Ik zie nu pas die echo'squote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Sorrysorrysorry!
Ik werd op mijn werk gelijk een vergadering in gesleurd.
Het is een jongetje!Een heus echt jongetje, met een piemeltje eraan!
![]()
En bedankt voor alle lieve reacties, ik zit helemaal te stralen hier!
Ja, dat was ik nog vergeten te zeggen!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die echo's
Terwijl ik al wel van het piemeltje wist![]()
![]()
Wat een beauty
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat was ik nog vergeten te zeggen!![]()
Ik hoop trouwens dat ik net zo'n fijne jongens-mama word als jij!![]()
![]()
Je snapt me wel toch?
Ik zie helemaal geen echo'squote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas die echo's
Terwijl ik al wel van het piemeltje wist![]()
![]()
Wat een beauty
Oh... dat is zo bijzonder. Op onze laatste echo lag de kleine maar de draaien en te schoppen en ik vind het zo jammer dat ik daar niets van voel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt... sinds gisterenavond weet ik zeker dat ik ons kindje voel!In het midden van mijn buik, helemaal onderin (waar nu toevallig de broek die ik aan heb ook wat strakker zit) voel ik plopjes. Een soort van klopjes of tikjes zo af en toe. Kan niet anders dan dat dat ons BEebje is!
Zo leuk om te weten dat hij zich zo af en toe laat voelen!
Psst eerste paginaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen echo'sOf staan die ergens privé ofzow
Zwangerschap en geboorte deel 310quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen echo'sOf staan die ergens privé ofzow
Oh haha, niet ver genoeg terug gelezen dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zwangerschap en geboorte deel 310
Bij het ziekenhuis in onze stad hebben ze van die voorlichtingsavonden over hoe het er aan toe gaat bij bevallingen, inculsief rondleiding over bij de verloskamers en de kraamafdeling. Ook voor mensen die thuis willen bevallen. Ik denk dat alle ziekenhuizen waarschijnlijk wel zulke avonden organiseren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef Lishe het volgende:
Ik durf niet in het ziekenhuis te bevallen. Vind dat eng en vreemd en geen idee hoe alles dan gaat. kan er echt van wakker liggen dat ik onverwachts naar het ziekenhuis zou moeten.![]()
Nou ik als aanstaande pappa werd wel wat gerustgesteld qua voorzieningen en verloop en de 'regels' in het ziekenhuis. Maar aan de andere kant was ik wel een beetje van slag door de nogal grafische weergave van een bevalling. (Ze hadden in de powerpointpresentatie een foto gezet van een baby die half uit een opengesperde bloederige unit hing. En dat beeld was ongeveer twee meter in doorsnee..)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:34 schreef texelonia het volgende:
Misschien dan toch eens naar zo'n informatie avond gaan Lishe. Misschien krijg je er dan wel een ander beeld bij en voel je je iets gersutgesteld.
Maar als je thuis wil bevallen moet je lekker thuis bevallen natuurlijk. Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt
Ja blijven zitten doet het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:59 schreef Lishe het volgende:
Goed, ik ben er klaar mee.
Ik ga gewoon weer voor een goeie thuisbevalling. Ik geef volgende week bij de verlos mijn angsten aan, misschien helpt haar uitleg. Ik zou sowieso alleen naar het ziekenhuis gaan als het echt, echt, echt nodig is, de vorige keer ging het hartstikke goed. Dus. Ik. Ga. Baren. Hoe dan ook.
Het ziekenhuis is trouwens maar 5 minuten hier vandaan. Dus daar zou ik het niet om doen.
Nijna, lekker een goeie nacht slaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |