quote:
JOHquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef Nashje het volgende:
Politieinval trouwens.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef icebliss het volgende:
Optyfen met die filmpjes, nieuws willen we![]()
Te vroeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Game on.
Die laten nog op zich wachten, ik denk dat vrijwel niemand er zit met een cameraploeg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Waar blijven de beelden uit het Rabo-hotel?
Kom op zeg, dit is toch ook één grote farce.quote:
Misschien heeft ie nu ook wel wat dope nodig om het nog op tijd te halen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Is het je toch nog geluk een topic te maken DA
Kan je met een gerust hart naar je vliegtuig
Rukken tijdens de Tour? BEN JE GEK GEWORDEN?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef TheArt het volgende:
Thomas verbergt nog snel even zijn playboy.
Och nu de sport niet geloofwaardig is moet je je toch vermaken met wat je hebt héquote:
Beter te vroeg dan te laat.quote:
Die zijn er echt niet hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef Mirri het volgende:
Waar zijn de beelden van die politie inval te zien dan? Hoe weet iedereen dat![]()
jawel, we hebben nog een believerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is speculeren, de feiten liggen nu nog anders.
Rabobank is m'n sponsor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nu ook wel wat dope nodig om het nog op tijd te halen.![]()
Denen onder elkaarquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef Ericr het volgende:
Een vriend?
Snapt er niks van.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rare formuleringen van Sörensen....
Youtube telefoon filmpjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef Arcee het volgende:
Waar blijven de beelden uit het Rabo-hotel?
Een Mart-aanval?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Zwansen het volgende:
Ik kreeg bijna een Mart-aanval van dit nieuws....
dat hoeft niet. Als ze maar DIRECT of iig binnen een vast termijn bekend maken áls er dubieuze dingen zijn gebeurd.quote:
Blijf dan lekker kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef JelleS het volgende:
Werd de inval bekend gemaakt tijdens de avondetapp? Zit southpark te kijken ook al heb ik die aflevering al 10 keer gezien, altijd nog beter dan deze trieste zooi.
Psies. En hij gelooft in 'mquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Snapt er niks van.
Zijn vriend, maar hij heeft hem verraden?
Blijf scherp hè, dat was 6 pagina's terug al bekendquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
nos teletekst 864 zegt dat rabobank níet uit het wielrennen stapt
Hij kan gebruikt hebben in die tijd in Italie, maar dat weet je gewoon niet. In de Tour waren al zijn tests negatief. Het gaat nu met name om de leugens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jawel, we hebben nog een believer![]()
Neuh, dan moeten topics binnen 5 minuten vol.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mirri het volgende:
Zijn er echt al 2 topics vol over dit nieuws?
Is dat een nieuw record?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Blijf scherp hè, dat was 6 pagina's terug al bekend
daar zal ie minstens nog 5 boekjes over schrijvenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Ericr het volgende:
Vanavond nemen we afscheid van het wielrennen, Mart.
Dat blijf ik heldhaftig vinden, een echte cowboy.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Ericr het volgende:
En die leipe Texaan ontsprong gewoon 7 keer de dans, wat een bak.
ik zou hem wel een toffe ferengi vinden in een slechte star trek spinoffquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Nashje het volgende:
Er gaan geruchten dat Rasmussen een rol krijgt in Prison Break.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef TheArt het volgende:
Thomas verbergt nog snel even zijn playboy.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Ericr het volgende:
Ik ben er zeer voor dat we positief blijven.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef leonieke het volgende:
Rijdt Rabobank nu morgen mee?
Dan is iedereen zo opgewonden dat ze móeten postenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, dan moeten topics binnen 5 minuten vol.
Ga nou je vliegtuig halen !!!!!!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kom laten we weer eens oud nieuws gaan ophalen, zucht.
Dat dus..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Principessa het volgende:
Alsof ze nú iets gaan vinden in dat hotel
Idd. En een zakje chips erbijquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik pak dr maar ff een biertje bij denk ik...
Kijk uit, morgen ben je ook positief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
same here, ik wilde het niet te laat maken, maar nu kan ik gewoon niet naar bed totdat de waarheid boven tafel is..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Jane het volgende:
Ik had allang in bed willen liggen, maar nu krijg ik gewoon zin om te snacken door al die opwinding!
als je er vanmiddag rond zn aankomst bij geweest had, had je mssn een kans gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef JelleS het volgende:
[..]
reclame. En ik wil weten waar ik zijn om Rasmussen van de Aubisque te flikkeren.
Nog geen beslissing over genomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef leonieke het volgende:
Rijdt Rabobank nu morgen mee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik wil niet weten wat de opa van Sörensen heeft gedaan in WO II.
Dat was een half uur geleden ook al door Mart gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
nos teletekst 864 zegt dat rabobank níet uit het wielrennen stapt
politie-invallen komen meestal nogal ongelegen, maar jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Grobbel het volgende:
Maar serieus, die politie-inval gaat echt nergens over. Zo maakt de Franse justitie dus essentieel de beslissing voor de Raborenners of ze nu morgen wel of niet zullen starten, want aan nachtrust gaan ze nu verder niet meer komen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij.
Even kijken wat de buitenlandse zenders zeggen.
quote:Weitere Rabobank-Teilnahme offen
Rasmussen verlässt die Tour de France
Der Träger des Gelben Trikots, Michael Rasmussen, verlässt die Tour de France. Wie die französische Sportzeitung "L'Equipe" am späten Mittwochabend berichtete, hat Rasmussens Rabobank-Team den dänischen Radprofi aufgefordert, aus der Frankreich-Rundfahrt auszusteigen.
Als Grund wird angegeben, dass Rasmussen bezüglich seines zu meldenden Zeitplanes nicht die Wahrheit gesagt habe. Ein Rabobank-Sprecher erklärte der "Equipe": "Er hat die Teamregeln missachtet. Es ist nicht sicher, ob die Mannschaft weiter an der Tour teilnimmt."
Der Tour-Führende Rasmussen wird beschuldigt, mehrere Dopingkontrollen verpasst zu haben. Rasmussen führte nach seinem zweiten Etappensieg am Mittwoch die Gesamtwertung mit einem Vorsprung von 3'10 Minuten vor dem Spanier
Alberto Contador (DSC) an. Durch Rasmussens Ausstieg übernimmt nun der bisherige Tourzweite Contador die Führung in der Gesamtwertung der Tour de France.
Am Mittwoch war der Italiener Cristian Moreni vom Cofidis-Team des Dopings überführt worden. Seine Mannschaft zog daraus die Konsequenzen und verabschiedete sich von der Tour. Bereits am Dienstag hatte das kasachische Astana-Team nach der positiven A-Probe ihres Kapitäns Alexandre Vinokourov seinen sofortigen Rückzug bekannt gegeben.
In Kürze mehr
red | Stand: 25.07.2007, 23:31 Uhr
Schiphol is m'n achtertuin, rustig aan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga nou je vliegtuig halen !!!!!!!!
als je daarna omhoog kijkt en zegt sorry is het okequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Ericr het volgende:
Fusileer die Bodar eens even.
Je zei net nog dat we positief moeten blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kijk uit, morgen ben je ook positief.
Als dit toch allemaal flauwekul is kan Rasmussen gewoon meerijden en is er geen reden om de tour stop te zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef rednajt het volgende:
heel die tour de france moet morgen gewoon stop gezet worden dit is allemaal flauwekul
Ach, alsof je dat zoveel doet onder de dope.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef FredWielergek het volgende:
na die inval, lijkt me wel zeker dat de raboploeg morgen niet start, want ze zullen nauwelijks geslapen hebbebn
De kentucky fried Chicken is gebombardeed, evenals de Starbucks cofidisquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AANSLAG WTC!
brandstapel zeg ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Ericr het volgende:
Fusileer die Bodar eens even.
Badhoevedorp?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schiphol is m'n achtertuin, rustig aan.
Goed idee.......................quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
dat is iets nieuwsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
Het zijn sensatiegeile fransen die even hun superioriteit willen laten zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef petitlapin2 het volgende:
als de politie binnenvalt, dan gaat dit toch niet alleen over een stomme leugen ???
wat zoeken ze in de valiezen en de laden, vliegtuigtickets, ticketjes van restaurants uit Italië.
of zit er een LEUGEN in de kamer???![]()
Amstelveenquote:
Nu wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Mirri het volgende:
OK, ik moet radio 1 luisteren, om wijzer te worden?
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
politie-invallen komen meestal nogal ongelegen, maar ja![]()
knopen de hakquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mroijjoijoi het volgende:
De renners knopen de hak door of ze doorgaan...:p
Het is toch algemeen bekend dat die US-Postals het hele jaar de dans ontsprongen aan de andere kant van de oceaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
Ik wil van Lance ook zien waar hij de afgelopen 9 jaar heeft getraint hoor
Goed nieuws, juiste procedure. Niet overhaast de renners terugtrekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
Vanaf September woon ik op de prinsengrachtquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1 troost.
In Denemarken zullen ze er wel een verdomd goeie cartoon van weten te brouwen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef donpsp het volgende:
Gadverdamme.. vrij vragen van het werk om tientallen uren naar een stelletje wiettelers en gebruikers te kijken. Krijg toch diarree man, pff.. Waar kwam dat Ballet ook alweer op, welke zender?
Het is allemaal zo positief, positieve energie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Vrieskist het volgende:
Kut voor de rabo.
Positief bekeken: we hebben wel een leuk topic
Logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Cootz het volgende:
Op de Radio: De Rabo-renners beslissen vanavond samen met de leiding van de ploeg of ze blijven.
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreektquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel ruimte Koerts krijgt in de krant morgen met zijn bekentenis
Kamertje over toevalligquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf September woon ik op de prinsengracht
misschien weten wij niet alles wat de politie weet hé ....misschien nog eens l'équipe checken, daar weten ze misschien al meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Grobbel het volgende:
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?
Wie weetquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef KELDER het volgende:
[..]
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreekt![]()
![]()
Ik kom wel een keer langs bierdrinkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef JelleS het volgende:
En die wesp was zeker ook gewoon een spuit bloed. In zen lip, dat verwacht je natuurlijk niet.
Zal boogerd zo 'kut fransoos' nog op zijn bek geslagen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
'Ze zijn in hun kruis getast' (Bron: Radio 1)
cool, welk nummer? ik ook namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ER cancellen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
ER komt er toch nog op, dan is m'n nacht toch nog goed.
doe je goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Nee, maar hij biechtte wel net op dat ie niet clean isquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Aalsmeer ftw, closer. :pquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Plaas het volgende:
ik vrees ervoor...
't is vanuit sponsorperspectieven natuurlijk een slecht idee om morgen nog te starten he
Edit: deze post was reactie op de vraag "rijdt Rabo morgen mee", er wordt rap geposdt hier
Niet betrapt, maar heeft het nu wel toegegeven. Hij is tegen een huis aan geknalt 2 jaar geleden en moest stoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Neuh , je hebt vakantie ga maar eens aan andere dingen denkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat maskeringsmiddel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
wie heeft het over een crackhoerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Gitanki het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor Michael Boogerd.
Je kapotfietsen voor zo'n heroinehoer
Hij zat anders wel bij die omstreden italiaanse doktor. Maar uiteraard deed ie dat alleen voor de goede trainings-schemasquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef klausch het volgende:
THOMAS DEKKER IS CLEAN!.. onze hoop hooop hooooooooop
Ja precies !quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rasmussen heeft zelfmoord gepleegd!!
Da's inderdaad tegen de interne regels van de Rabobank ploegquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oké dan, hij kwam al zo over op onsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.
die bewijzen komen nog wel, eventjes geduldquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef mroijjoijoi het volgende:
Maar Rasmussen heeft toch geen doping gebruikt, tenminste er zijn nogsteeds geen bewijzen???
wanneer kom je terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat is jans Koerts, die heeft een uur geleden bekend dat ie doping gebruikt heeft en passantquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Ja op verschillende plaatsen. Maar die hebben het nu vast wel druk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Wordt radio 1 ook gestreamed?
natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asxquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat dit als een mokerslag aankomt en dat de moraal volledig weg is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
weg carriere wellicht niet kan die nog wat continentaal gaan fietsenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef devvertje het volgende:
mooi joh
weg bonificaties ..
weg contract
weg carriere
zo werkt dat..
ja natuurlijk de Tour gaat gewoon door hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Haha, de NOS gaat gewoon door met filmpjes uitzenden alsof er niets aan de hand is.
http://www.nederland.fm/quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
En dan morgenavond weer een politieinvalletje bij de volgende ploeg op zoek naar bloedzakken, spuiten, pillen ed..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken,
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar vanavond lekker zijn gaan slapen en morgen om 15u afstemmen op ned1 tour de france....... haha
beter dan dat gezwam van die Bodarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Haha, de NOS gaat gewoon door met filmpjes uitzenden alsof er niets aan de hand is.
2 Aug alweer joh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wanneer kom je terug
ik wil mn biertjes innen![]()
je bedoelt dat hij z'n kamer eruit gesloopt heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd zal inmiddels uit woede wel iets gesloopt hebben in zn kamer
Hopelijk de knie schijf van Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
tieft een end op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou wel willen horen wat hij nu te vertellen heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Waarschijnlijk alleen te horenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Avondetappe loopt dik uit, hopelijk laten ze de persconferentie nog zien.
Ja. De Dopetour.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef Grimli het volgende:
[..]
ja natuurlijk de Tour gaat gewoon door hoor
ze hebben gewoon geen mensen ter plaastsequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx
pricelessquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar vanavond lekker zijn gaan slapen en morgen om 15u afstemmen op ned1 tour de france....... haha
Met dit nieuws over Rasmussen valt dat niet op. Komt hij goed mee weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is jans Koerts, die heeft een uur geleden bekend dat ie doping gebruikt heeft en passant![]()
![]()
![]()
waarom denk je dat? > tis geen typeje schumacher dacht ik zo..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
nogmaals, misschien weet de politie wel meer dan ons...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Mag de politie trouwens een inval doen als er geen sprake is van doping? Rasmussen heeft nooit positief getest, en om nou zomaar iemands hotel te doorzoeken omdat een wielrenner ontslagen is?Volgens mij is dat juridisch niet helemaal correct.
Goed plan, PM maar tegen die tijd.quote:
Inderdaad, waar gaat dat gelul over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, ga naar je slowchat kliekje zeg.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef OProg het volgende:
Patrick Lefevre, de eerlijkheid zelfde geeft zijn schoon oordeel
maar dat zou onbetaalbare televisie zijn gewordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, dit bespaard weer 3 valpartijen en 2 fietswissels van Rasmussen komende zaterdag in de tijdrit waarbij hij op 20 seconden de gele trui verliest aan Contador ofzo![]()
geen idee, is nu te laat iig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Mag de politie trouwens een inval doen als er geen sprake is van doping? Rasmussen heeft nooit positief getest, en om nou zomaar iemands hotel te doorzoeken omdat een wielrenner ontslagen is?Volgens mij is dat juridisch niet helemaal correct.
We typen dus een e te weinig dan, de e van EPOquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Ericr het volgende:
Lefevere heet de man overigens. Lamlul dat het is.
typo,quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Ericr het volgende:
Lefevere heet de man overigens. Lamlul dat het is.
Jammer dat we daar niet meer nieuws over kregen, want dat is toch wel hét hoofdnieuws vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef donpsp het volgende:
Hij had twee limousines uit de jaren '54.. is dat ook iets wat jullie graag wilden weten?
Dat kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Vork het volgende:
Nu wordt Rasmussen overigens wel in het rijtje met betrapte renners geplaatst, terwijl er verder geen enkel bewijs van wat voor doping dan ook is.
een neppe, hier blijf ik niet voor opquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Franse chansons.
Ga eens in PUB baggerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed plan, PM maar tegen die tijd.
Wat moet je anders, ze doen met die paar mensen die ze hebben alles wat ze kunnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Gitanki het volgende:
Komt dat stuk nageboorte van een lefevre weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |