Op de dvdset van seizoen 2 staan ook alle deleted scenes, soms wel meer dan tien minuten!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Je moet eens op youtube kijken en dan 'the office deleted scenes' typen. Dan heb je nog uren aan office die ze niet op tv laten zien.
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:02 schreef Tesss het volgende:
Ze beginnen vanavond zeker weer bij seizoen 1?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef Houtspeer het volgende:
Jim trok zich terug? Ik heb die aflevering op internet gezien, maar dat zag ik niet
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoiets
Sorry, ik keek naar 20.25 uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezien
Dat spotje zenden ze al een tijdje uit, wel beetje verwarrend idd... waar heb je gezien dat er dubbele SP afleveringen komen trouwens? Kan het zelf nergens terugvinden namelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat ze deze week wat willekeurige afleveringen gaan uitzenden van The Office (daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen). Volgens mij is het vanaf 6 aug. afgelopen, dan komen er dubbelafleveringen van South Park.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef bijdehand het volgende:
6 augustus komt er een nieuw programma, misschien i.p.v. The Office? Ze kunnen ook The Office UK uitzenden.
Dat was een algemene promo die ze vorige week ook lieten zien. CC doet niet aan actuele promo's, althans niet voor doordeweeks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
(daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen).
Nee, die komt eerder op de avond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef Houtspeer het volgende:
Ik denk dat 2 pints of larger ipv the office us komt.
Let's hopequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. promo jaKon even niet op het "goede" woord komen.
Dat van die dubbelafleveringen van South Park zag ik vorige week een keer aangekondigd worden. Wanneer het precies zou beginnen weet ik niet, maar ik gok ook op 6 augustus.
Maar als ze idd verder blijven gaan met S1, dan hoor je mij ook niet klagen nee![]()
Edit: op de online gids van CC staat vanaf maandag 6-8 wel al die nieuwe serie, dus ze hebben de gids wel al geupdated. Toch staat er nog steeds the Office US.. dus zouden ze toch ermee door gaan?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |