nog een aflevering... cliffhanger toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:03 schreef Houtspeer het volgende:
Vandaag weer vanaf het begin?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
godsamme, wat is dit bagger in vergelijking met de Engelse serie.
Dit is veel te ge-acteerd, waar de Engelse juist veel natuurlijker over kwam. Bah.
Goh kijkt er 1 naar de laatste aflevering van The Officequote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
Dit is veel te ge-acteerd, waar de Engelse juist veel natuurlijker over kwam. Bah.
In het begin zou ik het met je eens zijn geweest, maar het feit dat ik deze serie nu al dik 2,5 jaar volg en met smart naar iedere aflevering uitkijk zegt genoeg over hoe mijn mening is omgeslagen?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Tokus het volgende:
yup. Kennelijk heeft ie zn diploma gehaald (MBA)quote:Op maandag 30 juli 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Dus Ryan heeft Jan's job gekregen.
Isn't that the whole point? Wat is er leuk aan als het helemaal correct verloopt?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Madine het volgende:
Ryan is geen corporate material!!!!!!!!!!
Die gast gaat falen.
Ryan gaat flink ff Michael terug pakken, als Ryan Jan's baantje overneemtquote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Madine het volgende:
Ryan is geen corporate material!!!!!!!!!!
Die gast gaat falen.
27 September is eerder 2 maanden dan 1 maand hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 23:52 schreef DaFrenk het volgende:
Omg.. wat een fenomenaal goede finaleHahaha.. ja dat van z'n eBay feedback
En Pam & Jim
en Ryan die de baan heeft
Wauw.. nog een maand wachten en dan gaan we de serie direct vanuit de states volgen.
Zonder ondertiteling zie je meer van het beeld omdat je niet steeds afgeleid wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:21 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat mij opvalt, zonder ondertiteling is het veel 'avontuurlijker' dan met ondertiteling.
ongeveer 20 minuten, normaal voor een comedyserie...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:24 schreef Herald het volgende:
ligt het aan mij of duren die afleveringen van The Office niet zo lang? Ik keek voor de grap op mijn klokje toen het na de reclame weer begon en toen was het 0:19, dus nog voordat het volgens de programmering zou komen is het al half afgelopen en Ryan legde de telefoon neer om 0:29.
omdat het natuurlijk interessanter is om haar weer tussen die Pam en Jim te laten komen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Xurk het volgende:
[waarom werd Karen het eigenlijk niet, als Jim uiteindelijk zich toch terugtrok?]![]()
![]()
Hij zat laatst ook al in Scrubs als patient.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:17 schreef Xurk het volgende:
Trouwens, Stanley was vannacht in That '70s Show als conciërge
Mja ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef bijdehand het volgende:
Het nieuwe seizoen ga ik niet meer op de tv volgen, maar via internet. Je mist teveel grappen bij de ondertiteling vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |