haar hoofd is nice! Alleen haar gezicht is heel fel verlicht (wat waarschijnlijk ook zo hoort) maar de rest van haar lichaam valt daardoor een beetje in het niet. En haar benen zijn idd raar van kleur. Bewerkt? Heb je nog meer versies van deze foto/pose?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
[afbeelding]
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef freud het volgende:
- te weinig contrast of mindere zwartwit omzetting, waardoor de skater bijna wegvalt
+ goeie timing!
Mijn foto is een kleine voorproef van een shoot van vandaag"
[afbeelding]
+ idee is er op zichquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef KaMo het volgende:
@ freud:
+Kleuren
-Er had iets meer van het model op mogen staan
[afbeelding]
Nog even officieel commentaar. Perfect schot. Je ziet beweging in de auto. Hij is haarscherp en beeld vullend. En uitzinnig publiek op de achtergrond. Ik vind em erg vet! Overigens dacht ik dat kovelainen erin reed en niet Jr. Piquet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
+ het blauw is lekker
- de vlakverdeling, de spiegeling, de ietwat fletse kleur van de aardbei
Dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Nog even officieel commentaar. Perfect schot. Je ziet beweging in de auto. Hij is haarscherp en beeld vullend. En uitzinnig publiek op de achtergrond. Ik vind em erg vet! Overigens dacht ik dat kovelainen erin reed en niet Jr. Piquet.
Lees je de OP even?quote:
Zou mevrouw de OP eens wlllen lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Seathrill het volgende:
[afbeelding]
Aardbei, vond hem wel goed geluktdoe nog niet zo lang aan fotografie (ben 17)
pff zucht doe ik zo mn best om zo'n min mogelijke noob te zijn gaat het nog foutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zou mevrouw de OP eens wlllen lezen![]()
Stout foei
![]()
Als je hem nog eens edit en dan de foto die de degen Voor jouw gepost heeft positief en negatief beoordeeld..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Seathrill het volgende:
[..]
pff zucht doe ik zo mn best om zo'n min mogelijke noob te zijn gaat het nog foutik edit mn post wel even
zoals u wenstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je hem nog eens edit en dan de foto die de degen Voor jouw gepost heeft positief en negatief beoordeeld..
Dus de foto met de Volkswagen Kever erop.. En NIET je eigen foto..
n00bette![]()
![]()
+ kleuren lippen excact het zelfde als aardbeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Seathrill het volgende:
![]()
![]()
Ben een noobette
ok sorry, over de vorige foto
positief- de donkere mooie kleur van de auto die sterk contrasteerd met de rest van de omgeving
negatief- de onscherpe muur rechts in beeld
[afbeelding]
Ik denk dat deze het beter zou doen in zwart-wit eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef ukga het volgende:
@kvdv
+ leuk uitgekozen, 3 bloemen in bloei en de vierde rechtsonder in in knop.
- jammer dat alleen de voorste bloem scherp afgebeeld staat
[afbeelding]
Eerst de aarbei foto komt mij ook zeer bekend voor. Maar vind em wel erg mooi!! Kleur van de aardbei en de lippenstift is ook exact het zelfdequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
+ kleuren lippen excact het zelfde als aardbei
+ Mooie compositie
- Lijkt er veel op een foto die ik eerder heb gezien op fok.
Ben vandaag weer even wezen knoeien in de wasbak. Deze keer met een limoen
[afbeelding]
Lol! Halverwege het scrollen dacht ik, hmm een fles jagermeister tegen de lucht, genomen vanuit een lage positie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Eerst de aarbei foto komt mij ook zeer bekend voor. Maar vind em wel erg mooi!! Kleur van de aardbei en de lippenstift is ook exact het zelfdenice.
Dan de limoen te water.
+ het idee en hij is mooi scherp.
- Hij is ontzettend fel verlicht lijkt het, daardoor komt het limoentjes niet zo tot zijn recht.
Ballonnen Fiesta Festival in Barneveld. Niet echt spectaculair maar wel lache.
[afbeelding]
haha had et zelfdequote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef kvdv het volgende:
[..]
Lol! Halverwege het scrollen dacht ik, hmm een fles jagermeister tegen de lucht, genomen vanuit een lage positie?
En toen ik doorscrolde zag ik pas wat het was
Zeer nette poging hoor! Ik zou alleen in de mondhoek de lijntjes en restjes poeder weghalen. De aardbei zit ook vrij ver in de mond. De kleur van de lippenstift is binja identiek aan je lippen. Je kan het beter wat meer laten verschillen, dan komt de aardbei wat meer 'los' van je model. Ook zou ik heb ietsje lager croppen, want je ziet nog net een stukje neus/schaduw van neus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Seathrill het volgende:
![]()
![]()
Ben een noobette
ok sorry, over de vorige foto
positief- de donkere mooie kleur van de auto die sterk contrasteerd met de rest van de omgeving
negatief- de onscherpe muur rechts in beeld
[afbeelding]
Leuke poging! Helaas kan je met een wasbak geen lager standpunt innemen, waardoor je je onderwerp door goed bewegend water ziet. Hierdoor is het redelijk onmogelijk om te zien wat het is. Tipje: probeer de limoen richting je camera schuin in het water te laten vallen, dan fotografeer je je onderwerp door relatief rustig water, maar heb je wel de plons.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
+ kleuren lippen excact het zelfde als aardbei
+ Mooie compositie
- Lijkt er veel op een foto die ik eerder heb gezien op fok.
Ben vandaag weer even wezen knoeien in de wasbak. Deze keer met een limoen
[afbeelding]
Haha, ga ik vanmiddag heen. Truc bij deze foto's is volgens mij om later in PS de ballon nog even wat omhoog te schroeven qua levels (ok, klinkt als abacadabra). Hierdoor zie je ook wat meer van de ballon zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Eerst de aarbei foto komt mij ook zeer bekend voor. Maar vind em wel erg mooi!! Kleur van de aardbei en de lippenstift is ook exact het zelfdenice.
Dan de limoen te water.
+ het idee en hij is mooi scherp.
- Hij is ontzettend fel verlicht lijkt het, daardoor komt het limoentjes niet zo tot zijn recht.
Ballonnen Fiesta Festival in Barneveld. Niet echt spectaculair maar wel lache.
[afbeelding]
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:40 schreef freud het volgende:
Haha, ga ik vanmiddag heen. Truc bij deze foto's is volgens mij om later in PS de ballon nog even wat omhoog te schroeven qua levels (ok, klinkt als abacadabra). Hierdoor zie je ook wat meer van de ballon zelf.
O. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:26 schreef ukga het volgende:
@ -Beer-
Mooie foto's maar het is de bedoeling dat je er maar éen per dag post
Sorry voor mijn enthousiasmequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
Dat je er maar 1 mag posten staat zelfs in de TT
Tis je vergevenquote:
ik heb erg zitten twijfelen over hoe ik het bloemetje wou plaatsen in de foto, die 2 onderste takjes hebben die bijna 90o hoek, dus die wou ik horizontaal en verticaal in de hoek van de foto plaatsen, maar dat heeft als gevolg dat de foto vierkant uitgeknipt moet worden om het goed in balance te houden, en ik hou niet echt van vierkante fotos,.. maar hier is die versie als je geďnteresseerd bent linkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
@ Kamermans....
zo goed als ik je voorbeeldbewerking op je voorganger vind...zo weinig zie ik in de foto die je zelf post...
Als pluspunt wil ik dan graag de achtergrond benoemenDie is wel erg mooi. Verder vind ik dat je het voorwerp (zoals zo velen) erg in het midden hebt geplaatst...en ik kan er nu niet over uit...of ik de foto wazig vind en onscherp of dat ik gewoon ECHT last van mn ogen heb...*en das geen grapje, ga zo ook echt slapen*
Hij is tof Ymkequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Ymke het volgende:
Ik weet helemaal niks van auto's en racen
Misschien een beetje krap gekaderd?
[afbeelding]
ik vind hem erg druk, het was mooier geweest als je het meer geisoleerd had door een kleiner diafragma (grotere opening) te gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef tha_rizzo het volgende:
@ BXS
+ Leuke "actie"foto
- Meisje met paard had meer centraal mogen staan
Één van m'n eerste foto's van m'n nieuwe camera, het is wel een lekkere clichéfoto
[afbeelding]
Lekker sfeertje zit er in deze plaatquote:
+ Mooi scherp en veel detailquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Ymke het volgende:
Nou de hoogte heb je op deze manier uitstekend vast weten te leggen , gatver wat een eng ding !Daar ga je toch niet vrijwillig in?
[afbeelding]
+ Uzumaki! Twee dagen geleden die film gezien dus ik word al een beetje bang.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
+ Mooi scherp en veel detail
- De achtergrond lijkt nep, alsof de bloem en wesp uitgeknipt zijn.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
Jah, Japanse "horror". Eerder hilarisch dan eng overigens. Gaat over een heel dorp dat geobsedeerd raakt door deze spiralen (uzumaki in japans). Zo willen sommigen zelfs zelf een spiraal worden. Grappige is dus dat het eerste gedeelte gaat over hoe vaak je wel niet zo'n spiraal tegenkomt. Het huisje van een slak bijvoorbeeld en zo komen ze telkens met nieuwe aanwijzingen. (Vandaar dat die plant me er opeens aan deed denken.) Goed, dan komen er natuurlijk wat smerige beelden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef MissBliss het volgende:
@ SuperHarregarre: Die film ken ik niet, gaat het over een spiraal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
+ Vliegtuig staat er mooi op, je kan zien dattie van Transavia isquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef kvdv het volgende:
@ukga:
+ Contrast, wit van de hond tegen het groen van het gras.
- Doet me niet zoveel... misschien was een andere hoek (lager bij de grond) leuker geweest.
mijne van vandaag, geschoten met een 50mm (dus ja... hij vloog laaaag):
[afbeelding]
+Mooie kleurrijke foto, door een aquariumglas is het bijzonder moeilijk fotograferenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef vogelkooi het volgende:
+ Mooie kleuren
+De waas.
- erg wit (de blaadjes)
[afbeelding]
Genomen met me nieuwe camera, in Burgers zoo, Ocean.
Kon beter met sluitertijd, en beteje krorelig maar dat zie je niet als je niet erg ver inzoomt.
En moest denken aan een liedje van K3
+ Inderdaad lekker strak modern, goede crop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+Mooie kleurrijke foto, door een aquariumglas is het bijzonder moeilijk fotograferen
- Beetje saai zo, misschien was het beter geweest tot de vis wat dichter bij het aquarium glas had gezwommen
Mijn bijdrage van vandaag:
Een boogbrug (ik heb geprobeerd om alles wat onderaan voor rommeligs voortbewoog te vermijden..)
![]()
[afbeelding]
Interessante plaat. Ik vind de sfeer erg goed overkomen. De combinatie van de fotolijsten en de man ervoor is erg treffend. Ik mis alleen wel een beetje scherpte. wat in de naberwerking met een simpele sharpening wel wat te verhelpen is, en het lijkt alsof de man een stok uit zijn buik heeft komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef Degro het volgende:
+ mooie foto mooie rustige sfeer.
- persoonlijk zou ik um zelf zw/w gemaakt hebben. Ja ik weet het je ziet bijna geen kleur maar het beetje wat je wel ziet...
en dan de mijne, paar weken geleden op een tattoo conventie genomen:
[afbeelding]
Ik wilde weten wat die kunstlicht stand ( die blauwe gloed) zou doen als je ermee fotografeert in de zon op mijn kat en het is wat gehoopt hadquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef freud het volgende:
+ poezen/kattenen leuke vlakverdeling
- waarom blauw? Die instelling is er niet voor niets. Experiment geslaagd
.
Klein uitstapje van de shoot van gisteren. Geen mooie vrouw op motor dus helaas, maar dit rustige plaatje:
[afbeelding]
die steen(?) heeft een betje zalm achtige kleur, vind het niet zo mooi staan bij het groen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef KaMo het volgende:
+Hippe Kleuren!
-Jammer dat sommige gedeeltes wat minder bewogen zijn dan de rest.
[afbeelding]
Enkel wat kleuren bewerkt en gecropt
En toch heb een beetje bedenkingen mbt gerecycled pleepapier..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef kvdv het volgende:
@Kamermans:
+Gaaf concept! Leuk uitgewerkt en spannende belichting.
- Niets eigelijk... tsja beetje grote stukken plakband voor die kleine letter bovenaan
Goed bedacht hoor!![]()
Was kauwgumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
die steen(?) heeft een betje zalm achtige kleur, vind het niet zo mooi staan bij het groen.
met split toning kan je de highlights andere kleur geven als de shadows, dus dan kan je het witte tenopzichte van de achtergrond veranderen.
De vlieg ziet er wel lekker scherp uit
Be Creative! Recycle!
[afbeelding]
+ toffe goudvis (ik hou wel van dat felle oranje!)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:46 schreef KD-fotografie het volgende:
+ leuk koppie en leuke compositie.
- vrij donker.
ook een Dier, Vis, een van onze 3 goudvissen (An, Jo en vis)
[afbeelding]
Hij's inderdaad erg fijn, Puckzzzquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
over zijn geheel genomen vind ik de foto te centraal. ik ben geen fan van partial desat, hier ook niet eik.
+....euh...groningen mijn geboortestad
-....partial desat en te centraal
sorry
[afbeelding]
klikbaar
Is dat nou bokeh? Die achtergrond?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
over zijn geheel genomen vind ik de foto te centraal. ik ben geen fan van partial desat, hier ook niet eik.
+....euh...groningen mijn geboortestad
-....partial desat en te centraal
sorry
[afbeelding]
klikbaar
Ja, hoi, je hoort ook nog even op mijn foto te reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Inu het volgende:
Ah, mijn fotokunsten zijn niet dusdanig om over naar huis te schrijven, maar deze foto vond ik toch wel erg goed gelukt (mede door het natuurverschijnlijk zelf of course)
[afbeelding]
Ik heb alleen de kleine versie op internet staan, maar hij is gemaakt in 7 MP. Het gaat hier om de waterval Gullfoss in IJsland waar ik me momenteel bevind
Oh sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi, je hoort ook nog even op mijn foto te reageren.
ja dat is bokéh. dat is eigenlijk min of meer het onderwerp van de foto ( is voor een online wedstrijdje )quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat nou bokeh? Die achtergrond?
Mooie plaat trouwens.
Thanks, Puckzzz.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
die foto van die twee mannetjes die met elkaar aan het praten zijn vind ik fantastisch!! geweldig stukje straatfotografie omdat al die vrouwen daar achter op een rijtje zitten en je ziet die twee mannetjes daar min of meer 'smoezelen' met elkaar. Tel er 60 jaar af en je hebt pubers die over de meisjes praten
+ Mooie kleuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef -Beer- het volgende:
+ De bloem is duidelijk op de voorgrond en mooie kleuren
- Ik vind de achtergrond saai, maar dat is tegelijk ook wel weer goed omdat de bloem zo naar voren komt.
[afbeelding]
Nee, ik weet neit waar je dat uit opmaakt, maar die foto is zeker na februarie 2007 gemaakt, omdat ik toen op reis was gegaan. Waar ik overigens net een paar weken van terug ben en daarom dus mijn foto's plaats.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef Kamermans het volgende:
ik weet ook niet wat Vliegvrager bedoeld maar in iedergeval is die foto niet vandaag geschoten, maar op 27 december 2006
misschien dat de datum in je camera dan niet goed staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, ik weet neit waar je dat uit opmaakt, maar die foto is zeker na februarie 2007 gemaakt, omdat ik toen op reis was gegaan. Waar ik overigens net een paar weken van terug ben en daarom dus mijn foto's plaats.![]()
nee idd, maar zou niet weten wat Vliegvrager anders bedoeltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de exacte datum van het maken van de foto nou niet echt iets om zo enorm in de gaten te houden.
Yup, snel ge-edit na mijn post, en dan net doen of je niet ge-edit hebt. Niets om een heel punt van te gaan maken hier, maar wel kinderachtig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:48 schreef -Beer- het volgende:
[..]
he? waar heb je het over? ik heb gewoon gedaan wat in de OP stond.
Mwah, volgens mij stond er voor jouw post er eerst een +/- over een verkeerde foto (die heb ik niet gezien), vervolgens een edit dat het een verkeerde foto betrof (die heb ik wel gezien) en daarna een +/- over de correcte foto.. Dat alles binnen een paar minuten, dus tis niet echt de discussie waard.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Yup, snel ge-edit na mijn post, en dan net doen of je niet ge-edit hebt. Niets om een heel punt van te gaan maken hier, maar wel kinderachtig.
Eensch, en over tot de orde van de dagquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:10 schreef ..zapper het volgende:
dus tis niet echt de discussie waard.
+groene licht is wel leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef ukga het volgende:
+ mooi hoe de brand de wolken verlicht
-jammer dat de onderkant van de foto niet iets meer strand toont
[afbeelding]
gemaakt in circus Zandvoort
Wat bedoel je met "te ruim"??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
+ leuke sfeer
+ mooie omgeving
- te ruim gemaakt
maar verder best leuk.
[afbeelding]
Mijn avond eten, en dat is mooi.
Vond vooral het contrast tussen het hout en mijn pizza mooi.
mooie kleurenpartijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef I_m_m_0 het volgende:
+ Ik krijg er honger van
- het contrast tussen pizza en hout vind ik juist weer minder, ook jammer is dat je niet overal hout ziet en dat er een kabel rechts boven in de hoek ligt!
[afbeelding]
Deze is gemaakt tijdens m 'n laatste vakantie, sluitertijd op 15 seconde.
De foto is gemaakt met m'n nieuwe D400 met de Tamron 70-200 Telelens!
Heel vervelend dat ik m'n statief niet bij me had, moest de camera met steentjes stabiel leggen op de pier
Verder denk ik dat hij mooier zou zijn geweest als ik een lagere iso gebruikt had, vind em iets korrelig.
![]()
Dat je te ver weg staat, ik zou de foto dichterbij maken want die kinderen zijn toch het onderwerp?quote:
+ Mooie compositie!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
prachtige warme kleuren Ynske, mooi portret gewoon.
-puntje? die is er niet
ik stuur toch deze maar in voor de bokéh challenge. ik vind 'm net iets scherper:
[afbeelding]
Vind ik eigenlijk niet. Niet alles hoeft een close-up te zijn en in dit geval gaat het niet om het onderwerp maar om de situatie/actie. Enige wat ik anders zou hebben gedaan is de positie van de drie personen. Ik zou ze nog iets meer naar links gedaan hebben en dan nog wat meer van het water erop gezet hebben. Wat er in hun rug gebeurt is in feite namelijk niet zo interessant terwijl ze juist gebiologeerd naar het water kijken, wat dus ook interessanter is om erbij op de foto te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:02 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat je te ver weg staat, ik zou de foto dichterbij maken want die kinderen zijn toch het onderwerp?
kan aan mij ligen, maak liever close-up's. En mij mening is dat het ''te ruim'' is.
Maar trek van mij niks aan, ieder zijn manier.
Haha! Goede namen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:46 schreef KD-fotografie het volgende:
ook een Dier, Vis, een van onze 3 goudvissen (An, Jo en vis)
nou idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze pagina was inderdaad een hel om te laden. Volgende keer even resizen mensen.![]()
Het ding is dan ook 2 MB groot of zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou idd.
hij doet er nu al 5 minuten over om 1 foto genaamd 'fire' te laden. sorry maar ik ga er niet op zitten wachten
Hij is scherper maar veels te krap , ik had lievr wat meer ruimte aan de rechterkant gezien , vond de andere daarom beter. En de kleur vind ik op een of andere manier niet zo passend bij de bloem . Misschien iets anders proberen voor een verrassend effect?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
prachtige warme kleuren Ynske, mooi portret gewoon.
-puntje? die is er niet
ik stuur toch deze maar in voor de bokéh challenge. ik vind 'm net iets scherper:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |