En de onthulling van Faja-Lobiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
We zijn verliefd!![]()
![]()
Alles zit erop en eraan, keurig op schema, ze kwam precies op de uitgerekende datum uit.
We hebben het echt zo mooi in beeld gehad!
Voetje
Gezichtje
En het gezichtje nog iets groter
Jeetje, wat was dat gaaf zeg!Hartje nog even heel mooi horen kloppen.
En het wordt en...![]()
Dat hou ik nog heel even geduld. Eerst nog even een paar mensen IRL bellen en dan naar mijn werk rijden en dan horen jullie het.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
zal ik dan ook maar komen verklappen wat het geslacht van ons kind is???
It's a boy
Graag niks op weblog erover melden. Thanks.
Dat was het zeker, een opluchting. Mijn schoonmoeder is zonder linkerhand geboren en omdat dat in Suriname was (lang lang geleden) is er nooit onderzoek gedaan naar het waarom. Dus ook is het onbekend of het erfelijk is. Dus toen we op de echo echt duidelijk alle ledematen etc zagen zitten en alles goed bleek te zijn was dat echt een opluchting.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Droeke het volgende:
wat leuk, gefeliciteerd BE en Faja!! Zo'n echo is altijd hartstikke leuk. Voor mij was het echt een opluchting dat alles voor zover ze het konden zien 'normaal' was!
Dat denk ik ookquote:
Ik heb die spullen verkocht/ weg gegeven omdat het zo ie zo niet het zelfde seizoen ongeacht het geslacht. Misschien willen we in de toekomst nog een 3e kindje en dan had het misschien wel nog gekunt die kleding. Maar ik had niet zo de behoefte om het zo lang op zolder te laten staan. Neemt wel erg veel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:53 schreef E.T. het volgende:
BE, wat een mooie duidelijke foto's zeg!![]()
En men.. ik ben zo'n labiele emo-doos zeg..
Faja, jouw onthulling is geen verrassing voor meAangezien je al Morgaine d'r kleertjes ging verkopen
![]()
Is leuk hoor, een jongetje met een grote zus![]()
Ja maar ik denk een meisje en ik zit er ook altijd naast dus wordt het vrijwel zeker een jongen. Dus het blijft spannendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Ik zie echt een stoere jongen bij BE. Vraag me niet waarom![]()
Bij deze is het dus wel 99% zeker dat het een meisje zal worden aangezien ik er altijd naast zijn
Oh, dat is zo gemeen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef Reese het volgende:
Wat een prachtig kind, BE!
* Reese weet het lekker al, mwuhahahaha!!
Nou het is heel simpel, 1 van jullie heeft dit keer wel gelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:25 schreef phileine het volgende:
[..]
Ja maar ik denk een meisje en ik zit er ook altijd naast dus wordt het vrijwel zeker een jongen. Dus het blijft spannend
Als volgende week alles goed is bevonden, neem ik die zware taak op mequote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Tan het volgende:
Valt me trouwens op dat er best veel 2008-januari+februaribaby's, maar helemaal geen 2008-maartbaby's zijn nog? Terwijl op een ander forum zelfs al de eerste aprilbaby's in aantocht zijn.
En BE krijgt vast een jongen
Eerste hit met googlequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef Jore het volgende:
Als ik wist hoe het moest zou ik een poll beginnen om de tijd te doden.![]()
Maar ik weet helemaal niet hoe je een poll maakt. Ik denk ook een jongen trouwens!
Oe, nieuwe zwangeren!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier word het als alles goed gaat een Maart kindje , ik wil pas posten in dit topic als ik die eerste 12/13 weken gehad heb. (vind het nogal eng namelijk)
Logisch dat je je druk maakt, maar vergeet niet ook te genieten hoor!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Op zich wel, tis alleen wat vervelend dat ik echt panisch ben voor een miskraam. nu 7,5 week dus nog 4,5 week stressen. Ben dr natuurlijk wel heel erg blij mee !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |