Fijne plaat, mooie tonen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
+ Leuk idee, die lichtvlekjes geven leukt diepte aan de foto
- Wat mindere kwaliteit foto
[afbeelding]
Vers van de chip @ Grote brand Waddinxveen.![]()
Fijne fotoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
[afbeelding]
Een vierluik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Is dit er nu 1, of zijn dat 4 foto's?
Erg knap geschotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:38 schreef Monotomo het volgende:
[afbeelding]
In de lucht schrijven met lichtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijne foto. Ik vind de diepe kleuren erg prettig kijken, het geeft het een rustige uitstraling en draagt bij aan iets onheilspellends. Bovendien maakt de foto me mateloos nieuwsgierig wat ze nou zien. Goed, goed goed!
Qua minpunten... eh... Hij lijkt wat scheef naar rechts.
Mijn experiment:
[afbeelding]
+ Wolken springen eruitquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef KaMo het volgende:
+ Natuur, is altijd mooi
- kleur en zie wat ruis
[[url=http://s75.photobucket.com/albums/i312/Komado/Fotografie/Natuur/th_P1000186Medium.jpg]afbeelding][/url]
+ Schoonheid van het beestje is goed te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:20 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
+ Wolken springen eruit
- Dat is dan eigenlijk ook het enige, het is veel zwart onderaan.
[afbeelding]
In photoshop de vlinder uitgeknipt en in een eigen layer gezet, achtergrond met adjustment layer een donkerbruin fotofilter gegeven op 100%, iets contrast toegevoegd en brightness verlaagd, klaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:06 schreef purplerose het volgende:
Mooie plaathoe heb je het gedaan, vertel, vindt dit wel een erg mooi effect
Het enige -puntje bij jou plaat zou het rozige bloempje bij de kont/staart van de vlinder
Ow en je moet ff een + en - punt over de foto boven je erbij zetten
Ok, kan je dat stap voor stap in me pm nog een keer zeggen, ben een vreselijke PS n00bquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:11 schreef Smoked het volgende:
[..]
In photoshop de vlinder uitgeknipt en in een eigen layer gezet, achtergrond met adjustment layer een donkerbruin fotofilter gegeven op 100%, iets contrast toegevoegd en brightness verlaagd, klaar.
Wat hij bedoelt is:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, kan je dat stap voor stap in me pm nog een keer zeggen, ben een vreselijke PS n00b
Diafragma was F8, usm zat er al overheen..Ik vind het echt lastig met mijn 400d om op tele macroshots een beetje brede dof te krijgen zonder F36 te hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:02 schreef DarkMinded het volgende:
Smoked:
+ Mooi plaatje, ook de bewerking bevalt me wel, ik ben zelf nog een complete photoshop noob
- Naar mijn mening zou de DOF inderdaad wat bredermogen, ik los dat vaak op door mijn diafragma zo ver mogelijk open te zetten , in mijn geval F4, en de foto wat ruimer te nemenen later evt. te croppen, en een beetje USM toe te passen. Meer bewerkingen voer ik meestal niet uit.
Mijn bijdrage (ook weer Reichswald war cemetry Kleve) voor vandaag, jammer van het bloemetje links trouwens:
[afbeelding]
+ Mooi beeld zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:02 schreef DarkMinded het volgende:
Smoked:
+ Mooi plaatje, ook de bewerking bevalt me wel, ik ben zelf nog een complete photoshop noob
- Naar mijn mening zou de DOF inderdaad wat bredermogen, ik los dat vaak op door mijn diafragma zo ver mogelijk open te zetten , in mijn geval F4, en de foto wat ruimer te nemenen later evt. te croppen, en een beetje USM toe te passen. Meer bewerkingen voer ik meestal niet uit.
Mijn bijdrage (ook weer Reichswald war cemetry Kleve) voor vandaag, jammer van het bloemetje links trouwens:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:53 schreef Smoked het volgende:
[..]
Diafragma was F8, usm zat er al overheen..Ik vind het echt lastig met mijn 400d om op tele macroshots een beetje brede dof te krijgen zonder F36 te hoeven gebruiken.
Hier issie nog een keer met thumb omdat mijn bericht gelocked is
[[url=http://i18.tinypic.com/643lvk5.jpg]afbeelding][/url]
"In Noord-Nederland wordt meestal van patat, in Zuid-Nederland van friet en in Vlaanderen van frieten of friet gesproken."quote:
Nieuwe Leon racing? Huisgenoot van me had laatst zo'n bakkie mee. Wat een scheur monstertje zeg! Foto is ook erg vet, lekker spookie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef ..zapper het volgende:
@mr timbo
+ de 'metallic look'
- het van bovenaf standpunt, een lager standpunt met opspattend water had ik mooier gevonden
[afbeelding]
+ Symmetriequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:37 schreef DarkMinded het volgende:
Haha, ik kon het niet laten , Brabander he! :s ,maargoed, fotos dus!
@..zapper:
plus: Leuk, vette actie, genomen op straatraces oid? Ziet er iig goed uit.
min: Werkelijk geen idee, ik ben hier niet zo in thuis.
Mijn bijdrage, nog 1 maal een foto van het Reichswald kerkhof, hoop dat jullie em niet al te saai vinden, dit is een variant op de vorige die ik poste:
[afbeelding]
Oh en indeerdaad , misschien komt het beter over zonder de zwarte rand, ik weet het niet. Eigenlijk wou ik er een sterrenhemel of een maan oid in monteren, maar ik denk dat het te nep zou overkomen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:37 schreef DarkMinded het volgende:
Mijn bijdrage, nog 1 maal een foto van het Reichswald kerkhof, hoop dat jullie em niet al te saai vinden, dit is een variant op de vorige die ik poste:
[afbeelding]
Van mij mag hij nog veel meer over de top. Al is hij flink bewerkt , het mag wat mij betreft nog veel extremer . De foto moet het daar van hebbenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
+ Symmetrie
- Rood vlekje in het midden (bloemen?)
Deze is van gister eigenlijk...
[afbeelding]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:30 schreef Ymke het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog veel meer over de top. Al is hij flink bewerkt , het mag wat mij betreft nog veel extremer . De foto moet het daar van hebben
Zet zeker de luchtpartij nog wat aan
Oeh, die derde vind ik tof. Lekker onheilspellend en surrealistischquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staan
Die derde!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat bewerkingen staan
Oeh, die vind ik tof. Zacht en kwetsbaar, en vreemdigquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef freud het volgende:
Hey Marjo
- te licht voor mijn smaak. HDR mag donkerderder, zeker om het beton wat meer power te geven
+ tja... HDR![]()
![]()
Van vandaag de mijne. Was voor mij wat uitproberen met wat alternatieve houdingen, low key en naaktfotografie.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |