If you say it quickly in dutch it means jerking offquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:48 schreef digitalfrog het volgende:
@Freud: what does 'Le lè-que tres que' means ?
Mmm ik vind het idee van deze foto erg vet. Groot hoek lens en dan de zon achter haar hoofd is nice! Alleen haar gezicht is heel fel verlicht (wat waarschijnlijk ook zo hoort) maar de rest van haar lichaam valt daardoor een beetje in het niet. En haar benen zijn idd raar van kleur. Bewerkt? Heb je nog meer versies van deze foto/pose?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
+ belichting is echt super ( net een schilderij )
- Geen idee vind het echt mooi plaat!
[afbeelding]
1ste shoot met me 2de zusje langs het water.
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef freud het volgende:
- te weinig contrast of mindere zwartwit omzetting, waardoor de skater bijna wegvalt
+ goeie timing!
Mijn foto is een kleine voorproef van een shoot van vandaag"
[afbeelding]
+ idee is er op zichquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:35 schreef KaMo het volgende:
@ freud:
+Kleuren
-Er had iets meer van het model op mogen staan
[afbeelding]
Nog even officieel commentaar. Perfect schot. Je ziet beweging in de auto. Hij is haarscherp en beeld vullend. En uitzinnig publiek op de achtergrond. Ik vind em erg vet! Overigens dacht ik dat kovelainen erin reed en niet Jr. Piquet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:29 schreef ..zapper het volgende:
[..]
+ het blauw is lekker
- de vlakverdeling, de spiegeling, de ietwat fletse kleur van de aardbei
Dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Nog even officieel commentaar. Perfect schot. Je ziet beweging in de auto. Hij is haarscherp en beeld vullend. En uitzinnig publiek op de achtergrond. Ik vind em erg vet! Overigens dacht ik dat kovelainen erin reed en niet Jr. Piquet.
Lees je de OP even?quote:
Zou mevrouw de OP eens wlllen lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Seathrill het volgende:
[afbeelding]
Aardbei, vond hem wel goed geluktdoe nog niet zo lang aan fotografie (ben 17)
pff zucht doe ik zo mn best om zo'n min mogelijke noob te zijn gaat het nog foutquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:09 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zou mevrouw de OP eens wlllen lezen![]()
Stout foei
![]()
Als je hem nog eens edit en dan de foto die de degen Voor jouw gepost heeft positief en negatief beoordeeld..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:20 schreef Seathrill het volgende:
[..]
pff zucht doe ik zo mn best om zo'n min mogelijke noob te zijn gaat het nog foutik edit mn post wel even
zoals u wenstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je hem nog eens edit en dan de foto die de degen Voor jouw gepost heeft positief en negatief beoordeeld..
Dus de foto met de Volkswagen Kever erop.. En NIET je eigen foto..
n00bette![]()
![]()
+ kleuren lippen excact het zelfde als aardbeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:00 schreef Seathrill het volgende:
![]()
![]()
Ben een noobette
ok sorry, over de vorige foto
positief- de donkere mooie kleur van de auto die sterk contrasteerd met de rest van de omgeving
negatief- de onscherpe muur rechts in beeld
[afbeelding]
Aardbei, vond hem wel goed geluktdoe nog niet zo lang aan fotografie (ben 17)
Ik denk dat deze het beter zou doen in zwart-wit eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef ukga het volgende:
@kvdv
+ leuk uitgekozen, 3 bloemen in bloei en de vierde rechtsonder in in knop.
- jammer dat alleen de voorste bloem scherp afgebeeld staat
[afbeelding]
Eerst de aarbei foto komt mij ook zeer bekend voor. Maar vind em wel erg mooi!! Kleur van de aardbei en de lippenstift is ook exact het zelfdequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:58 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
+ kleuren lippen excact het zelfde als aardbei
+ Mooie compositie
- Lijkt er veel op een foto die ik eerder heb gezien op fok.
Ben vandaag weer even wezen knoeien in de wasbak. Deze keer met een limoen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |