abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51903570
Een topic voor ouders door ouders.
Een "gevoelig" onderwerp, een onderwerp wat je geen enkele andere ouder toewenst.
Een topic waarin je misschien wel steun vindt met elkaar, door je verhalen, herinneringen en gedachten neer te zetten.

Mooie linkjes:
http://lichtwerker.web-log.nl/
http://www.angelsymbols.nl/
http://www.regenboogboom.nl/

Engeltjes:
Max: 7 augustus 1995 - 9 juni 1997 (zoon van pepper_961)
Mink: 10 augustus 2002 - 11 augustus 2002 (zoon van moussy en BlackCrow)
Pepijn: 23 februari 2004 - 5 maart 2005 (zoon van mama_van_pepijn)
Stan: 28 oktober 2005 - 20 december 2005 (zoon van irule25)
Esmée: 1 mei 2003 - 20 februari 2006 (dochter van humpeltje)
Danyel: 11 september 2004 - 21 maart 2006 (zoon van Phluphy)
Thijs: 6 september 2004 - 9 juni 2006 (zoon van Bar_en_Mar)
Estee: 4 april 2006 - 6 april 2006 (dochter van dayves)

Ouders van Prachtige Engeltjes...
Ouders van Prachtige Engeltjes (2)
Ouders van Prachtige Engeltjes (3)
Ouders van Prachtige Engeltjes (4)
Ouders van Prachtige Engeltjes (5)
Ouders van Prachtige Engeltjes (6)
Ouders van Prachtige Engeltjes (7)
Ouders van Prachtige Engeltjes (8)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_51903615
Deze vind ik nog wel het quoten waard:
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:06 schreef Sugar het volgende:
jij blijft

jij blijft wie je bent
baby
engel
ster
zomaar weg maar zo dichtbij
liefde kent geen ver

jij blijft wat je bent
broertje
zoontje van
liefde kent geen plan

jij blijft waar je bent
in ons hart
en hoofd
liefde is beloofd

jij blijft hoe je bent
zonder pijn
of spijt
liefde voor altijd

jij blijft
voor altijd

jij blijft.

Van Dolf Jansen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 00:15:35 #3
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51903618
wow Beef, dat is de eerste keer dat een TT én OP in één keer helemaal goed (conform) zijn.
... ♥ ik mis je ♥
pi_51903708
Vond het wel een beetje 'raar' om dit topic te openen, maar ik wilde het dan ook wel goed doen.
pi_51904112
Weet niet of ik hier mag posten, maar ik ben de tante van een prachtig engeltje.

Zeker rond deze tijd zie ik wat voor een verdriet mijn ouders hebben...

Ik heb het allemaal wel een plekje gegeven, zeker ook omdat ik mijn ouders tot steun wil zijn.
pi_51907766
Sugar, prachtig gedicht ! Ik heb het gekopieerd en aan een kennis gegeven die kortgeleden een wiegedood heeft meegemaakt in de familie. Hopelijk vind ze er wat troost in
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:19:49 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51907998
SoL, tuurlijk mag je hier posten. Het gaat om engeltjes toch?
Wat verdrietig zeg. Is dit de tijd wanneer hij/zij geboren werd?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:22:21 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_51908017
Fluf, het is inderdaad van de Dolf Jansen. Vind het ook erg mooi.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_51908046
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
SoL, tuurlijk mag je hier posten. Het gaat om engeltjes toch?
Wat verdrietig zeg. Is dit de tijd wanneer hij/zij geboren werd?
Rond deze tijd is hij overleden, op de verjaardag van mijn moeder is hij begraven. Hij is precies 4 maanden geworden.
Ik heb het allemaal wel een plekje gegeven, het is nu 4 jaar geleden.
Maar soms het ik het er toch best moeilijk mee. Zeker als ik zijn tweelingbroertje zie, dan denk je toch van: hier hadden twee knulletjes moeten spelen met mijn dochter.
Mijn zusje is trouwens weer zwanger van een jongetje en over een week of twee uitgerekend.

Dat gedicht in de OP fipo is trouwens prachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2007 09:28:19 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:34:22 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51908085
Oef, dat is best een moeilijk situatie idd, als er nog en tweelingbroertje is, lijkt me. En dan je moeders verjaardag voor de begrafenis, dat maakt het nog dubbel beladen.
pi_51908137
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oef, dat is best een moeilijk situatie idd, als er nog en tweelingbroertje is, lijkt me. En dan je moeders verjaardag voor de begrafenis, dat maakt het nog dubbel beladen.
Is best wel raar idd, mijn moeder viert haar verjaardag ook niet meer.
Het was toen best ook wel een heftige periode, mijn dochter was net weer thuis vanuit het Brandwondencentrum in Beverwijk (ze had een kopje soep over haar heen gekregen en heeft uiteindelijk op 5 plekken een huidtransplantatie gehad) en we dachten dat we alle ellende wel gehad hadden voor dat jaar, en nog geen twee maanden later overleed mijn neefje
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:41:51 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51908148
Jeumig, dat is ook niet niks, van je dochterje.
Hoe oud was je neefje, als ik mag vragen?
pi_51908168
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig, dat is ook niet niks, van je dochterje.
Hoe oud was je neefje, als ik mag vragen?
Hij is precies 4 maanden geworden
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:45:46 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51908188
Oh sorry, ik zie nu dat je dat al zei. Tsjonge zeg...
Sterkte dan maar deze dagen. Kan me voorstellen dat je er toch steeds nog even aan denkt hoor.
pi_51908273
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh sorry, ik zie nu dat je dat al zei. Tsjonge zeg...
Sterkte dan maar deze dagen. Kan me voorstellen dat je er toch steeds nog even aan denkt hoor.
Tnx

Had weleens eerder al willen posten in dit topic, maar vind het best wel heftig enzo. Maar nu ik merk dat ik mijn ei in mijn directe omgeving niet kwijt kan toch maar de stap genomen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 09:57:31 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51908279
Zeg het maar als je hem ook in de OP zou willen met een vlindertje erbij.
pi_51990602
@ snoopy:
quote:
Pepper, wat fijn dat die tweede droom 'goed' was.Het zou natuurlijk naar zijn als je alleen maar van die rottige dromen zou hebben.
Ik ben inderdaad ook blij dat die tweede droom niet al te lang op die eerste volgde, enkele dagen of hooguit 2 a 3 weken. Dat maakte toch dat ik me snel over die akelige eerste droom kon zetten.

@ Phluphy:
quote:
pepper, wanneer had jij je eerste droom? En je tweede/laatste? Is dat al lang geleden?
Vind je het zelf niet jammer dat het maar bij 2 dromen gebleven is in al die jaren?
Oeh ik moet daarvoor heel erg in mn herinnering graven.
Volgens mij òf 2 maanden na z`n dood of ongeveer een half jaartje.
Ik het had het sowieso over die nare droom bij m`n ouders thuis en ik denk dat òf m`n zusje jarig was (1 augustus) òf m`n zwagertje( 20 Januari) want m`n zwagertjes moeder was er en zij zei dat het een droom was die over mijn schuldgevoel naar Max toe ging en niet dat Max echt boos op me was.
Eigenlijk alleen 97/98 over hem gedroomd dus daarna geen echte dromen meer.

Wel had ik regelmatig, en dat gaat vast spooky klinken, op momenten dat ik even heel diep ging in m`n verdriet momenten, dat ik Max om me heen voelde. Ik kreeg dan zo`n tril oog en dat had ik dan voor dagen of weken tot de bom barstte en ik een mega huilbui kreeg. Zoeen waardoor je amper nog adem kon halen zo heftig en benauwend. En rond die tijd voelde ik dan een soort wind pufje in m`n gezicht dan kreeg ik een rilling en dan voelde ik me van binnen warm worden. Een beetje dat effect van op een koude winter dag een grote warme beker chocomelk drinken. Zo voelde dat ongeveer. Echt heel wazig was dat. Maar wel heel heel fijn!

Ik heb buiten die twee dromen om ook nog wel een paar keertjes vlak voor het wakker worden heel vluchtig z`n gezichtje gezien. Maar dat was echt heel wazig en ook echt seconden werk.

@PM-girl:
quote:
Pepper, wat dromen met je kunnen doen he, zowel positief als negatief.
Dat kan soms best hard aankomen ja, want door die eerste droom was ik echt nog wel dagen later aan het nadenken.
Die tweede droom werd ik juist heel blij van.

allemaal.
The waves you made will always be
pi_51995541
voor iedereen die het kan gebruiken...
*The waves you made will always be*
  dinsdag 31 juli 2007 @ 18:53:05 #19
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51996239
Het klinkt inderdaad spooky, pepper, maar ik weet uit eigen ervaring wat voor "vreemde dingen" er kunnen gebeuren en ik vind het inmiddels helemaal niet spooky meer. Integendeel. Wat ik wel jammer vind is dat er soms zoveel tijd kan zitten tussen de dagen/perioden dat hij zo "dichtbij" is. Soms duurt het me te lang. Dat is meestal in periodes waarin je druk bent vanalles en nog wat.
En die terugslagmomenten, ook heel herkenbaar. Wat moet een mens dan diep gaan he.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52007284
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:53 schreef phluphy het volgende:
Het klinkt inderdaad spooky, pepper, maar ik weet uit eigen ervaring wat voor "vreemde dingen" er kunnen gebeuren en ik vind het inmiddels helemaal niet spooky meer. Integendeel. Wat ik wel jammer vind is dat er soms zoveel tijd kan zitten tussen de dagen/perioden dat hij zo "dichtbij" is. Soms duurt het me te lang. Dat is meestal in periodes waarin je druk bent vanalles en nog wat.
En die terugslagmomenten, ook heel herkenbaar. Wat moet een mens dan diep gaan he.
Dat gevoel ken ik ook nog wel ja.
Aan de ene kant wist je dan, dat het eventjes niet helemaal lekker met je ging, maar aan de andere kant had je dan wel dat troostende fijne warme gevoel van; "hij is hier bij me,... even."
Dat warme close gevoel wilde ik dan liever niet loslaten, maar ik voelde ook dat het samen ging met; 'het me ontzettend diep zwaar klote voelen' en dat wilde ik dan weer liever niet te lang.

(snap je me een beetje?! Is een beetje warrig omschreven maar ik kan het even niet beter uitleggen )

Die lange pozen ertussen hangen dus gewoon samen met de bergen en dalen waar je doorheen gaat. Op een gegeven moment worden die periodes nòg langer, maar dan is het oke tegen die tijd.
Gelukkig komen dan ook die huilbuien minder vaak en dat is dan wel weer fijn.
Herken je die vreselijke huilbuien?

Dan hoeft er maar dìt te gebeuren en je gaat, je staat al een poos op springen, want dat voel je dan al een tijdje aankomen, ik had dan bv. een irritant tril-oogje als voorbode, en dan voelde die huilbui bijna als overgeven.
Echt vreselijk vond ik dat, je zat dan gewoon letterlijk naar adem te snakken van ellende, met als resultaat dat ik wel eens màànden met dat irritante zenuwachtige tril-oog heb rond gelopen omdat ik tegen weer zo`n jankbui vocht.
Moet er wel bij zeggen dat ik er wel altijd van opknapte van die huilbui.
Die druk op mn borst (hartzeer) en die spanning in mn lijf was daarna wel altijd even weg.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:40:34 #21
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52075815
Oh ja, die huilbuien herken ik helaas maar al te goed. Ze nemen in frequentie wel af, maar kunnen nog steeds erg heftig zijn. Dan lijkt alles om je heen zwart en kun je je maar moeilijk voorstellen dat je ooit weer zult kunnen lachen.
Ik verbaas me altijd over de flexibiliteit van de mens, want het wordt toch altijd weer licht....

En ik vond je verhaal niet te warrig hoor
... ♥ ik mis je ♥
pi_52075979
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:40 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, die huilbuien herken ik helaas maar al te goed. Ze nemen in frequentie wel af, maar kunnen nog steeds erg heftig zijn. Dan lijkt alles om je heen zwart en kun je je maar moeilijk voorstellen dat je ooit weer zult kunnen lachen.
Ik verbaas me altijd over de flexibiliteit van de mens, want het wordt toch altijd weer licht....
Ik verbaas me er ook over, die flexibiliteit. En het voelt 'goed' dat het niet altijd zo naar en zwart is voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:53:23 #23
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52076140
Die huilbuien lijken me behoorlijk heftig. Wat goed dat ze ondanks alles toch weer voor opluchting zorgen.
  Jubileum moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:04:41 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52080980
Ik heb vandaag 3 kleine kleurige vlinders in de tuin zien dansen en ik moest aan jullie denken. Zo klein, zo mooi, zo vrij....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:22:00 #25
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52092566
Tijdens een wandeling afgelopen week werden we "achtervolgd" door een (witte) vlinder. Af en toe maakte hij een rustpauze om even later weer achter ons aan te fladderen.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:25:19 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52092586
Oh man, ik vind het steeds zo onvoorstelbaar om te lezen hoe alles voor jullie is. Stom gezegd: Fluf, jij moet het doen met die vlinder, die helicopter, hoe mooi en symbolisch het ook is. Ik kan er soms gewoon nauwelijks bij dat dit jullie wereld is als ouder. Zo verdrietig en toch klinken jullie zo blij over die momenten. Ik vind het knap en verschrikkelijk tegelijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:41:31 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52092650
Ach Sjoeg, ik ben al blij dat we dat soort dingen in elk geval nog wel hebben als houvast. Dat klinkt misschien dramatischer dan ik het bedoel. Van de week spraken we over de flexibilteit van de mens. Dit valt daar voor mij ook onder, je roeit met de riemen de je hebt. Ik vind het een zeer wonderbaarlijke eigenschap van de mens.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:49:04 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52092680
Dat ben ik helemaal met je eens, fluf.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:01:50 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_52092745
gewoon maar eens ff een voor de mensen hier, om te laten weten dat ik meegelezen heb.
stormy waters...
sailin'
pi_52092761
Indrukwekkend te lezen Pepper, dat je soms zo'n 'pufje' voelde. En ook zo'n 'achtervolgende'vlinder Phluphy, dat móeten gewoon jullie kinderen zijn. Prachtig... en hartverscheurend.

En die huilbuien... Ik krijg het al benauwd als ik het lees en me er ook maar een ietsiepietsie bij probeer voor te stellen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 09:20:54 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52092834
Dit is dus weer eens zo'n moment dat ik dit topic al een keer of 4 geopend heb, maar ook toch weer sluit zonder iets te zeggen. Wat moet ik nou zeggen dan? Ik ken het niet, en zelfs met de grootste fantasie van de wereld kan ik het me nog niet voorstellen. Ik voel me dan altijd zo'n doos als ik zeg 'ja, dat lijkt me ook' oid.

Dus dan iig maar een hele dikke
pi_52102141
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door mama_van_pepijn op 04-08-2007 19:19:21 ]
grá mo chroí
pi_52102340
Nou mvp..dat ís toch ook gewoon behoorlijk heftig en ontzettend confronterend en verdrietig? Ik denk dat het niet gek is dat je daar van uit je doen raakt.

Verder een voor jou, en voor iedereen hier.
pi_52102387
I know, I know, ik zou niet meer posten enzo maar dit wil ik toch even kwijt. Een vriendin die ik het vertelde snapte niet zo goed waarom het zo'n indruk op me maakte en nu twijfel ik of het aan mij ligt dat ik er zo'n moeite mee heb.

Wat is het geval... Vanwege lange wachtlijsten stond Pepijn al vrij jong bij een paar scholen ingeschreven zodat er iets te kiezen zou zijn tegen die tijd. Krijg ik vlak voor de vakantie een brief dat ie voor volgend schooljaar als ie 4 wordt geplaatst is. Nou was dat op zich al best heftig. Ik zag spontaan mijn ventje met een rugzakje op naar school gaan e.d.
Maar ik dus maar opbellen om het uit te leggen. De persoon aan de andere kant zegt ik ga even het formulier erbij pakken en het noteren. Wat is de geboortedatum? Dus ik dat opnoemen. Komt na 15 seconden de vraag geboren op de 23ste Pepijn ........ of Pepijn ....... ?
Ik zat daar echt En sindsdien denk ik na over het feit dat hier in de stad nog een Pepijn rond loopt die op dezelfde dag geboren is, even oud is, gelukkig wel groot mag worden. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer Pepijns op dezelfde dag geboren maar dit kwam opeens zo dichtbij.

edit// er stond van de week maar dit moet uiteraard zo'n 2 weken terug zijn. De scholen zijn gesloten, doh.
grá mo chroí
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:46:05 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_52102947
MvP, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het moet zijn voor jou, kan ik me heel goed voorstellen dat je van slag bent. Ten eerste van de brief (en moeten bellen dat je kind is overleden, afschuwelijk) en dan ook nog dat er een naamgenootje die even oud is, is. Het ligt echt niet aan jou. Hoe gaat het verder met je?

Pepper en Phluphy, wat geweldig dat jullie kinderen laten merken dat ze bij jullie zijn. Heel bijzonder!
pi_52103971
Jammer dat je vriendin het niet snapte en dat je daardoor aan jezelf ging twijfelen MvP.
Ik vind het iig niet vreemd dat zoiets enorm confronterend is...
Sterkte.
pi_52129990
Jemig, wat heftig MvP. Dat is wel heel confronterend, te weten dat er een andere Pepijn wel rondloopt. En de jouwe niet. Dat lijkt me niet raar dat je daar mee zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:38:42 #38
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52149661
Daar zou ik ook danig van overstuur raken. Ik vind de naam zoiets persoonlijks, voor mijn gevoel kan er maar één zijn. Als je de naam in een ander verband hoort, voelt het al heel onwerkelijk. Laat staan in zo'n situatie als jji omschrijft, mvp. Om rillingen van te krijgen.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:52:11 #39
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_52153876
Mama van Peppijn, woorden zijn er al genoeg gezegd erover en eigenlijk kan ik er maar weinig aan toevoegen.
Het lijkt me moeilijk en zwaar en vooral heel verschrikkelijk hard, net als je "geaccepteerd"hebt of in elk geval aan het idee "gewend"dat je zoontje niet meer naar school toe zal gaan, krijg je ineens vanuit het niets weer post.
Waardoor je weer herrinerd word aan dat gene wat je dierbaarste is

Daarom een dikke knuffel vanuit Terschelling van mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_52204248
Lief dagboek

Deze titel tja ik hoor jullie denken, maar toch hij hoort bij deze dag toen ik daarnet even een stukje plaatste op de weblog, dacht ik ineens terug aan hoe deze dag geweest was.

In de bus op de terugweg zat schuin naast me een man met een jongetje in zijn armen, ik schat het kindje een maandje of 6 a 7...
Een rustig kindje dat zich stevig vasthield in de stevige omhelzing van zijn vader, wat telkens even voorover boog om de wel herkende kwijlkusjes te geven, de blik van de vader zo trots, de moeder die voor me zat op het andere bankje hoe ze verliefd keek naar haar rijkdom, en dan keek ik naar het kindje en daar zag je hoe veilig die zich voelde in de armen van zijn papa.
Ik zwaaide en toen kwam die big smile de twinkelende oogjes, even kraaien Zo bijzonder zo gewoon zoiets wat nu ineens van zoveel waarde is.

Ik pakte m'n portomonee erbij en keek vol trots naar de 3 pasfoto's van Thijs dat is mijn kindje, ik voelde me trots en ik glom en was "gelukkig"gelukkig om hier mama van te zijn.

De herrineringen van het knuffelen de veilige gelukkig gezichtje van Thijs.
Het was ontroerend maar ook heel fijn om hier van getuige te mogen zijn.
pi_52206619
jeetje bar, ik krijg kippenvel van je verhaal
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:50:59 #42
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52208663
Wat fijn, Bar, dat je deze ervaring op zo'n manier kunt voelen.
En ook heel fijn dat je je weer even trotse moeder voelde.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52219416
Morgen is het de geboorte dag van MInk*, overmorgen zijn sterfdag... ik wl Moussy even laten weten dat we aan haar (en alle andere kindjes) denken..Sterkte !
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:27:20 #44
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52226206
Ik sluit me bij Sout aan.
De komende dagen zal ik extra kaarsjes branden, voor Mink.

Tot mijn spijt en schaamte zie ik dat ik de geboortedag van Max over het hoofd gezien had.
Sorry, pepper.
Hoe is de dag voor je geweest?
... ♥ ik mis je ♥
pi_52226712
Max en Mink, kleine leeuwtjes Ik denk aan jullie.
En natuurlijk aan Pepper en Moussy
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:45:06 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52226769
Het is nog wat vroeg, maar dan wil ik toch ook Jamie van Bluezz maar meteen noemen...
Bluezzebeeb, ik zie je zaterdag, maar ga je dan toch nu alvast maar een dikke geven ook.

En uiteraard ook voor Pepper en Moussy.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:45:48 #47
103793 kozakken
Living the life
pi_52226793
Ik sluit me hierbij aan. Dag lieve vlindertjes.
voor Pepper en Moussy (en Peet natuurlijk ook)

En MamavanPepijn. Wat een moeilijke en dubbele tijd zo. Sterkte en ik hoop dat je je ook mag verheugen. Op dat kleine brusje
pi_52226914
Ook van hieruit een dikke . Jullie zijn regelmatig in mijn gedachten.
pi_52238281
Pepper en fam, moussy en fam
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:45:26 #50
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52238616
* De kaarsjes branden.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:58:06 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_52238983
voor pepper en moussy
stormy waters...
sailin'
  donderdag 9 augustus 2007 @ 21:40:11 #53
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52240055
bl0emetjE, wat een prachtige foto.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52240134
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef phluphy het volgende:
bl0emetjE, wat een prachtige foto.
Ik wist niet zo goed wat ik wilde schrijven, maar een foto zegt soms meer dan duizend woorden.

Deze vond ik zelf ook zo prachtig,
voor iedereen, klein kadootje van de natuur.

pi_52241323
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nog wat vroeg, maar dan wil ik toch ook Jamie van Bluezz maar meteen noemen...
Bluezzebeeb, ik zie je zaterdag, maar ga je dan toch nu alvast maar een dikke geven ook.

Erg lief

* Bluezz komt hier niet zo vaak meer, maar ik denk nog wel aan jullie !

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 09-08-2007 22:23:38 ]
pi_52241495
Bluezzje... Ik spreek je nooit meer, een voor je.

Bar, wat omschrijf je dat mooi. Ik heb zo eens van de andere kant zitten kijken naar een tafereeltje tussen een vader en zijn dochter. Mijn vader is overleden toen ik nog heel jong was. Heel, heel ontroerend. Fijn dat je je een trotse moeder voelde.

Moussy, jeetje, ik weet nog zo goed dat je een topic over Mink opende in R&P....
pi_52249721
voor iedereen die hem kan gebruiken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:12:44 #58
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52250346
Moussy, veel sterkte lieverd. Mink en jullie zijn deze dagen extra vaak in mijn gedachten.

vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:41:28 #59
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52251018
Moussy en familie, veel sterkte vandaag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:46:57 #60
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52251150
Moussy, Peet en René, sterkte vandaag

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:20:02 #61
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52260551
Ook vanuit hier veel sterkte. Zeker aan Mink denk ik nog vaak. Eerst al die onzekerheden tijdens de zwangerschap en dat zo snel. Maar dan denk ik ook aan die foto met grote zus.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:24:06 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_52261214
lief 5 jaar gewoon al, tis vandaag weer even alsof het gister was. Gek eigenlijk dat dat gevoel ook altijd terug blijft komen, tis alleen steeds minder heftig, dat is wel fijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:34:22 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52261497
5 jaar... Ook hier is het alsof het de dag van gisteren was. Wat gaat dat toch ongelofelijk hard en wat gebeurd er veel in die tijd zeg. En ondanks dat is het zowel heel ver weg als vreselijk dichtbij.

FOK!fossiel vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:46:20 #65
2628 Karin
pi_52261864
Jeetje alweer 5 jaar. In die periode was ik zwanger van Bram en heb me een beetje afgesloten, kon dat zelf emotioneel niet aan. Een tijdje geleden heb ik nogmaals julie hele verhaal gelezen, wat heeft dat indruk gemaakt. Van echo naar echo en uiteindelijk de bevalling en overlijden. Ik wou je toen niet laten weten dat er aan Mink gedacht werd, bang dat het meer pijn dan goed zou doen.

Heel veel sterkte deze klotedagen.
pi_52265927
Vanuit Terschelling wil ik moussy en haar fam laten weten dat ik aan ze denk, vanavond ga ik een extra kaarsje branden voor Mink
pi_52266046
Ik las nog niet mee toen Mink geboren werd, maar zijn verhaal ken ik en de foto met René kan ik me ook zo voor de geest halen. Zo mooi en triest tegelijk Heel veel sterkte op deze dag moussy en Black Crow
  Jubileum moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:08:20 #68
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52268350
Mous, Peet en kinderen, hier is aan jullie gedacht vandaag. Het is onvoorstelbaar dat er alweer 5 jaar voorbij is, voor mij is het als de dag van gisteren, zo levendig heb ik je verhalen en foto's nog voor me.
Dikke kus voor jullie

Bluezzje, voor jou morgen een moeilijke dag. Jouw verhaal over Jamie heeft indertijd diepe indruk op me gemaakt, en nog meer nog tijdens mijn eigen 2e bevalling die hetzelfde startte.
Je verteld vaak dat tijd niet alle wonden heelt en in dit soort gevallen geloof ik dat zeker, en ik wil je laten weten dat ik aan je denk. Heel veel sterkte morgen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52269732
Dank jullie wel dat jullie aan ons dachten.

Max zijn geboortedag ging eigenlijk best relaxt.
M`n familieleden (beste vriendin valt ook onder familie ) kwamen lekker koffie drinken met een stukje taart erbij.
We hebben mooie bloemen uitgekozen en naar Max gebracht en s`avonds gezellig met zn allen een broodje gegeten.
Het was niet afgesproken en toch bleek het een soort mijlpaal gevoel bij iedereen.
Iedereen was ineens bezig met het idee dat hij nu twaalf jaar geweest zou zijn en onze fantasie sloeg behoorlijk op hol.
Alles kwam aan bod, schoolkeuze, hobby`s, zelfs de bekende puber perikelen kwamen voorbij.
Gewoon het idee dat het nu een knul was geweest die tegen scheren aan zou zitten en regelmatig de baard in de keel zou voelen misschien....echt wazig gewoon.

Voelde niet naar of zo hoor, komt ook misschien omdat ik me vanaf begin af aan eigenlijk nooit heb bezig gehouden met; nu was hij 2 geworden en nu 2.5 en nu 3 enz enz.
Ik heb mezelf er zeg maar nooit echt gek mee gemaakt en nu ineens bedachten we van: "heey! 12 zou hij geworden zijn toch!?" en sloegen we met zn allen aan het fantaseren.

Al met al geen vreselijk akelige dag geweest vond ik zelf.

Moussy en bluezz, heel veel sterkte de komende dagen.
  Jubileum moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:01:53 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52270040
Het klinkt in ieder geval wel heel warm en liefdevol Pepper, zoals jullie over Max hebben kunnen fantaseren. Fijn!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:56:54 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52279135
Moussy en Bluezz...
Hele dikke voor jullie vandaag!

Uiteraard ook voor Peet, René.
pi_52279453
Vandaag is er een klein Hoolsje geboren (in vbl) alles goed en gezond, en dan denk ik wel meteen 'mooie datum'

voor iedereen die het nodig heeft!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:28:37 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52279704
Dat geeft inderdaad een bijzonder "tintje" aan deze dag, Bluezz. Wat mooi toch weer.
Sterkte vandaag. Er wordt straks een kaarsje aangestoken voor Jamie.

Pepper, bedankt voor je uitgebreide verslag. Ik vind het zo fijn te lezen hoe het nu voor jullie is en hoe jullie ermee omgaan. Dat is toch wel iets om ons aan vast te houden, in mindere tijden.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52281128
Pepper, wat mooi zeg... Fijn dat jullie het zo samen konden beleven.

Bluezz... het lijkt me vreemd als er een kindje op die datum wordt geboren. Maar fijn dat je er een goed gevoel (toch?) bij hebt.
pi_52285657
Bluezz
En een kaarsje voor Jamie en Mink.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')