quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 01:17 schreef Breuls het volgende:
Dit is de opening met daarin een Office parodie, erg grappig: http://www.youtube.com/watch?v=qlN2EoPBFE0
Heb je 'm gezien?quote:
Dinsdag moet ik weer naar school, ik ga het gebruikenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef DaFrenk het volgende:
Ja geweldig.. ik betrap me erop dat ik het ook wel eens zeg nu
Nou nou...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:03 schreef Houtspeer het volgende:
Evan Almighty is wel diep kut en de plot van License to Wed is erg kut.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:58 schreef bijdehand het volgende:
Misschien dat ze nu betere films met hem willen maken?
ik denk ook niet dat Jim ooit in echte leuke films gaat meespelen. Dat is meestal met TVacteurs, die spelen alleen in romantische komedies en dan vrijwel altijd het personage dat ze in hun TVserie ook al speelden. En heel af en toe boffen ze als de film toch een succes wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet ook niet te veel afgaan op die acteurs.
Net zoals bij zoveel series is het het samenspel van de hele cast dat het zo leuk maakt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dinsdag moet ik weer naar school, ik ga het gebruiken![]()
QUESTION: [insert vraag]
FACT (de leraar zegt dat dan zo): [insert bijpassend antwoord]
Net ff gekeken en inderdaad briljant gedaan. Vooral Pam en Jim.quote:
Dat was wel een heldhaftig optreden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:29 schreef Kokstra het volgende:
Hoe Dwight die brand probeert te blussen met die waterfles
Hmm, weet niet goed wat ik vervan moet vinden. Maar ik ga hem toch zeker checken!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:41 schreef Kokstra het volgende:
Weer een film met Steve Carell: http://www.apple.com/trailers/touchstone/daninreallife/
Echt zo briljantquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]..gevolgd door Jim die exact Dwight nadoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |