En de onthulling van Faja-Lobiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn verliefd!![]()
![]()
Alles zit erop en eraan, keurig op schema, ze kwam precies op de uitgerekende datum uit.
We hebben het echt zo mooi in beeld gehad!
Voetje
Gezichtje
En het gezichtje nog iets groter
Jeetje, wat was dat gaaf zeg!Hartje nog even heel mooi horen kloppen.
En het wordt en...![]()
Dat hou ik nog heel even geduld. Eerst nog even een paar mensen IRL bellen en dan naar mijn werk rijden en dan horen jullie het.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
zal ik dan ook maar komen verklappen wat het geslacht van ons kind is???
It's a boy
Graag niks op weblog erover melden. Thanks.
Dat was het zeker, een opluchting. Mijn schoonmoeder is zonder linkerhand geboren en omdat dat in Suriname was (lang lang geleden) is er nooit onderzoek gedaan naar het waarom. Dus ook is het onbekend of het erfelijk is. Dus toen we op de echo echt duidelijk alle ledematen etc zagen zitten en alles goed bleek te zijn was dat echt een opluchting.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Droeke het volgende:
wat leuk, gefeliciteerd BE en Faja!! Zo'n echo is altijd hartstikke leuk. Voor mij was het echt een opluchting dat alles voor zover ze het konden zien 'normaal' was!
Dat denk ik ookquote:
Ik heb die spullen verkocht/ weg gegeven omdat het zo ie zo niet het zelfde seizoen ongeacht het geslacht. Misschien willen we in de toekomst nog een 3e kindje en dan had het misschien wel nog gekunt die kleding. Maar ik had niet zo de behoefte om het zo lang op zolder te laten staan. Neemt wel erg veel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:53 schreef E.T. het volgende:
BE, wat een mooie duidelijke foto's zeg!![]()
En men.. ik ben zo'n labiele emo-doos zeg..
Faja, jouw onthulling is geen verrassing voor meAangezien je al Morgaine d'r kleertjes ging verkopen
![]()
Is leuk hoor, een jongetje met een grote zus![]()
Ja maar ik denk een meisje en ik zit er ook altijd naast dus wordt het vrijwel zeker een jongen. Dus het blijft spannendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Ik zie echt een stoere jongen bij BE. Vraag me niet waarom![]()
Bij deze is het dus wel 99% zeker dat het een meisje zal worden aangezien ik er altijd naast zijn
Oh, dat is zo gemeen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Reese het volgende:
Wat een prachtig kind, BE!
* Reese weet het lekker al, mwuhahahaha!!
Nou het is heel simpel, 1 van jullie heeft dit keer wel gelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef phileine het volgende:
[..]
Ja maar ik denk een meisje en ik zit er ook altijd naast dus wordt het vrijwel zeker een jongen. Dus het blijft spannend
Als volgende week alles goed is bevonden, neem ik die zware taak op mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Tan het volgende:
Valt me trouwens op dat er best veel 2008-januari+februaribaby's, maar helemaal geen 2008-maartbaby's zijn nog? Terwijl op een ander forum zelfs al de eerste aprilbaby's in aantocht zijn.
En BE krijgt vast een jongen
Eerste hit met googlequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef Jore het volgende:
Als ik wist hoe het moest zou ik een poll beginnen om de tijd te doden.![]()
Maar ik weet helemaal niet hoe je een poll maakt. Ik denk ook een jongen trouwens!
Oe, nieuwe zwangeren!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier word het als alles goed gaat een Maart kindje , ik wil pas posten in dit topic als ik die eerste 12/13 weken gehad heb. (vind het nogal eng namelijk)
Logisch dat je je druk maakt, maar vergeet niet ook te genieten hoor!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Op zich wel, tis alleen wat vervelend dat ik echt panisch ben voor een miskraam. nu 7,5 week dus nog 4,5 week stressen. Ben dr natuurlijk wel heel erg blij mee !
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Zegt stinkie ineens: Oh uhm... nu moet ik hem alles gaan vertellen zeker.
Ja schat, jij mag dus de seksuele voorlichting doen ed!![]()
Een jongetje!
Wel, de mijne is nu officieel ingedaald en ik heb nog steeds zuur en de voetjes weten nog steeds mijn ribben te vinden. Al zit kont wel beduidend lager (drie vingers, zeg maar) als ik rechtop zit/sta dan als ik lig. Wellicht kan je daar een verschil in voelen. Dat als ik lig, dat hij zijn rugje strekt en veel hoger komt dat als je verticaal bent en hij dus ook wat meer inzakt, ahw.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Zit zelf stiekum te denken dat de kleine wat meer ruimte heeft, omdat hij/zij eindelijk is ingedaald. Maar hadden de baby's bij jullie ook meer ruimte na het indalen?
quote:
Gewoon vrij nemen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Brighteyes het volgende:Ja, ik moest idd ook aan die opmerking van Sugar denken!
![]()
Droeke, teken voor wat rustiger aan doen dus.
Ik wil niet meer werken vandaag, ik wil shoppen!![]()
quote:
Dan zitten wij dicht bij elkaar!!! Wat leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat gaat niet, ik heb om 4 uur een afspraak hier in Den Haag met een FOK!ker die wat boeken van mij overneemt, dus ik moet wel blijven tot die tijd.
Mss zo maar gewoon aan het werk gaan, dan gaat de tijd ook wat sneller.
Ik vind dat een erg hoog "waar bemoeien ze zich in hemelsnaam mee!" gehalte hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Mijn buurvrouw is uit haar kerk gezet omdat ze haar kind de fles gaf. Het kerkgenootschap vond het afkeurenswaardig dat een vrouw een kind de fles geeft, er van uitgaande dat ze dat deed om haar figuur te behouden. Hoe denken jullie daar over?
Ik ken dat gevoel BE, ik weet sinds woensdag dus echt voor 100 % zeker dat het een jongen is maar ik heb sinds woensdag dan ook totaal niks gekocht nog voor de baby.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil niet meer werken vandaag, ik wil shoppen!![]()
Ja, ik was daar behoorlijk van overtuigd. Geen idee waarom. Klein beetje door de bakerpraatjes en de chinese kalender, maar ook zonder dat denk ik dat ik dat gevoel wel had gehad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel BE, ik weet sinds woensdag dus echt voor 100 % zeker dat het een jongen is maar ik heb sinds woensdag dan ook totaal niks gekocht nog voor de baby.
Wat ik me nog afvroeg, had je van te voren het gevoel dat het een jongen was? Mijn gevoel zei al dat het een jongen moest zijn.
En ik was nog wel zo nieuwsgierig naar die meisjesnaam die iedereen onthouden schijnt te hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik was daar behoorlijk van overtuigd. Geen idee waarom. Klein beetje door de bakerpraatjes en de chinese kalender, maar ook zonder dat denk ik dat ik dat gevoel wel had gehad.
Jup, en dit keer zijn er echt maar heul weinig mensen die het weten van het forum. 2 als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef bixister het volgende:
hahaha ja BE da's ook wel een leuke bijkomstigheid, dat de naam nu tenminste weer een verrassing is.
Wat goed BE. Zoals ik zei: zo'n stoere zoon met een jeansbroekje, hemd en petquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:11 schreef phileine het volgende:
*blauwe cheerleader* Zat ik er toch weer goed naast! *waarom hebben we hier geen blauwe cheerleader?*
(leonieke het is nu officieel: mijn voorspellende gaven zijn nog beroerder dan die van jou)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef DaviniaHR het volgende:
urg, ik zit teveel op FOK. Ben aan het msn'en en wil jompelen, maar die smiley zit niet in msn...
Kim, dat gaat over. Echt! Ik was ook supermoe, als ik thuis kwam ging ik eerst even liggen. Maar nu ga ik gewoon vroeg naar bed als ik moe ben, een middagdutje hoeft niet meer. Soms ben ik nog wel flink moe, maar niet meer elke dag, starend naar de klok om naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wie stort er nog meer aan het eind van de werkdag half in slaap? En ik moet nog anderhalf uur. Mijn ogen vallen gewoon dicht, ik kan er niks aan doen
.
Nog een uurtje... En dan weer deepfreeze en haar buik knuffelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wie stort er nog meer aan het eind van de werkdag half in slaap? En ik moet nog anderhalf uur. Mijn ogen vallen gewoon dicht, ik kan er niks aan doen
.
Mja, zie... dat roze vind ik echt niet zo mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Jurkjes zijn toch ook leuk. Met kantjes en roze enzo...
Ik moet zelfs slapen als ik thuiskom, anders word ik ook helemaal misselijk, terwijl ik daar verder bijna geen last van heb. Maar ik slaap 's nachts ook weer niet zo goed. Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer goed in slaap komen. Maar dat laatste heb ik altijd al gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kim, dat gaat over. Echt! Ik was ook supermoe, als ik thuis kwam ging ik eerst even liggen. Maar nu ga ik gewoon vroeg naar bed als ik moe ben, een middagdutje hoeft niet meer. Soms ben ik nog wel flink moe, maar niet meer elke dag, starend naar de klok om naar huis te gaan...
En als ze wel borstvoeding geeft wordt ze zeker uit de kerk gezet vanwege onzedelijk gedrag...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Mijn buurvrouw is uit haar kerk gezet omdat ze haar kind de fles gaf. Het kerkgenootschap vond het afkeurenswaardig dat een vrouw een kind de fles geeft, er van uitgaande dat ze dat deed om haar figuur te behouden. Hoe denken jullie daar over?
Dat de kerk daar zich niet mee heeft te bemoeien. Verder denk ik daar weinig van, of het moet zo zijn dat de pastor ook een stel borsten heeft en de voedingen graag zelf wil doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Heel vreemd, ik heb veel meer geschreven maar alleen het eerste zinnetje blijft staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef texelonia het volgende:
BE toch een jongen, leuk! [[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif¨-img* Wel grappig, je bent net als ik was ook op 21 december uitgerekend, en je krijgt ook een jongen, ben benieuwd of je ook op de 17e gaat bevalen dan
Faja ook een jongen, leuk! [img]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url]]
Dat doen meisjes ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gelijk een het-wordt-een-jongetje-kadootje gaan kopen voor mezelf.![]()
[afbeelding]
Iedere keer als ik er naar kijk schiet ik weer vol!![]()
Een echt jongetje! Die in plassen gaat stampen, en met van die kapotte knietjes enzo.
idd, en die gaan er ook in liggen.. kijk maar in het filmpjestopicquote:
Ik zie nu pas die echo'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Sorrysorrysorry!
Ik werd op mijn werk gelijk een vergadering in gesleurd.
Het is een jongetje!Een heus echt jongetje, met een piemeltje eraan!
![]()
En bedankt voor alle lieve reacties, ik zit helemaal te stralen hier!
Ja, dat was ik nog vergeten te zeggen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die echo's
Terwijl ik al wel van het piemeltje wist![]()
![]()
Wat een beauty
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was ik nog vergeten te zeggen!![]()
Ik hoop trouwens dat ik net zo'n fijne jongens-mama word als jij!![]()
![]()
Je snapt me wel toch?
Ik zie helemaal geen echo'squote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die echo's
Terwijl ik al wel van het piemeltje wist![]()
![]()
Wat een beauty
Oh... dat is zo bijzonder. Op onze laatste echo lag de kleine maar de draaien en te schoppen en ik vind het zo jammer dat ik daar niets van voel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt... sinds gisterenavond weet ik zeker dat ik ons kindje voel!In het midden van mijn buik, helemaal onderin (waar nu toevallig de broek die ik aan heb ook wat strakker zit) voel ik plopjes. Een soort van klopjes of tikjes zo af en toe. Kan niet anders dan dat dat ons BEebje is!
Zo leuk om te weten dat hij zich zo af en toe laat voelen!
Psst eerste paginaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen echo'sOf staan die ergens privé ofzow
Zwangerschap en geboorte deel 310quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen echo'sOf staan die ergens privé ofzow
Oh haha, niet ver genoeg terug gelezen dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwangerschap en geboorte deel 310
Bij het ziekenhuis in onze stad hebben ze van die voorlichtingsavonden over hoe het er aan toe gaat bij bevallingen, inculsief rondleiding over bij de verloskamers en de kraamafdeling. Ook voor mensen die thuis willen bevallen. Ik denk dat alle ziekenhuizen waarschijnlijk wel zulke avonden organiseren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Lishe het volgende:
Ik durf niet in het ziekenhuis te bevallen. Vind dat eng en vreemd en geen idee hoe alles dan gaat. kan er echt van wakker liggen dat ik onverwachts naar het ziekenhuis zou moeten.![]()
Nou ik als aanstaande pappa werd wel wat gerustgesteld qua voorzieningen en verloop en de 'regels' in het ziekenhuis. Maar aan de andere kant was ik wel een beetje van slag door de nogal grafische weergave van een bevalling. (Ze hadden in de powerpointpresentatie een foto gezet van een baby die half uit een opengesperde bloederige unit hing. En dat beeld was ongeveer twee meter in doorsnee..)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef texelonia het volgende:
Misschien dan toch eens naar zo'n informatie avond gaan Lishe. Misschien krijg je er dan wel een ander beeld bij en voel je je iets gersutgesteld.
Maar als je thuis wil bevallen moet je lekker thuis bevallen natuurlijk. Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt
Ja blijven zitten doet het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:59 schreef Lishe het volgende:
Goed, ik ben er klaar mee.
Ik ga gewoon weer voor een goeie thuisbevalling. Ik geef volgende week bij de verlos mijn angsten aan, misschien helpt haar uitleg. Ik zou sowieso alleen naar het ziekenhuis gaan als het echt, echt, echt nodig is, de vorige keer ging het hartstikke goed. Dus. Ik. Ga. Baren. Hoe dan ook.
Het ziekenhuis is trouwens maar 5 minuten hier vandaan. Dus daar zou ik het niet om doen.
Nijna, lekker een goeie nacht slaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |