Ik ga daar ook steeds beter, zeker met soler als Secret weapon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Ericr het volgende:
Contador die wint is wel goed voor mijn wielerpools, maar verder is het kut.
doping moet je net op voorhand nemen, het meeste spul werkt niet onmiddellijk...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
het is echt lomp
denk erover na:
-Waarom zou je dope pakken als je aan t trainen bent??
-En alsof iets in Juni geslikt/geinjecteerd wat dan ook, nu nog werkt... en al werkt het nog is het nog in het bloed te detecteren
Wil erg graag weten waarom Rasmussen zou liegen, straks is het echt zoiets doms dat hij daar gewoon een italiaanse ligt te douwen stiekem ofzo... Kan me echt geen andere reden voorstellen...
Ik zeg eerst discovery en dan t-mobilequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Wie eerst? Ik zeg Discovery, jij zegt T-Mobile. Deal.
Ik denk gewoon dat hij heeft toegegeven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben echt wel meer bewijs dan die Cassani... anders nemen ze deze stappen niet
2,5 week voor niks voor de televisie gehangen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Drago-X het volgende:
GVD de hele week vol spanning gekeken en dan zoiets.![]()
2 bier.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zeg eerst discovery en dan t-mobile
maar de kansen zijn groot dat het omgekeerd zal zijn
Ik bedoel meer dat dit gewoon het einde van Rabobank is. Hebben ze een keer de gele trui.. zitten ze weer aan de dopequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neehoor, de gele trui blijft, alleen dan om de schouders van Conta![]()
hebben ze al gedaan inmiddels. Vlak voor tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze bij Rabo ook maar gelijk even Dekker verplichten om die banden met die Italiaanse dokter te verbreken...
De man heeft gelogen over wat ie heeft uitgespookt een hele maand... waarom zou ie dat doen als ie niets te verbergen heeft...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
echt onzin alleen maar gelogen zo wat geen doping. Theo de Rooij echt waar ik kan hem wel killen!! Want dits laat nergens op hij is niet positief getest nooit! en epo gaat niet binnen 2 dagen uit je bloed ofzo!! echt dit is zo onzin
andere woorden heb ik er ook niet meer voor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kut-tour is het nu
inderdaad, heb ik vandaag ook nog gezegd, die vent wou af van rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef itsme het volgende:
Ik vond die De Rooy al de hele week zo vaag overkomen. Stond niet echt achter zijn man
Don't take it personal hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
2,5 week voor niks voor de televisie gehangen.![]()
Nee he he, Rasmussen heeft bevestigd wat de Italiaan vertelde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
ze ontslaan hem echt niet op basis van een italiaan die wat roept.
Die had een overdosis cocaïne als doodsoorzaakquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pantani is niet voor niets een aantal geleden op veel te jonge leeftijd overleden aan een hartaanval?!
Cadel Evans, kan ie over 20 jaar tegen z'n kleinkindertjes opscheppen dat ie een tour zonder echte renners won.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welke renner zou deze tour uberhaupt nog willen winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |