Hmm, ik vind The Office US niet echt realistisch, meer absurdistische taferelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
De weerspiegeling van het echte leven?
Ja, dat heb ik dus non-stop, altijd kijken er wel mensen mee bij mij thuis maar niemand lijkt het echt te snappen, het is inderdaad onmogelijk om de humor te ontleden. Voorbeeldje: Dwight ziet hoe Jim zich voordoet als een vampier en wordt direct paranoide, dat moment vond ik heel grappig puur om hoe briljant de typetjes uitgewerkt zijn, het komt heel echt over ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:18 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hmm, ik vind The Office US niet echt realistisch, meer absurdistische taferelenVoor realistischere scènes moet je The Office UK hebben vind ik.
Het is wel moeilijk om anderen kennis te laten maken met de serie als je er zelf bijzit, want je moet voor mijn gevoel eerst echt een paar afleveringen "inkomen", totdat je de persoonlijkheden en onderlinge relaties tussen elkaar een beetje doorhebt. De serie zit namelijk echt propvol subtiele momenten die prachtig bij bepaalde karakters passen en die pas echt grappig zijn nadat je al veel van zulke momenten hebt gezien.
Ik heb al een paar keer gehad dat ik de serie met iemand ging kijken die het nog niet kende en dat ik stuk lag terwijl de andere er een beetje verveeld bij zat, waarna ik probeerde uit te leggen waarom het nou zo grappig was, maar dat lukt nooit echt
Ik vind dat dwight goed gespeeld wordt maar ook de meer normalere personages komen goed uit de verf, zo lig ik soms dubbel van de reacties van Stanleyquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:22 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vind The Office juist zo gaaf omdat het voor mij een werksfeer uitbeeld van een bedrijf waar ik zou wllen werken. Mocht ik ooit op een kantoor terecht komen lijkt het me geweldig om met de karakters uit de serie te werkenHelemaal als ik zo'n figuur als Dwight op kantoor had, dan ging ik met plezier naar het werk. Al weet ik niet of ik Michael als baas wil hebben. Al heeft ook hij z'n goede momenten.
Klinkt een beetje vaag, I know.. maar toch![]()
@Pizzakoppo: ja, op de een of andere manier weten alle acteurs gewoon uitstekend hun weg met de karakters. Ze zijn echt briljant dat ze die zo goed neer kunnen zetten. Vooral Rainn natuurlijk, die verdiend echt een oscar
Dat klot, het zijn ook allemaal karikaturen van amerikaanse stereotypen plus natuurlijk dat Michael heilig gelooft in elk van deze stereotypen!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:28 schreef DaFrenk het volgende:
Ja daar heb je zeker gelijk in.. al vind ik Stanley ook een karikatuur om eerlijk te zijn. Ze hebben allemaal een voet in de realiteit maar dan net niet. Dat maakt het zo absurd leuk om naar te kijken.
Het lijkt er niet op, het ziet er naar uit dat ze dubbele afleveringen van South Park gaan uitzenden op het tijdstip van The Office. Helaas!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Gaa ze alle afleveringen nog een keer herhalen?
Lolquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:19 schreef Lassekjus het volgende:
That's what she said.
morgenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:23 schreef Flyga het volgende:
O nee dwight was toch vanavond bij comedy central? zoja hoelaat wordt het herhaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:19 schreef Xurk het volgende:
Over Ricky en Stephen, volgens mij is dit geen spoiler, maar toch:Dunno. Een tijdje geleden ging al een gerucht dat acteurs uit The Office UK en cameo gingen maken, misschien zelfs als hun oude personage. Later werd weer gezegd dat 't niet door zou gaan. Ik ben van mening dat ze sowieso Gervais en Merchant eens mee moeten laten spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gervais als derderangs zanger zou geweldig zijn. Of nog beter: als succesvolle bussinessman. En Michael die hem gaat imiteren ofzo![]()
Dankje!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Breuls het volgende:
Dit is de opening met daarin een Office parodie, erg grappig: http://www.youtube.com/watch?v=qlN2EoPBFE0
Deze had ik al gezien, maar hij blijft onwijs goed.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Breuls het volgende:
Dit is de opening met daarin een Office parodie, erg grappig: http://www.youtube.com/watch?v=qlN2EoPBFE0
Ja, helaas is SNL vaak erg flauw. Meestal is Weekend Update zo'n beetje het leukste, en dan heb je het wel gehad.quote:Op zondag 29 juli 2007 09:24 schreef DaFrenk het volgende:
En die opening is inderdaad ook het enige dat grappig is.. dus je hebt niet echt iets bijzonders gemist
Ik zie alleen Seizoen 2 (import) op bol.com.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:39 schreef Huppelei het volgende:
Geweldige serie!
Weet iemand of ze al op DVD te halen zijn?
tvp..
nog een aflevering... cliffhanger toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef Houtspeer het volgende:
Vandaag weer vanaf het begin?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
godsamme, wat is dit bagger in vergelijking met de Engelse serie.
Dit is veel te ge-acteerd, waar de Engelse juist veel natuurlijker over kwam. Bah.
Goh kijkt er 1 naar de laatste aflevering van The Officequote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
Dit is veel te ge-acteerd, waar de Engelse juist veel natuurlijker over kwam. Bah.
In het begin zou ik het met je eens zijn geweest, maar het feit dat ik deze serie nu al dik 2,5 jaar volg en met smart naar iedere aflevering uitkijk zegt genoeg over hoe mijn mening is omgeslagen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
yup. Kennelijk heeft ie zn diploma gehaald (MBA)quote:Op maandag 30 juli 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Dus Ryan heeft Jan's job gekregen.
Isn't that the whole point? Wat is er leuk aan als het helemaal correct verloopt?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Madine het volgende:
Ryan is geen corporate material!!!!!!!!!!
Die gast gaat falen.
Ryan gaat flink ff Michael terug pakken, als Ryan Jan's baantje overneemtquote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Madine het volgende:
Ryan is geen corporate material!!!!!!!!!!
Die gast gaat falen.
27 September is eerder 2 maanden dan 1 maand hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef DaFrenk het volgende:
Omg.. wat een fenomenaal goede finaleHahaha.. ja dat van z'n eBay feedback
En Pam & Jim
en Ryan die de baan heeft
Wauw.. nog een maand wachten en dan gaan we de serie direct vanuit de states volgen.
Zonder ondertiteling zie je meer van het beeld omdat je niet steeds afgeleid wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:21 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, zonder ondertiteling is het veel 'avontuurlijker' dan met ondertiteling.
ongeveer 20 minuten, normaal voor een comedyserie...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Herald het volgende:
ligt het aan mij of duren die afleveringen van The Office niet zo lang? Ik keek voor de grap op mijn klokje toen het na de reclame weer begon en toen was het 0:19, dus nog voordat het volgens de programmering zou komen is het al half afgelopen en Ryan legde de telefoon neer om 0:29.
omdat het natuurlijk interessanter is om haar weer tussen die Pam en Jim te laten komen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Xurk het volgende:
[waarom werd Karen het eigenlijk niet, als Jim uiteindelijk zich toch terugtrok?]![]()
![]()
Hij zat laatst ook al in Scrubs als patient.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, Stanley was vannacht in That '70s Show als conciërge
Mja ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef bijdehand het volgende:
Het nieuwe seizoen ga ik niet meer op de tv volgen, maar via internet. Je mist teveel grappen bij de ondertiteling vind ik.
Op de dvdset van seizoen 2 staan ook alle deleted scenes, soms wel meer dan tien minuten!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Je moet eens op youtube kijken en dan 'the office deleted scenes' typen. Dan heb je nog uren aan office die ze niet op tv laten zien.
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:02 schreef Tesss het volgende:
Ze beginnen vanavond zeker weer bij seizoen 1?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef Houtspeer het volgende:
Jim trok zich terug? Ik heb die aflevering op internet gezien, maar dat zag ik niet
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoiets
Sorry, ik keek naar 20.25 uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezien
Dat spotje zenden ze al een tijdje uit, wel beetje verwarrend idd... waar heb je gezien dat er dubbele SP afleveringen komen trouwens? Kan het zelf nergens terugvinden namelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat ze deze week wat willekeurige afleveringen gaan uitzenden van The Office (daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen). Volgens mij is het vanaf 6 aug. afgelopen, dan komen er dubbelafleveringen van South Park.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef bijdehand het volgende:
6 augustus komt er een nieuw programma, misschien i.p.v. The Office? Ze kunnen ook The Office UK uitzenden.
Dat was een algemene promo die ze vorige week ook lieten zien. CC doet niet aan actuele promo's, althans niet voor doordeweeks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
(daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen).
Nee, die komt eerder op de avond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef Houtspeer het volgende:
Ik denk dat 2 pints of larger ipv the office us komt.
Let's hopequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. promo jaKon even niet op het "goede" woord komen.
Dat van die dubbelafleveringen van South Park zag ik vorige week een keer aangekondigd worden. Wanneer het precies zou beginnen weet ik niet, maar ik gok ook op 6 augustus.
Maar als ze idd verder blijven gaan met S1, dan hoor je mij ook niet klagen nee![]()
Edit: op de online gids van CC staat vanaf maandag 6-8 wel al die nieuwe serie, dus ze hebben de gids wel al geupdated. Toch staat er nog steeds the Office US.. dus zouden ze toch ermee door gaan?!![]()
Dat is alleen op zondag, niet de hele week.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
Dat van die dubbelafleveringen van South Park zag ik vorige week een keer aangekondigd worden. Wanneer het precies zou beginnen weet ik niet, maar ik gok ook op 6 augustus.
de finale was maandagavond. Gisteren was de eerste aflevering van seizoen 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef Cudles het volgende:
Ik heb gister die van 22.30 gemist, was die van Maandag season 3 finale dan? ( Met Ryan die op het laatst de baan krijgt) Of was gister de laatste?
Ah! Oke, dan is er dus een grote kans dat ze idd The Office weer helemaal opnieuw gaan laten herhalenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat is alleen op zondag, niet de hele week.
Zeker niet verkeerd, jammer dat ik alleen alle aflevering nu al 2 of 3 keer heb gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://joox.net/cat/41/id/1398753
Ongelooflijk. Die kwaliteit.![]()
stage6.divx.comquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
thxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En iedereen die DVD's maar kopen hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
stage6.divx.com![]()
Ik sta echt versteld van de hoeveelheid deleted scenes er op die dvd-box staan, jammer dat ze dat voor de tv allemaal wegknippen...
staan de deleten scenes ook op stage6?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
stage6.divx.com![]()
Ik sta echt versteld van de hoeveelheid deleted scenes er op die dvd-box staan, jammer dat ze dat voor de tv allemaal wegknippen...
Nee, daarom zei ik 'op de dvd-box'quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
staan de deleten scenes ook op stage6?
edit - Wat ik wil zeggen is: voor wie het nog niet gedaan heeft, kijk de Engelse versiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat dat UK vs US gezever nou eens achterwege. Daarover wordt toch niemand het ooit eens.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef bijdehand het volgende:
Hey Steeven, open een The Office (UK) topic!
aflevering 3?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Repeat het volgende:
vanavond nog maar even kijken dan, ben benieuwd welke ze uitzenden.
quote:Dwight Schrute: Through concentration, I can raise and lower my cholesterol at will.
Pam: Why would you want to raise your cholesterol?
Dwight Schrute: So I can lower it.
Ze zullen vast wel ergens The Office blijven herhalen, ik vind het aanbod van Comedy Central dan ook niet echt divers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef bijdehand het volgende:
The Office US stopt toch nog niet? Ze gaan die toch herhalen? Anders haal ik het wel in met Scrubs, want Reno 911 is zó niet grappig...![]()
Iemand anders ook antwoord gehad op een e-mail?quote:
Hallo,
Wat leuk om een mail van je te ontvangen!
Excuses voor onze late reactie, we zijn de afgelopen maanden verrast door het aantal mailtjes en verzoekjes, vandaar dat we nu pas op je mailtje reageren.
Zoals je wellicht al hebt gemerkt zijn we inmiddels weer Seizoen 1 weer aan het herhalen.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
We’ve got comedy!
Comedy Central
Simon Pegg!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
Dit is ook wel een leuk kantoor
http://youtube.com/watch?v=zn6Z9djh8eA
Toch wel raar, in de scène ervoor had hij het nog niet. En toen kwam hij erachter dat Jim hem belachelijk zat te maken. Hoe dan ook.. het was idd hilarischquote:
Toby zit altijd in de wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
Verschrikkelijk hoe hij het leuke moment tussen Toby en Katie verpest met die opmerking over het scheiden.. on-ge-lofelijk
Da's de eerste van seizoen twee toch? Dan heb ik nu alles van The Office US gezienquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef DaFrenk het volgende:
Het was een geweldige afleveringHeerlijk die Jim & Pam momenten! Pam is hilarisch als ze dronken is
![]()
Precies! Dit is het heerlijke maar tevens het irritante aan de serie, voor als je het aan anderen probeert te slijtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vond deze serie echt helemaal nix in het begin.
Totdat je een beetje een band met die karakters krijgt, dan is die serie echt geniaal.
En dan iets dat hij een master of improvisation isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat stukje dat Michael tegen zn collega's zegt dat er een grote verassing aan het eind van de dag is.
Eind van de dag heeft tie niets.
And the big suprise is.....brrrr * drumroll*
Een paar jaar geleden was Scrubs te zien bij Veronica en That '70s Show bij RTL, het zou kunnen dat zij de eerste rechten hebben op de nieuwere seizoenen (maar daar natuurlijk niks mee doen). Net zoals de eerste seizoenen van South Park nu bij Veronica te zien zijn, gewoon een rechtenkwestie lijkt me...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Xurk het volgende:
Als de andere series niet herhaalden, keek ik The Office ook wel wat vaker. Ik snap sowieso niet waarom series als Scrubs en That '70s Show opnieuw moeten beginnen, aangezien er van beiden nog 5 of meer seizoenen uit te zenden zijn volgens mij
bedoel je dan de herhalingen van The Office of van die andere series? Want gek genoeg wordt alleen The Office fatsoenlijk uitgezonden, terwijl een serie als Reno 911 willekeurig wordt uitgezonden waarbij zelfs two parters niet na elkaar worden uitgezonden. Weet ook nog steeds niet hoe die ene halloween aflevering eindigt waar Wiegel iedereen neerschiet in het mortuarium. De herhalingen van The Office ben ik ook wel blij om omdat ik ook pas halverwege seizoen 2 het ben gaan volgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik ben juist blij met die herhalingen. Want heb de eerste paar afleveringen en de laatste twee weken helemaal gemist.
Alleen van The Office US, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:50 schreef Herald het volgende:
bedoel je dan de herhalingen van The Office of van die andere series? Want gek genoeg wordt alleen The Office fatsoenlijk uitgezonden, terwijl een serie als Reno 911 willekeurig wordt uitgezonden waarbij zelfs two parters niet na elkaar worden uitgezonden. Weet ook nog steeds niet hoe die ene halloween aflevering eindigt waar Wiegel iedereen neerschiet in het mortuarium. De herhalingen van The Office ben ik ook wel blij om omdat ik ook pas halverwege seizoen 2 het ben gaan volgen.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Breuls het volgende:
Heb je 'm gezien?quote:
Dinsdag moet ik weer naar school, ik ga het gebruikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef DaFrenk het volgende:
Ja geweldig.. ik betrap me erop dat ik het ook wel eens zeg nu
Nou nou...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Houtspeer het volgende:
Evan Almighty is wel diep kut en de plot van License to Wed is erg kut.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef bijdehand het volgende:
Misschien dat ze nu betere films met hem willen maken?
ik denk ook niet dat Jim ooit in echte leuke films gaat meespelen. Dat is meestal met TVacteurs, die spelen alleen in romantische komedies en dan vrijwel altijd het personage dat ze in hun TVserie ook al speelden. En heel af en toe boffen ze als de film toch een succes wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet ook niet te veel afgaan op die acteurs.
Net zoals bij zoveel series is het het samenspel van de hele cast dat het zo leuk maakt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik weer naar school, ik ga het gebruiken![]()
QUESTION: [insert vraag]
FACT (de leraar zegt dat dan zo): [insert bijpassend antwoord]
Net ff gekeken en inderdaad briljant gedaan. Vooral Pam en Jim.quote:
Dat was wel een heldhaftig optreden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef Kokstra het volgende:
Hoe Dwight die brand probeert te blussen met die waterfles
Hmm, weet niet goed wat ik vervan moet vinden. Maar ik ga hem toch zeker checken!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef Kokstra het volgende:
Weer een film met Steve Carell: http://www.apple.com/trailers/touchstone/daninreallife/
Echt zo briljantquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]..gevolgd door Jim die exact Dwight nadoet
OMG. Tranen over mn wangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
Deze is het meest briljant: http://www.youtube.com/watch?v=u6kisY3-m5s
Top 10 Jim en Dwight moment.
Ik heb hier seizoen 2 volledig op DVD.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:13 schreef bijdehand het volgende:
Nu moeten ze die nog uitbrengen op dvd, want 4x per week is ook niet zo veel![]()
Als je ze gekocht hebt: waar ergens?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb hier seizoen 2 volledig op DVD.
Ik heb ze niet gekocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je ze gekocht hebt: waar ergens?
Jammerquote:
Zéér dope, thx man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Thepiratebay staan ze allemaal
quote:
quote:Here's what we think happened. Michael's sidekick who, all through the movie is this complete idiot who's causing the downfall of the United States, was originally named Dwight. But then Michael changed it to Samuel L. Chang using a search and replace. But that doesn't work on misspelled words. Leaving behind one "Dwigt". And Dwight figured it out. Ooops.
oh ja met dat gevecht (duh)quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Waar Michael met Dwight gaat vechten op zijn Judo vereniging![]()
dat weten ze zelf niet eens volgens mij met die transparante programmering van zequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef David Letterman het volgende:
kan niet wachten tot september, nieuw seizoen...gelijk downloaden en kijken...
wanneer gaat CC de nieuwe afleveringen eik uitzenden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef DaFrenk het volgende:
I want my baby back, baby back, baby back... I want my baby back, baby back, baby back..
misschien heb je wel teveel torrents van dezelfde tracker aanstaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef arneaux het volgende:
Laatste dingetje over torrents hoor Breuls
Ik krijg nu bij de állerlaatste ep die ik binnen wil halen, en die op 64% is de melding : acces denied, leeching forbidden, you are only allowed to seed.
Maar, ik heb iets van 80 torrents in die lijst daaronder staan, waarvan er sommige uploaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |