quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef piglet het volgende:
Kwart voor 10 is toch een prima tijd om te gaan slapen![]()
Nog maar 1 nachtje
Ben geen ervaren mama, maar ik zag toevallig vandaag in de Consumentengids een verhaal dat een mevrouw luiers had gekocht in de aanbieding voor 6 euro nog wat, maar dat ze de korting niet kreeg, omdat het alleenmaar ging over het specifieke model in de foto (oid). Nu hebben ze gezegd dat de reclame "mogelijk misleidend" zou kunnen zijn. Ik zou even kijken op consumentengids.nl voordat je luiers gaat inslaanen dan toch het volle pond moet betalenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:38 schreef Nijna het volgende:
Vraagje voor de wat meer ervaren mama's... ik ga morgen even met mn moeder langs de Makro en ik hoorde van haar dat de luiers daar in de aanbieding zijn... Is het slim om alvast wat in het vooruit aan te schaffen? En zo ja, welke maat dan?
In het ziekenhuis. Het is de officiele 20w echo, en die wordt gemaakt in de polie van de afdeling gynaecologie van het ziekenhuis hier.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef gnoompje het volgende:
uit lurkstand
waar heb je de echo BE??? in eht ziekenhuis of bij een echobureau???
nee hoor, gewoon niewsgierig aangezien we in dezelfde regio wonen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het ziekenhuis. Het is de officiele 20w echo, en die wordt gemaakt in de polie van de afdeling gynaecologie van het ziekenhuis hier.
Why? Ga jij hem doen dan?![]()
Werk jij er?
Ja, dat bedacht ik me later ook idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:29 schreef gnoompje het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon niewsgierig aangezien we in dezelfde regio wonen.
Heb zelf 2 groeiechos gehad bij beide zwangerschappen met 37 weken omdat ze dachten dat de kids te klein waren.
Mij zal je niet meer op zo'n afdeling tegen komen, tenzij ik met iemand mee ben die zwanger/bevallen is. mijn gezinnetje is compleet met deze 2.
he, met hormonen mag je doordraven, deed ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later ook idd.Excuus, ik draafde door.
Ik heb tegelijk met de pil mijn medicatie weg gegooid, en gelukkig geen opstoot tijdens mijn zwangerschap gehad. Anders had ik weer aan de medicatie gemoeten. Maar ik heb dus eigenlijk enorme mazzel gehadquote:Op maandag 30 juli 2007 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar hoe zat dat dan tijdens de zwangerschap, heb je gewoon 9 maanden geen medicijnen gebruikt? En was dat dan niet gevaarlijk voor jou?
Dat weten ze pas na 18 weken ongeveer, toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:01 schreef Ticootje het volgende:
En ik wil ook weten wat het wordt. Ik ga het gewoon weer vragen!
Gelukkig maar, ik heb gezien hoe gevaarlijk de ziekte kan zijn... Maar nu je weer aan de medicatie gaat kun je geen bv geven, vindt je dat jammer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik heb tegelijk met de pil mijn medicatie weg gegooid, en gelukkig geen opstoot tijdens mijn zwangerschap gehad. Anders had ik weer aan de medicatie gemoeten. Maar ik heb dus eigenlijk enorme mazzel gehad
Nou enquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:04 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat weten ze pas na 18 weken ongeveer, toch?![]()
Tja dat zal de tijd moeten leren of het erfelijk is misschien kunnen ze het met de hielprik eruit halen maar dat horen we dan vanzelf die is afgelopen donderdag afgenomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb gezien hoe gevaarlijk de ziekte kan zijn... Maar nu je weer aan de medicatie gaat kun je geen bv geven, vindt je dat jammer?
Hoe zit het eigenlijk met erfelijkheid van Culitus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |