Op mij hoeven ze in ieder geval niet meer te wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Vraag me af of ze morgen nog van start gaan.
onee wacht.. De tour wacht op niemand..!
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is minstens 14 keer negatief getest deze tour.
Echt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
Als hij daarvoor straks heeft gestaan van bepaalde doping kan hij er evengoed nog enorm van profiteren.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, zeker niet in deze Tour.
Teveel ansjovis op z'n pizza's, je weet toch wat dat met je doetquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
het stomste is, dan zat hij in Italie....zowat....
hij is nooit negatief geweest!
Ben je nou echt zo naief?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
dat is nu eens de waarheidquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
Positief?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
je hebt doping gebruikt dus die telt nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
misschien dat er nu weddenschappen ingezet kunnen worden voor het team dat de meeste kans heeft om Parijs te halen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Vraag me af of ze morgen nog van start gaan.
onee wacht.. De tour wacht op niemand..!
Ik vind er zo anders geen hol aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef petitlapin2 het volgende:
en de ironie van dit alles is dat volgens mij ddat deze hele tour de france nog nooit zulke hoge kijkcijfers zal gehad hebben![]()
wie wil deze kwalititeitsdramaserie niet volgen![]()
met medeweten van de uciquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen wordt bekend dat iedereen alles kocht van Discovery. Hatsikidee
Zal me echt een worst wezen wie de Tour wint, dit gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik hoop niet dat die Evans of Leipheimer de Tour wint. Contador kom op!
dat zal nog wel voor zondag gebeuren, even geduldquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef icebliss het volgende:
Contador, de enige die dopeur Rasmussen kan volgen en die duidelijke banden heeft (gehad) met Fuentes. Vraag me af wanneer die tegen de vlakte gaat.
Neuh.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
Ik was eerderr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |