Op de dvdset van seizoen 2 staan ook alle deleted scenes, soms wel meer dan tien minuten!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:43 schreef Houtspeer het volgende:
Je moet eens op youtube kijken en dan 'the office deleted scenes' typen. Dan heb je nog uren aan office die ze niet op tv laten zien.
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:02 schreef Tesss het volgende:
Ze beginnen vanavond zeker weer bij seizoen 1?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:51 schreef Houtspeer het volgende:
Jim trok zich terug? Ik heb die aflevering op internet gezien, maar dat zag ik niet
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij komt nu dog bites man ofzoiets
Sorry, ik keek naar 20.25 uurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op comedycentral.tv staat nog wel the Office US om 22:25, ik hoop dat ze seizoen 1 weer terug uitzenden die heb ik nog niet gezien
Dat spotje zenden ze al een tijdje uit, wel beetje verwarrend idd... waar heb je gezien dat er dubbele SP afleveringen komen trouwens? Kan het zelf nergens terugvinden namelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
Ik denk dat ze deze week wat willekeurige afleveringen gaan uitzenden van The Office (daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen). Volgens mij is het vanaf 6 aug. afgelopen, dan komen er dubbelafleveringen van South Park.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:33 schreef bijdehand het volgende:
6 augustus komt er een nieuw programma, misschien i.p.v. The Office? Ze kunnen ook The Office UK uitzenden.
Dat was een algemene promo die ze vorige week ook lieten zien. CC doet niet aan actuele promo's, althans niet voor doordeweeks.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef DaFrenk het volgende:
(daarstraks lieten ze een voorstukje zien van The Wedding voor morgen).
Nee, die komt eerder op de avond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:47 schreef Houtspeer het volgende:
Ik denk dat 2 pints of larger ipv the office us komt.
Let's hopequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. promo jaKon even niet op het "goede" woord komen.
Dat van die dubbelafleveringen van South Park zag ik vorige week een keer aangekondigd worden. Wanneer het precies zou beginnen weet ik niet, maar ik gok ook op 6 augustus.
Maar als ze idd verder blijven gaan met S1, dan hoor je mij ook niet klagen nee![]()
Edit: op de online gids van CC staat vanaf maandag 6-8 wel al die nieuwe serie, dus ze hebben de gids wel al geupdated. Toch staat er nog steeds the Office US.. dus zouden ze toch ermee door gaan?!![]()
Dat is alleen op zondag, niet de hele week.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef DaFrenk het volgende:
Dat van die dubbelafleveringen van South Park zag ik vorige week een keer aangekondigd worden. Wanneer het precies zou beginnen weet ik niet, maar ik gok ook op 6 augustus.
de finale was maandagavond. Gisteren was de eerste aflevering van seizoen 1quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef Cudles het volgende:
Ik heb gister die van 22.30 gemist, was die van Maandag season 3 finale dan? ( Met Ryan die op het laatst de baan krijgt) Of was gister de laatste?
Ah! Oke, dan is er dus een grote kans dat ze idd The Office weer helemaal opnieuw gaan laten herhalenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat is alleen op zondag, niet de hele week.
Zeker niet verkeerd, jammer dat ik alleen alle aflevering nu al 2 of 3 keer heb gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://joox.net/cat/41/id/1398753
Ongelooflijk. Die kwaliteit.![]()
stage6.divx.comquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
thxquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En iedereen die DVD's maar kopen hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
stage6.divx.com![]()
Ik sta echt versteld van de hoeveelheid deleted scenes er op die dvd-box staan, jammer dat ze dat voor de tv allemaal wegknippen...
staan de deleten scenes ook op stage6?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
stage6.divx.com![]()
Ik sta echt versteld van de hoeveelheid deleted scenes er op die dvd-box staan, jammer dat ze dat voor de tv allemaal wegknippen...
Nee, daarom zei ik 'op de dvd-box'quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
staan de deleten scenes ook op stage6?
edit - Wat ik wil zeggen is: voor wie het nog niet gedaan heeft, kijk de Engelse versiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat dat UK vs US gezever nou eens achterwege. Daarover wordt toch niemand het ooit eens.
Nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:19 schreef bijdehand het volgende:
Hey Steeven, open een The Office (UK) topic!
aflevering 3?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:45 schreef Repeat het volgende:
vanavond nog maar even kijken dan, ben benieuwd welke ze uitzenden.
quote:Dwight Schrute: Through concentration, I can raise and lower my cholesterol at will.
Pam: Why would you want to raise your cholesterol?
Dwight Schrute: So I can lower it.
Ze zullen vast wel ergens The Office blijven herhalen, ik vind het aanbod van Comedy Central dan ook niet echt divers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:26 schreef bijdehand het volgende:
The Office US stopt toch nog niet? Ze gaan die toch herhalen? Anders haal ik het wel in met Scrubs, want Reno 911 is zó niet grappig...![]()
Iemand anders ook antwoord gehad op een e-mail?quote:
Hallo,
Wat leuk om een mail van je te ontvangen!
Excuses voor onze late reactie, we zijn de afgelopen maanden verrast door het aantal mailtjes en verzoekjes, vandaar dat we nu pas op je mailtje reageren.
Zoals je wellicht al hebt gemerkt zijn we inmiddels weer Seizoen 1 weer aan het herhalen.
Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.
We’ve got comedy!
Comedy Central
Simon Pegg!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
Dit is ook wel een leuk kantoor
http://youtube.com/watch?v=zn6Z9djh8eA
Toch wel raar, in de scène ervoor had hij het nog niet. En toen kwam hij erachter dat Jim hem belachelijk zat te maken. Hoe dan ook.. het was idd hilarischquote:
Toby zit altijd in de wegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:38 schreef DaFrenk het volgende:
Verschrikkelijk hoe hij het leuke moment tussen Toby en Katie verpest met die opmerking over het scheiden.. on-ge-lofelijk
Da's de eerste van seizoen twee toch? Dan heb ik nu alles van The Office US gezienquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef DaFrenk het volgende:
Het was een geweldige afleveringHeerlijk die Jim & Pam momenten! Pam is hilarisch als ze dronken is
![]()
Precies! Dit is het heerlijke maar tevens het irritante aan de serie, voor als je het aan anderen probeert te slijtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vond deze serie echt helemaal nix in het begin.
Totdat je een beetje een band met die karakters krijgt, dan is die serie echt geniaal.
En dan iets dat hij een master of improvisation isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat stukje dat Michael tegen zn collega's zegt dat er een grote verassing aan het eind van de dag is.
Eind van de dag heeft tie niets.
And the big suprise is.....brrrr * drumroll*
Een paar jaar geleden was Scrubs te zien bij Veronica en That '70s Show bij RTL, het zou kunnen dat zij de eerste rechten hebben op de nieuwere seizoenen (maar daar natuurlijk niks mee doen). Net zoals de eerste seizoenen van South Park nu bij Veronica te zien zijn, gewoon een rechtenkwestie lijkt me...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Xurk het volgende:
Als de andere series niet herhaalden, keek ik The Office ook wel wat vaker. Ik snap sowieso niet waarom series als Scrubs en That '70s Show opnieuw moeten beginnen, aangezien er van beiden nog 5 of meer seizoenen uit te zenden zijn volgens mij
bedoel je dan de herhalingen van The Office of van die andere series? Want gek genoeg wordt alleen The Office fatsoenlijk uitgezonden, terwijl een serie als Reno 911 willekeurig wordt uitgezonden waarbij zelfs two parters niet na elkaar worden uitgezonden. Weet ook nog steeds niet hoe die ene halloween aflevering eindigt waar Wiegel iedereen neerschiet in het mortuarium. De herhalingen van The Office ben ik ook wel blij om omdat ik ook pas halverwege seizoen 2 het ben gaan volgen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ik ben juist blij met die herhalingen. Want heb de eerste paar afleveringen en de laatste twee weken helemaal gemist.
Alleen van The Office US, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:50 schreef Herald het volgende:
bedoel je dan de herhalingen van The Office of van die andere series? Want gek genoeg wordt alleen The Office fatsoenlijk uitgezonden, terwijl een serie als Reno 911 willekeurig wordt uitgezonden waarbij zelfs two parters niet na elkaar worden uitgezonden. Weet ook nog steeds niet hoe die ene halloween aflevering eindigt waar Wiegel iedereen neerschiet in het mortuarium. De herhalingen van The Office ben ik ook wel blij om omdat ik ook pas halverwege seizoen 2 het ben gaan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |