OMG. Tranen over mn wangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
Deze is het meest briljant: http://www.youtube.com/watch?v=u6kisY3-m5s
Top 10 Jim en Dwight moment.
Ik heb hier seizoen 2 volledig op DVD.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:13 schreef bijdehand het volgende:
Nu moeten ze die nog uitbrengen op dvd, want 4x per week is ook niet zo veel![]()
Als je ze gekocht hebt: waar ergens?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb hier seizoen 2 volledig op DVD.
Ik heb ze niet gekocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je ze gekocht hebt: waar ergens?
Jammerquote:
Zéér dope, thx man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Thepiratebay staan ze allemaal
quote:
quote:Here's what we think happened. Michael's sidekick who, all through the movie is this complete idiot who's causing the downfall of the United States, was originally named Dwight. But then Michael changed it to Samuel L. Chang using a search and replace. But that doesn't work on misspelled words. Leaving behind one "Dwigt". And Dwight figured it out. Ooops.
oh ja met dat gevecht (duh)quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:32 schreef DaFrenk het volgende:
Waar Michael met Dwight gaat vechten op zijn Judo vereniging![]()
dat weten ze zelf niet eens volgens mij met die transparante programmering van zequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:51 schreef David Letterman het volgende:
kan niet wachten tot september, nieuw seizoen...gelijk downloaden en kijken...
wanneer gaat CC de nieuwe afleveringen eik uitzenden?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:29 schreef DaFrenk het volgende:
I want my baby back, baby back, baby back... I want my baby back, baby back, baby back..
misschien heb je wel teveel torrents van dezelfde tracker aanstaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:50 schreef arneaux het volgende:
Laatste dingetje over torrents hoor Breuls
Ik krijg nu bij de įllerlaatste ep die ik binnen wil halen, en die op 64% is de melding : acces denied, leeching forbidden, you are only allowed to seed.
Maar, ik heb iets van 80 torrents in die lijst daaronder staan, waarvan er sommige uploaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |