Gast jij snapt het niet....quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:02 schreef ukga het volgende:
die foto komt zeker op der sugababes
Ja nu je het zegt... Ga eens ff kijken... Geen idee namenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Ymke het volgende:
Vanaf haar linker elleboog lijkt het zo wazig , enig idee hoe dat komt?
Hij is tof!quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:24 schreef freud het volgende:
Hey Marjo
- te licht voor mijn smaak. HDR mag donkerderder, zeker om het beton wat meer power te geven
+ tja... HDR![]()
![]()
Van vandaag de mijne. Was voor mij wat uitproberen met wat alternatieve houdingen, low key en naaktfotografie.
[afbeelding]
Met de rest eens. Lekkere plaat Marty, serieus goed ingeflitst de foto straalt echt iets uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
+ belichting is echt super ( net een schilderij )
- Geen idee vind het echt mooi plaat!
[afbeelding]
1ste shoot met me 2de zusje langs het water.
Ten eerste graag haar telefoonnummer voor een shoot. Ten tweede zou ik haar voorste arm buigen, zodat de schaduw van haar arm niet op haar lichaam valt. Haar achterste arm heeft wel wat spontaans 'midden-in-een-beweging' iets. Zou je evt ook achter haar lichaam kunnen houden, of mee laten doen in de pose.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef Marty26 het volgende:
@freud
+ belichting is echt super ( net een schilderij )
- Geen idee vind het echt mooi plaat!
[afbeelding]
1ste shoot met me 2de zusje langs het water.
Het is weer een pracht plaatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:33 schreef ElizabethR het volgende:
+ ik vind het een aparte foto, mooie lucht, maar
- net of dat meisje erin is geshopt
mijne;
[afbeelding]
Wat is dat??quote:
Ik denk dat dat komt omdat de foto is ingeflitst met 1 losse opzetflitser (klopt dat Marty?). Daardoor is het gezicht goed belicht, en komt ze los van de achtergrond. Maar 1 losse flitser is niet genoeg voor een full body, daarom zijn haar benen wat onderbelicht. Ik gok dat Marty dat in PS heeft porberen op te trekken, waardoor je ruis krijgt. Ik vind het overigens niet erg storen bij deze foto.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:14 schreef Ymke het volgende:
Zijn die benen erg geshopt? Er lijkt een waas over te liggen
Ehm , wat is een off shoe kabeltje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef freud het volgende:
Thanx! Het was een beetje de uitdaging. Model was basic qua kleding en houding, en dan knallende achtergrond. Door dof en compositie toch de balans houden in de foto. Komt in principe nog wel een showcase van, dus daar meer...
En Marty, volgens mij heb je hier met een off shoe kabeltje gewerkt met je flitser, kan dat?
Volgens mij is dat, wanneer je je flitser niet in de voet van je camera plaatst, maar d.m.v. een kabeltje verbind?quote:
Precies, in je ene hand heb je de camera, en in de andere je flits. Zo kan je je flitshoek meer variėren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:33 schreef kvdv het volgende:
[..]
Volgens mij is dat, wanneer je je flitser niet in de voet van je camera plaatst, maar d.m.v. een kabeltje verbind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |