quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:06 schreef Sugar het volgende:
jij blijft
jij blijft wie je bent
baby
engel
ster
zomaar weg maar zo dichtbij
liefde kent geen ver
jij blijft wat je bent
broertje
zoontje van
liefde kent geen plan
jij blijft waar je bent
in ons hart
en hoofd
liefde is beloofd
jij blijft hoe je bent
zonder pijn
of spijt
liefde voor altijd
jij blijft
voor altijd
jij blijft.
Van Dolf Jansen
Rond deze tijd is hij overleden, op de verjaardag van mijn moeder is hij begraven. Hij is precies 4 maanden geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
SoL, tuurlijk mag je hier posten. Het gaat om engeltjes toch?
Wat verdrietig zeg. Is dit de tijd wanneer hij/zij geboren werd?
Is best wel raar idd, mijn moeder viert haar verjaardag ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oef, dat is best een moeilijk situatie idd, als er nog en tweelingbroertje is, lijkt me. En dan je moeders verjaardag voor de begrafenis, dat maakt het nog dubbel beladen.
Hij is precies 4 maanden gewordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig, dat is ook niet niks, van je dochterje.
Hoe oud was je neefje, als ik mag vragen?
Tnxquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, ik zie nu dat je dat al zei. Tsjonge zeg...
Sterkte dan maar deze dagen. Kan me voorstellen dat je er toch steeds nog even aan denkt hoor.
Ik ben inderdaad ook blij dat die tweede droom niet al te lang op die eerste volgde, enkele dagen of hooguit 2 a 3 weken. Dat maakte toch dat ik me snel over die akelige eerste droom kon zetten.quote:Pepper, wat fijn dat die tweede droom 'goed' was.Het zou natuurlijk naar zijn als je alleen maar van die rottige dromen zou hebben.
Oeh ik moet daarvoor heel erg in mn herinnering graven.quote:pepper, wanneer had jij je eerste droom? En je tweede/laatste? Is dat al lang geleden?
Vind je het zelf niet jammer dat het maar bij 2 dromen gebleven is in al die jaren?
Dat kan soms best hard aankomen ja, want door die eerste droom was ik echt nog wel dagen later aan het nadenken.quote:Pepper, wat dromen met je kunnen doen he, zowel positief als negatief.
Dat gevoel ken ik ook nog wel ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:53 schreef phluphy het volgende:
Het klinkt inderdaad spooky, pepper, maar ik weet uit eigen ervaring wat voor "vreemde dingen" er kunnen gebeuren en ik vind het inmiddels helemaal niet spooky meer. Integendeel. Wat ik wel jammer vind is dat er soms zoveel tijd kan zitten tussen de dagen/perioden dat hij zo "dichtbij" is. Soms duurt het me te lang. Dat is meestal in periodes waarin je druk bent vanalles en nog wat.
En die terugslagmomenten, ook heel herkenbaar. Wat moet een mens dan diep gaan he.![]()
Ik verbaas me er ook over, die flexibiliteit. En het voelt 'goed' dat het niet altijd zo naar en zwart is voor julliequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, die huilbuien herken ik helaas maar al te goed. Ze nemen in frequentie wel af, maar kunnen nog steeds erg heftig zijn. Dan lijkt alles om je heen zwart en kun je je maar moeilijk voorstellen dat je ooit weer zult kunnen lachen.
Ik verbaas me altijd over de flexibiliteit van de mens, want het wordt toch altijd weer licht....
Ik wist niet zo goed wat ik wilde schrijven, maar een foto zegt soms meer dan duizend woorden.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nog wat vroeg, maar dan wil ik toch ook Jamie van Bluezz maar meteen noemen...
Bluezzebeeb, ik zie je zaterdag, maar ga je dan toch nu alvast maar een dikkegeven ook.
Mijn bevallingsverhaal van Jamie staat hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:17 schreef Moonah het volgende:
En Bluezz, jeutje, een dochter van 22 jaar...
Ik ken je verhaal verder niet, ik dacht eerst dat Jamie een jongen was, maar ik vind het voor een meisje ook een prachtnaam.
Ik vond het ook heel fijn en bijzonder dat we er daar samen in het zonnetje zo vrij over praatten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Bluezz het volgende:
Pepper, prachtige compromis lijkt me dat, je grote kleine broer![]()
Bar, het gemis en verdriet kan je raken als een enorme donderslag, als een vlijmscherpe zware pijn.
En aan niemand is dat uit te leggen hoe dat voelt... gelukkig kom je er wel weer van bij maar het blijft nasudderen, het heeft zo heel veel tijd nodig![]()
Ja die 11e augustus... lief dat jullie ook aan mij dachten trouwens, was en is altijd een rare dag.
De dag ervoor is ook een lastige (want... die datum kom er weer aan).... zaterdagochtend zat ik op een honkbaltoernooi samen met Brighteyes en het voelde heel goed om het nog maar eens te vertellen hoe het nou ook alweer begon en de rol/houding van bijv. de verloskundige op die dag..
Ik ervaar dat, hoelang het ook geleden is (ze had alweer 22 geweest, echt ongelofelijk hoe snel de tijd gaat en hoe kort het nog maar geleden lijkt) hoe meer het innesteld in je 'ziel'. Hoe het steeds meer en meer verweven raakt met jezelf.
Jamie, die er lijfelijk niet is, maar altijd aanwezig is , er altijd zal zijn en zo echt bij me hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |