quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:06 schreef DaviniaHR het volgende:
urg, ik zit teveel op FOK. Ben aan het msn'en en wil jompelen, maar die smiley zit niet in msn...
Kim, dat gaat over. Echt! Ik was ook supermoe, als ik thuis kwam ging ik eerst even liggen. Maar nu ga ik gewoon vroeg naar bed als ik moe ben, een middagdutje hoeft niet meer. Soms ben ik nog wel flink moe, maar niet meer elke dag, starend naar de klok om naar huis te gaan...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wie stort er nog meer aan het eind van de werkdag half in slaap? En ik moet nog anderhalf uur. Mijn ogen vallen gewoon dicht, ik kan er niks aan doen
.
Nog een uurtje... En dan weer deepfreeze en haar buik knuffelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:00 schreef k_i_m het volgende:
Wie stort er nog meer aan het eind van de werkdag half in slaap? En ik moet nog anderhalf uur. Mijn ogen vallen gewoon dicht, ik kan er niks aan doen
.
Mja, zie... dat roze vind ik echt niet zo mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Jurkjes zijn toch ook leuk. Met kantjes en roze enzo...
Ik moet zelfs slapen als ik thuiskom, anders word ik ook helemaal misselijk, terwijl ik daar verder bijna geen last van heb. Maar ik slaap 's nachts ook weer niet zo goed. Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer goed in slaap komen. Maar dat laatste heb ik altijd al gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kim, dat gaat over. Echt! Ik was ook supermoe, als ik thuis kwam ging ik eerst even liggen. Maar nu ga ik gewoon vroeg naar bed als ik moe ben, een middagdutje hoeft niet meer. Soms ben ik nog wel flink moe, maar niet meer elke dag, starend naar de klok om naar huis te gaan...
En als ze wel borstvoeding geeft wordt ze zeker uit de kerk gezet vanwege onzedelijk gedrag...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Mijn buurvrouw is uit haar kerk gezet omdat ze haar kind de fles gaf. Het kerkgenootschap vond het afkeurenswaardig dat een vrouw een kind de fles geeft, er van uitgaande dat ze dat deed om haar figuur te behouden. Hoe denken jullie daar over?
Dat de kerk daar zich niet mee heeft te bemoeien. Verder denk ik daar weinig van, of het moet zo zijn dat de pastor ook een stel borsten heeft en de voedingen graag zelf wil doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef pontakel het volgende:
Mijn buurvrouw is uit haar kerk gezet omdat ze haar kind de fles gaf. Het kerkgenootschap vond het afkeurenswaardig dat een vrouw een kind de fles geeft, er van uitgaande dat ze dat deed om haar figuur te behouden. Hoe denken jullie daar over?
Heel vreemd, ik heb veel meer geschreven maar alleen het eerste zinnetje blijft staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef texelonia het volgende:
BE toch een jongen, leuk! [[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif¨-img* Wel grappig, je bent net als ik was ook op 21 december uitgerekend, en je krijgt ook een jongen, ben benieuwd of je ook op de 17e gaat bevalen dan
Faja ook een jongen, leuk! [img]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheerlie-blauw.gif]afbeelding[/url]]
Dat doen meisjes ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben gelijk een het-wordt-een-jongetje-kadootje gaan kopen voor mezelf.![]()
[afbeelding]
Iedere keer als ik er naar kijk schiet ik weer vol!![]()
Een echt jongetje! Die in plassen gaat stampen, en met van die kapotte knietjes enzo.
idd, en die gaan er ook in liggen.. kijk maar in het filmpjestopicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |