Op mij hoeven ze in ieder geval niet meer te wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Vraag me af of ze morgen nog van start gaan.
onee wacht.. De tour wacht op niemand..!
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is minstens 14 keer negatief getest deze tour.
Echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
Als hij daarvoor straks heeft gestaan van bepaalde doping kan hij er evengoed nog enorm van profiteren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.
Teveel ansjovis op z'n pizza's, je weet toch wat dat met je doetquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
het stomste is, dan zat hij in Italie....zowat....
hij is nooit negatief geweest!
Ben je nou echt zo naief?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
dat is nu eens de waarheidquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
Positief?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
je hebt doping gebruikt dus die telt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
misschien dat er nu weddenschappen ingezet kunnen worden voor het team dat de meeste kans heeft om Parijs te halen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Vraag me af of ze morgen nog van start gaan.
onee wacht.. De tour wacht op niemand..!
Ik vind er zo anders geen hol aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef petitlapin2 het volgende:
en de ironie van dit alles is dat volgens mij ddat deze hele tour de france nog nooit zulke hoge kijkcijfers zal gehad hebben![]()
wie wil deze kwalititeitsdramaserie niet volgen![]()
met medeweten van de uciquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen wordt bekend dat iedereen alles kocht van Discovery. Hatsikidee
Zal me echt een worst wezen wie de Tour wint, dit gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop niet dat die Evans of Leipheimer de Tour wint. Contador kom op!
dat zal nog wel voor zondag gebeuren, even geduldquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef icebliss het volgende:
Contador, de enige die dopeur Rasmussen kan volgen en die duidelijke banden heeft (gehad) met Fuentes. Vraag me af wanneer die tegen de vlakte gaat.
Neuh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
Moet je net zien dat er een renner van T-mobile de tour gaat winnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen wordt bekend dat iedereen alles kocht van Discovery. Hatsikidee
en als Arcee het zegt is het waar.quote:
Hij kan in Italie een geheim kuurtje hebben gevolgd, was daardoor onvindbaar voor alles en iedereen en is dus ook niet meer te geloven door zijn eigen ploeg. het zou zo maar een scenario kunnen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Maar hij heeft nooit gebruikt! Hij zat ergens anders dan hij zei...wat wel vaag is natuurlijk, maar doping zorgt wel voor negatieve testen en dat is nooit gebeurd.
Dus waar slaat het op?
En de honden van T-mobile die valpartijen doen faken.quote:
Ik vond hem vandaag best sterk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef icebliss het volgende:
Leipheimer ís een verliezer.
Bij Rabobank hebben ze nog wel een pilletje voor jequote:
Ik zet een kratje op Discoveryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we gaan gokken welke ploeg er morgen uit de tour stapt
ja, de nederlanders misschien niet ... maar voor de rest van de wereld is dit om van te snoepenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik vind er zo anders geen hol aan.
Simpel van welke ploeg is de renner die nu bovenaan staatquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel alle Franse ploegen omdat ze toch niet meer kunnen winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan hadden we vast al de uitslag van de eerste tests gehoord.... toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.
Positieve testen, niet negatiefquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Maar hij heeft nooit gebruikt! Hij zat ergens anders dan hij zei...wat wel vaag is natuurlijk, maar doping zorgt wel voor negatieve testen en dat is nooit gebeurd.
Dus waar slaat het op?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef knep het volgende:
KUT NOS, radio 1 brengt het nieuws en op TV een of andere verslaafde duivenmelker![]()
T-mobile eindigt ook hoog in de lijstjes.quote:
Ik ook...begrijp er geen kont van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
Ik wacht nog steeds op details....
Het is dat ze er geen kortgeklasseerde bij hebben. Al heeft dit er ook helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Zeker de Franse geheime dienst die onderzoek heeft gedaan, moet per se een Fransman winnen zeker?
Dan moet er nog een heel peleton aan renners uit, voordat dat mogelijk isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Zeker de Franse geheime dienst die onderzoek heeft gedaan, moet per se een Fransman winnen zeker?
Die zijn vrijdag pas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
T-mobile eindigt ook hoog in de lijstjes.
Ik denk dat er aan het einde van de tour alleen nog maar franse ploegen over zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Misschien wel alle Franse ploegen omdat ze toch niet meer kunnen winnen.
Op Radio 1 is wel goede muziek
met alle sympathie, komaan zeg, denk eens na. In italië is interessante dope te halen, ze kennen er daar wat van, en dat in volledige anonimiteitquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Dus waar slaat het op?
Lijkt me een kratje waard.quote:
Passquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij Rabobank hebben ze nog wel een pilletje voor je![]()
evans pakt hem in de tijdrit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Ericr het volgende:
Contador die wint is wel goed voor mijn wielerpools, maar verder is het kut.
De eerste Fransman in het klassement is..... Chavanelquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
En terecht, ik geloof nog wel dat er bij de Rabo-ploeg geen georganiseerde dopingpraktijken gebeuren... maar ook dat kan elk moment veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Smeets: Rabo blijft de wielerploeg steunen
Lijkt me de juiste beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Fiama het volgende:
ze gaan niet weg.
Dan moeten ze er nog 50 niet-fransen gaan inluizen want de fransen staan vrij laagquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Mirriquote:
Maar kan de UCI ofzo er wel wat tegen doen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
met alle sympathie, komaan zeg, denk eens na. In italië is interessante dope te halen, ze kennen er daar wat van, en dat in volledige anonimiteit
Ik kan er nu even niet zo hard om lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
de hele tour is 1 grote grap geworden nu
Ik idem dito.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook...begrijp er geen kont van.
Was op Eurosport aan het genieten van de laatste 10 km, toen een of andere kerel zei dat Contador morgen in het geel zou starten, dus ik overschakelen naar Mart, en Ducrot was ook verbijsterd.
Die leiders van Disc. Ch. zijn niet zo dom.. zowel.. dan is Amstrong ook besmet i guessquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Wie eerst? Ik zeg Discovery, jij zegt T-Mobile. Deal.
Nog niets over bekend. Ik verwacht dat ze ermee stoppen.quote:
Meen je dat? Zo maken ze de sport kapot. De beste behoort te winnen, en dat was Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, de nederlanders misschien niet ... maar voor de rest van de wereld is dit om van te snoepen![]()
rasmussen was niet bepaald populair
Al het mooie is er nu af. Zo zonde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kut-tour is het nu
maar wel stiekum kijken he..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vond die De Rooy al de hele week zo vaag overkomen. Stond niet echt achter zijn manquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Drago-X het volgende:
Gister die de rooy die niet helemaal met zekerheid kon zeggen over de toekomst van rasmussen binnen rabobank was vreemd.
Nu valt een hele hoop op zijn plaats.![]()
GVD de hele week vol spanning gekeken en dan zoiets.![]()
Idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben echt wel meer bewijs dan die Cassani... anders nemen ze deze stappen niet
Ik ga daar ook steeds beter, zeker met soler als Secret weapon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Ericr het volgende:
Contador die wint is wel goed voor mijn wielerpools, maar verder is het kut.
doping moet je net op voorhand nemen, het meeste spul werkt niet onmiddellijk...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
het is echt lomp
denk erover na:
-Waarom zou je dope pakken als je aan t trainen bent??
-En alsof iets in Juni geslikt/geinjecteerd wat dan ook, nu nog werkt... en al werkt het nog is het nog in het bloed te detecteren
Wil erg graag weten waarom Rasmussen zou liegen, straks is het echt zoiets doms dat hij daar gewoon een italiaanse ligt te douwen stiekem ofzo... Kan me echt geen andere reden voorstellen...
Ik zeg eerst discovery en dan t-mobilequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Wie eerst? Ik zeg Discovery, jij zegt T-Mobile. Deal.
Ik denk gewoon dat hij heeft toegegeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben echt wel meer bewijs dan die Cassani... anders nemen ze deze stappen niet
2,5 week voor niks voor de televisie gehangen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Drago-X het volgende:
GVD de hele week vol spanning gekeken en dan zoiets.![]()
2 bier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg eerst discovery en dan t-mobile
maar de kansen zijn groot dat het omgekeerd zal zijn
Ik bedoel meer dat dit gewoon het einde van Rabobank is. Hebben ze een keer de gele trui.. zitten ze weer aan de dopequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neehoor, de gele trui blijft, alleen dan om de schouders van Conta![]()
hebben ze al gedaan inmiddels. Vlak voor tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze bij Rabo ook maar gelijk even Dekker verplichten om die banden met die Italiaanse dokter te verbreken...
De man heeft gelogen over wat ie heeft uitgespookt een hele maand... waarom zou ie dat doen als ie niets te verbergen heeft...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
echt onzin alleen maar gelogen zo wat geen doping. Theo de Rooij echt waar ik kan hem wel killen!! Want dits laat nergens op hij is niet positief getest nooit! en epo gaat niet binnen 2 dagen uit je bloed ofzo!! echt dit is zo onzin
andere woorden heb ik er ook niet meer voor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
inderdaad, heb ik vandaag ook nog gezegd, die vent wou af van rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
Ik vond die De Rooy al de hele week zo vaag overkomen. Stond niet echt achter zijn man
Don't take it personal hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
2,5 week voor niks voor de televisie gehangen.![]()
Nee he he, Rasmussen heeft bevestigd wat de Italiaan vertelde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
ze ontslaan hem echt niet op basis van een italiaan die wat roept.
Die had een overdosis cocaďne als doodsoorzaakquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pantani is niet voor niets een aantal geleden op veel te jonge leeftijd overleden aan een hartaanval?!
Cadel Evans, kan ie over 20 jaar tegen z'n kleinkindertjes opscheppen dat ie een tour zonder echte renners won.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welke renner zou deze tour uberhaupt nog willen winnen?
Dat hebben ze toch ook al gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze bij Rabo ook maar gelijk even Dekker verplichten om die banden met die Italiaanse dokter te verbreken...
Liegen over je verblijfplaats is wel erg verdacht natuurlijk. En de beste zijn door de regels te overtreden is wel makkelijk natuurlijk. Da's net als in de autosport een motor gebruiken die krachtiger is dan toegestaan, ben je dan de beste?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Meen je dat? Zo maken ze de sport kapot. De beste behoort te winnen, en dat was Rasmussen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, nu kan ik toch niet naar bed. Grmbl
maar dan nog? Dan wordt je toch positief getest?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat hij heeft toegegeven.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
echt onzin alleen maar gelogen zo wat geen doping. Theo de Rooij echt waar ik kan hem wel killen!! Want dits laat nergens op hij is niet positief getest nooit! en epo gaat niet binnen 2 dagen uit je bloed ofzo!! echt dit is zo onzin
Deed ie dat tijdens het wielrennen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Die had een overdosis cocaďne als doodsoorzaak
me too... om 7 uur gaat de wekker maar ik blijf nog even zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat zou wel de ultieme grap zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Visual het volgende:
Laatste nieuws
Rasmussen is weer terug in de tour het bleek allemaal een grap te zijn
Precies! Maar ik denk niet dat er nog veel informatie beschikbaar komt vanavondquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
De Rooy is normaal wel redelijk goed met de media, die zal wel wat van zich laten horenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Precies! Maar ik denk niet dat er nog veel informatie beschikbaar komt vanavond
Hamilton, Heras, Landis, en dan nog een hele rits kleinere namen. Allemaal mensen die Armstrong geholpen hebben 7x de tour te winnen. Dus in het meest gunstige geval waarin Armstrong onschuldig blijkt te zijn, dan heeft ie toch veel te danken aan z`n valsspelende team-genoten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef klausch het volgende:
Die leiders van Disc. Ch. zijn niet zo dom.. zowel.. dan is Amstrong ook besmet i guess
Tot vandaag was het nog genietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
maar wel stiekum kijken he..
wat gaat dit topic hard..
Tis niet echt een keus. Er zal meer aan de hand zijn en als dat na de tour uit zou komen is de kans groot dat de hele ploeg op kan doeken als blijkt dat ze de details wisten dus veel keus had hij dan denk ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
ja zullen bonnetjes van vliegtickets en douane info wel opgevraagt hebbenquote:
Grolsch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Voor minder dan een kratje wedden we nie![]()
Dan bezwijken ze in bosjes aan een hartaanval.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef WooZ het volgende:
Toch maar doping aan iedereen toestaan, zijn we van alle gezeik af
Looking forward.quote:
Ik denk dat ze teleurgesteld waren dat ze nooit in de schaduw van hun kopman konden staan en dus naar dope grepen :-)quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hamilton, Heras, Landis, en dan nog een hele rits kleinere namen. Allemaal mensen die Armstrong geholpen hebben 7x de tour te winnen. Dus in het meest gunstige geval waarin Armstrong onschuldig blijkt te zijn, dan heeft ie toch veel te danken aan z`n valsspelende team-genoten...
Maar ze zijn wel slim bij Discovery. Nog nooit iemand van ze gepakt, totdat ze Discovery verlaten voor een ander team. En dan plotseling wordt de een na de ander betrapt
Dan hebben we in no-time Nederlanders op het podium, op het gebied van drugs zijn ze de bestequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan bezwijken ze in bosjes aan een hartaanval.
En degene met de beste dope wint uiteraard.
dat las ik net ja... goeie zaakquote:
krijgen we nog meer simpson monumentjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan bezwijken ze in bosjes aan een hartaanval.
En degene met de beste dope wint uiteraard.
Nee dat heeft Dekker op aanraden van Ceccini, die nooit is veroordeeld (in 4 rechtzaken naar ik meen). Ceccini was bang Dekker's carriere met zijn naam te verpesten. Hoewel hij dus nooit veroordeeld is he!quote:
Dan hadden ze Cassani moeten liquideren of zo.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Cootz het volgende:
De vraag is: hoeveel andere ploegen zouden dit leugentje gewoon hebben weggemoffeld en hem het geel laten winnen?
Misschien wel een paar ploegen, maar het was hoe dan ook uitgekomen en dan hang je nog harderquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Cootz het volgende:
De vraag is: hoeveel andere ploegen zouden dit leugentje gewoon hebben weggemoffeld en hem het geel laten winnen?
Inderdaad, het wielrennen is nu definitief verrot.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef Ericr het volgende:
Wat een zooi ellende binnen 2 dagen.
Vast wel ergens een aanbiedingquote:
alle anderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Cootz het volgende:
En Frankie Andreu gaf zelf toe in 99 epo gebruikt te hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hamilton, Heras, Landis, en dan nog een hele rits kleinere namen. Allemaal mensen die Armstrong geholpen hebben 7x de tour te winnen. Dus in het meest gunstige geval waarin Armstrong onschuldig blijkt te zijn, dan heeft ie toch veel te danken aan z`n valsspelende team-genoten...
Maar ze zijn wel slim bij Discovery. Nog nooit iemand van ze gepakt, totdat ze Discovery verlaten voor een ander team. En dan plotseling wordt de een na de ander betrapt
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef WooZ het volgende:
Toch maar doping aan iedereen toestaan, zijn we van alle gezeik af
Hij stopt voor niemandquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Maaruh, gaat de tour morgen weer vrolijk verder alsof er niets gebeurd is?![]()
En dan morgenavond de volgende ploeg die opstapt..
Ik ook niet. Hij ziet er uit als een uitgemergelde junk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef petitlapin2 het volgende:
als ik denk aan die persconferentie van die rustdag waarin hij weer zwart op wit beweert tov het volk dat hij in mexico zat en er een paar administratieve vergisskinkjes waren ...no big deal
de lul toch, ik heb hem nooit vertrouwd, BAH BAH BAH![]()
Waar hadden we ookalweer om gewed?quote:
Die krijgt geelzuchtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet dat zijn voor Contador morgen.
Hoezo? Daar kunnnen tal van redenen voor zijn, ook priveleven gerelateerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liegen over je verblijfplaats is wel erg verdacht natuurlijk.
Denk je? als ik stijf van de doping sta kom ik in de proloog nog buiten de tijdslimiet binnen.quote:En de beste zijn door de regels te overtreden is wel makkelijk natuurlijk.
Autosportquote:Da's net als in de autosport een motor gebruiken die krachtiger is dan toegestaan, ben je dan de beste?
Iedereen is al weer vergeten dat ie bekend heeftquote:
Over een weekje, goed plan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder het genot van een glas grolsch de soap bespreken![]()
welke ploeg eerstquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
Waar hadden we ookalweer om gewed?12 posts per minuut houdt het niet echt overzichtelijk.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
De Avondetappe slaat wel de plank mis. Ik wil mensen horen, geruchten en straks met een telefooncamera gestreamde beelden van een Rasmussen die gelynched wordt
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga naar m'n vliegtuig
Ik lees de rest wel weer in de lucht
De gele trui rijdt. Altijd. Commercieel belangquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef kreischer2000 het volgende:
Rijdt Contador nu morgen in het geel of is er morgen een dag geen gele trui
Misschien zijn ze nu wel tevreden en laten ze Contador met rust.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
Welke 2 coureurs reden sneller de berg op dan Armstrong? Rasmussen en ??? ... oja de NIEUWE gele trui dragerWanneer openen de fransen de nieuwe aanval?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is er een politie-inval, weet het niet zeker.
Vakantieeeequote:
Nee er waren vroeger ook snelpost-topics, die gaan nog harder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mirri het volgende:
Zijn er echt al 2 topics vol over dit nieuws?
Is dat een nieuw record?
Hij zag er wel zenuwachtig uit, ik dacht dat is gewoon de druk van de pers die hij voelt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef petitlapin2 het volgende:
als ik denk aan die persconferentie van die rustdag waarin hij weer zwart op wit beweert tov het volk dat hij in mexico zat en er een paar administratieve vergisskinkjes waren ...no big deal
de lul toch, ik heb hem nooit vertrouwd, BAH BAH BAH![]()
Nee, de moord op Fortuyn staat nog wel even wat dat betreftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mirri het volgende:
Zijn er echt al 2 topics vol over dit nieuws?
Is dat een nieuw record?
mooi man, heeft die NOS eindelijk een gigantische LIVE-primeur...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iedereen is al weer vergeten dat ie bekend heeft
En de aanslag van het WTC ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de moord op Fortuyn staat nog wel even wat dat betreft
Nou die had al een link met Fuentes... die haalt Parijs ook niet in het geelquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu wel tevreden en laten ze Contador met rust.
Is toch al geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee er waren vroeger ook snelpost-topics, die gaan nog harder.
Een bom van de ETA zou et afmaken
Goed stukje journalistiek. Dat je dan op zoiets stuit kun je niet verzinnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
Sorensen, oude nsber!
tja, dat is standaard daar in dit soort gevallenquote:
oh door zn VRIENDquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef jmac het volgende:
OEJJJ genaaid door een DEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |