quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:29 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik begreep eruit dat ik niet zou accepteren dat mensen een weloverwogen keuze maken om kunstvoeding te geven.
Fout begrepen?
Ow, ok dan. Fout gedacht.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, anders had ik je wel gequote. Het was meer een nuancerende opmerking tussendoor....
Ik vind dat wel belangrijk. Wanneer ik me in de keuze van een ander kan verplaatsen, vind ik het makkelijker daar begrip voor op te brengen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef jessie het volgende:
Ja en ik denk dan ook weer, je hoeft toch niet alles van elkaar te snappen. Ik snap die drang daarnaar dan weer niet zo.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:40 schreef Swetsenegger het volgende:
waarbij dat weer niet verward moet worden met pap uit kunsttieten...
Ja zeg, hoe dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:45 schreef Leah het volgende:
Nee, maar "KunstVoeding"(da's nu weer gangbaar) vind ik ook heel fout, eigenlijk.
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe dan?
''Poedermelk gemaakt uit melk van de koe bewerkt zodat ook mensenbaby's ervan groeien..."?
Maakt mij niet uit hoor, maar ik dacht aan een keer toen iemand zei dat flesvoeding ook borstvoeding kon zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee. In mijn tijd heette dat gewoon flesvoeding
quote:Niet alleen bij dit onderwerp, maar ook bij het wel of niet werken van de moeders worden de discussies altijd zo persoonlijk en zo fel en ik begrijp soms echt niet waarom. Het lijkt soms op een soort concurrentiestrijd wie de beste moeder is en ik vind dat zo jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |