O. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:26 schreef ukga het volgende:
@ -Beer-
Mooie foto's maar het is de bedoeling dat je er maar éen per dag post
Sorry voor mijn enthousiasmequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
Dat je er maar 1 mag posten staat zelfs in de TT
Tis je vergevenquote:
ik heb erg zitten twijfelen over hoe ik het bloemetje wou plaatsen in de foto, die 2 onderste takjes hebben die bijna 90o hoek, dus die wou ik horizontaal en verticaal in de hoek van de foto plaatsen, maar dat heeft als gevolg dat de foto vierkant uitgeknipt moet worden om het goed in balance te houden, en ik hou niet echt van vierkante fotos,.. maar hier is die versie als je geïnteresseerd bent linkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
@ Kamermans....
zo goed als ik je voorbeeldbewerking op je voorganger vind...zo weinig zie ik in de foto die je zelf post...
Als pluspunt wil ik dan graag de achtergrond benoemenDie is wel erg mooi. Verder vind ik dat je het voorwerp (zoals zo velen) erg in het midden hebt geplaatst...en ik kan er nu niet over uit...of ik de foto wazig vind en onscherp of dat ik gewoon ECHT last van mn ogen heb...*en das geen grapje, ga zo ook echt slapen*
Hij is tof Ymkequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef Ymke het volgende:
Ik weet helemaal niks van auto's en racen
Misschien een beetje krap gekaderd?
[afbeelding]
ik vind hem erg druk, het was mooier geweest als je het meer geisoleerd had door een kleiner diafragma (grotere opening) te gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef tha_rizzo het volgende:
@ BXS
+ Leuke "actie"foto
- Meisje met paard had meer centraal mogen staan
Één van m'n eerste foto's van m'n nieuwe camera, het is wel een lekkere clichéfoto
[afbeelding]
Lekker sfeertje zit er in deze plaatquote:
+ Mooi scherp en veel detailquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef Ymke het volgende:
Nou de hoogte heb je op deze manier uitstekend vast weten te leggen , gatver wat een eng ding !Daar ga je toch niet vrijwillig in?
[afbeelding]
+ Uzumaki! Twee dagen geleden die film gezien dus ik word al een beetje bang.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
+ Mooi scherp en veel detail
- De achtergrond lijkt nep, alsof de bloem en wesp uitgeknipt zijn.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
Jah, Japanse "horror". Eerder hilarisch dan eng overigens. Gaat over een heel dorp dat geobsedeerd raakt door deze spiralen (uzumaki in japans). Zo willen sommigen zelfs zelf een spiraal worden. Grappige is dus dat het eerste gedeelte gaat over hoe vaak je wel niet zo'n spiraal tegenkomt. Het huisje van een slak bijvoorbeeld en zo komen ze telkens met nieuwe aanwijzingen. (Vandaar dat die plant me er opeens aan deed denken.) Goed, dan komen er natuurlijk wat smerige beelden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:49 schreef MissBliss het volgende:
@ SuperHarregarre: Die film ken ik niet, gaat het over een spiraal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
+ Vliegtuig staat er mooi op, je kan zien dattie van Transavia isquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:38 schreef kvdv het volgende:
@ukga:
+ Contrast, wit van de hond tegen het groen van het gras.
- Doet me niet zoveel... misschien was een andere hoek (lager bij de grond) leuker geweest.
mijne van vandaag, geschoten met een 50mm (dus ja... hij vloog laaaag):
[afbeelding]
+Mooie kleurrijke foto, door een aquariumglas is het bijzonder moeilijk fotograferenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:40 schreef vogelkooi het volgende:
+ Mooie kleuren
+De waas.
- erg wit (de blaadjes)
[afbeelding]
Genomen met me nieuwe camera, in Burgers zoo, Ocean.
Kon beter met sluitertijd, en beteje krorelig maar dat zie je niet als je niet erg ver inzoomt.
En moest denken aan een liedje van K3
+ Inderdaad lekker strak modern, goede crop.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+Mooie kleurrijke foto, door een aquariumglas is het bijzonder moeilijk fotograferen
- Beetje saai zo, misschien was het beter geweest tot de vis wat dichter bij het aquarium glas had gezwommen
Mijn bijdrage van vandaag:
Een boogbrug (ik heb geprobeerd om alles wat onderaan voor rommeligs voortbewoog te vermijden..)
![]()
[afbeelding]
Interessante plaat. Ik vind de sfeer erg goed overkomen. De combinatie van de fotolijsten en de man ervoor is erg treffend. Ik mis alleen wel een beetje scherpte. wat in de naberwerking met een simpele sharpening wel wat te verhelpen is, en het lijkt alsof de man een stok uit zijn buik heeft komenquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:06 schreef Degro het volgende:
+ mooie foto mooie rustige sfeer.
- persoonlijk zou ik um zelf zw/w gemaakt hebben. Ja ik weet het je ziet bijna geen kleur maar het beetje wat je wel ziet...
en dan de mijne, paar weken geleden op een tattoo conventie genomen:
[afbeelding]
Ik wilde weten wat die kunstlicht stand ( die blauwe gloed) zou doen als je ermee fotografeert in de zon op mijn kat en het is wat gehoopt hadquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef freud het volgende:
+ poezen/kattenen leuke vlakverdeling
- waarom blauw? Die instelling is er niet voor niets. Experiment geslaagd
.
Klein uitstapje van de shoot van gisteren. Geen mooie vrouw op motor dus helaas, maar dit rustige plaatje:
[afbeelding]
die steen(?) heeft een betje zalm achtige kleur, vind het niet zo mooi staan bij het groen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:32 schreef KaMo het volgende:
+Hippe Kleuren!
-Jammer dat sommige gedeeltes wat minder bewogen zijn dan de rest.
[afbeelding]
Enkel wat kleuren bewerkt en gecropt
En toch heb een beetje bedenkingen mbt gerecycled pleepapier..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:29 schreef kvdv het volgende:
@Kamermans:
+Gaaf concept! Leuk uitgewerkt en spannende belichting.
- Niets eigelijk... tsja beetje grote stukken plakband voor die kleine letter bovenaan
Goed bedacht hoor!![]()
Was kauwgumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:24 schreef Kamermans het volgende:
[..]
die steen(?) heeft een betje zalm achtige kleur, vind het niet zo mooi staan bij het groen.
met split toning kan je de highlights andere kleur geven als de shadows, dus dan kan je het witte tenopzichte van de achtergrond veranderen.
De vlieg ziet er wel lekker scherp uit
Be Creative! Recycle!
[afbeelding]
+ toffe goudvis (ik hou wel van dat felle oranje!)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:46 schreef KD-fotografie het volgende:
+ leuk koppie en leuke compositie.
- vrij donker.
ook een Dier, Vis, een van onze 3 goudvissen (An, Jo en vis)
[afbeelding]
Hij's inderdaad erg fijn, Puckzzzquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
over zijn geheel genomen vind ik de foto te centraal. ik ben geen fan van partial desat, hier ook niet eik.
+....euh...groningen mijn geboortestad
-....partial desat en te centraal
sorry
[afbeelding]
klikbaar
Is dat nou bokeh? Die achtergrond?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
over zijn geheel genomen vind ik de foto te centraal. ik ben geen fan van partial desat, hier ook niet eik.
+....euh...groningen mijn geboortestad
-....partial desat en te centraal
sorry
[afbeelding]
klikbaar
Ja, hoi, je hoort ook nog even op mijn foto te reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:02 schreef Inu het volgende:
Ah, mijn fotokunsten zijn niet dusdanig om over naar huis te schrijven, maar deze foto vond ik toch wel erg goed gelukt (mede door het natuurverschijnlijk zelf of course)
[afbeelding]
Ik heb alleen de kleine versie op internet staan, maar hij is gemaakt in 7 MP. Het gaat hier om de waterval Gullfoss in IJsland waar ik me momenteel bevind
Oh sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi, je hoort ook nog even op mijn foto te reageren.
ja dat is bokéh. dat is eigenlijk min of meer het onderwerp van de foto ( is voor een online wedstrijdje )quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Is dat nou bokeh? Die achtergrond?
Mooie plaat trouwens.
Thanks, Puckzzz.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
die foto van die twee mannetjes die met elkaar aan het praten zijn vind ik fantastisch!! geweldig stukje straatfotografie omdat al die vrouwen daar achter op een rijtje zitten en je ziet die twee mannetjes daar min of meer 'smoezelen' met elkaar. Tel er 60 jaar af en je hebt pubers die over de meisjes praten
+ Mooie kleuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef -Beer- het volgende:
+ De bloem is duidelijk op de voorgrond en mooie kleuren
- Ik vind de achtergrond saai, maar dat is tegelijk ook wel weer goed omdat de bloem zo naar voren komt.
[afbeelding]
Nee, ik weet neit waar je dat uit opmaakt, maar die foto is zeker na februarie 2007 gemaakt, omdat ik toen op reis was gegaan. Waar ik overigens net een paar weken van terug ben en daarom dus mijn foto's plaats.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef Kamermans het volgende:
ik weet ook niet wat Vliegvrager bedoeld maar in iedergeval is die foto niet vandaag geschoten, maar op 27 december 2006
misschien dat de datum in je camera dan niet goed staat.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, ik weet neit waar je dat uit opmaakt, maar die foto is zeker na februarie 2007 gemaakt, omdat ik toen op reis was gegaan. Waar ik overigens net een paar weken van terug ben en daarom dus mijn foto's plaats.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |