Moet je net zien dat er een renner van T-mobile de tour gaat winnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen wordt bekend dat iedereen alles kocht van Discovery. Hatsikidee
en als Arcee het zegt is het waar.quote:
Hij kan in Italie een geheim kuurtje hebben gevolgd, was daardoor onvindbaar voor alles en iedereen en is dus ook niet meer te geloven door zijn eigen ploeg. het zou zo maar een scenario kunnen zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Maar hij heeft nooit gebruikt! Hij zat ergens anders dan hij zei...wat wel vaag is natuurlijk, maar doping zorgt wel voor negatieve testen en dat is nooit gebeurd.
Dus waar slaat het op?
En de honden van T-mobile die valpartijen doen faken.quote:
Ik vond hem vandaag best sterk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef icebliss het volgende:
Leipheimer ís een verliezer.
Bij Rabobank hebben ze nog wel een pilletje voor jequote:
Ik zet een kratje op Discoveryquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laten we gaan gokken welke ploeg er morgen uit de tour stapt
ja, de nederlanders misschien niet ... maar voor de rest van de wereld is dit om van te snoepenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik vind er zo anders geen hol aan.
Simpel van welke ploeg is de renner die nu bovenaan staatquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel alle Franse ploegen omdat ze toch niet meer kunnen winnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan hadden we vast al de uitslag van de eerste tests gehoord.... toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.
Positieve testen, niet negatiefquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Maar hij heeft nooit gebruikt! Hij zat ergens anders dan hij zei...wat wel vaag is natuurlijk, maar doping zorgt wel voor negatieve testen en dat is nooit gebeurd.
Dus waar slaat het op?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef knep het volgende:
KUT NOS, radio 1 brengt het nieuws en op TV een of andere verslaafde duivenmelker![]()
T-mobile eindigt ook hoog in de lijstjes.quote:
Ik ook...begrijp er geen kont van.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
Ik wacht nog steeds op details....
Het is dat ze er geen kortgeklasseerde bij hebben. Al heeft dit er ook helemaal niets mee te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Zeker de Franse geheime dienst die onderzoek heeft gedaan, moet per se een Fransman winnen zeker?
Dan moet er nog een heel peleton aan renners uit, voordat dat mogelijk isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Zeker de Franse geheime dienst die onderzoek heeft gedaan, moet per se een Fransman winnen zeker?
Die zijn vrijdag pas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
T-mobile eindigt ook hoog in de lijstjes.
Ik denk dat er aan het einde van de tour alleen nog maar franse ploegen over zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Misschien wel alle Franse ploegen omdat ze toch niet meer kunnen winnen.
Op Radio 1 is wel goede muziek
met alle sympathie, komaan zeg, denk eens na. In italië is interessante dope te halen, ze kennen er daar wat van, en dat in volledige anonimiteitquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Grumpey het volgende:
Dus waar slaat het op?
Lijkt me een kratje waard.quote:
Passquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bij Rabobank hebben ze nog wel een pilletje voor je![]()
evans pakt hem in de tijdrit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Ericr het volgende:
Contador die wint is wel goed voor mijn wielerpools, maar verder is het kut.
De eerste Fransman in het klassement is..... Chavanelquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
En terecht, ik geloof nog wel dat er bij de Rabo-ploeg geen georganiseerde dopingpraktijken gebeuren... maar ook dat kan elk moment veranderenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Smeets: Rabo blijft de wielerploeg steunen
Lijkt me de juiste beslissing.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Fiama het volgende:
ze gaan niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |