Dan moeten ze er nog 50 niet-fransen gaan inluizen want de fransen staan vrij laagquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Zeker de Franse geheime dienst die onderzoek heeft gedaan, moet per se een Fransman winnen zeker?
Mirriquote:
Maar kan de UCI ofzo er wel wat tegen doen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
met alle sympathie, komaan zeg, denk eens na. In italië is interessante dope te halen, ze kennen er daar wat van, en dat in volledige anonimiteit
Ik kan er nu even niet zo hard om lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Isdatzo het volgende:
de hele tour is 1 grote grap geworden nu
Ik idem dito.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook...begrijp er geen kont van.
Was op Eurosport aan het genieten van de laatste 10 km, toen een of andere kerel zei dat Contador morgen in het geel zou starten, dus ik overschakelen naar Mart, en Ducrot was ook verbijsterd.
Die leiders van Disc. Ch. zijn niet zo dom.. zowel.. dan is Amstrong ook besmet i guessquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Wie eerst? Ik zeg Discovery, jij zegt T-Mobile. Deal.
Nog niets over bekend. Ik verwacht dat ze ermee stoppen.quote:
Meen je dat? Zo maken ze de sport kapot. De beste behoort te winnen, en dat was Rasmussen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, de nederlanders misschien niet ... maar voor de rest van de wereld is dit om van te snoepen![]()
rasmussen was niet bepaald populair
Al het mooie is er nu af. Zo zonde.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kut-tour is het nu
maar wel stiekum kijken he..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een kut-tour is het nu
Ik vond die De Rooy al de hele week zo vaag overkomen. Stond niet echt achter zijn manquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Drago-X het volgende:
Gister die de rooy die niet helemaal met zekerheid kon zeggen over de toekomst van rasmussen binnen rabobank was vreemd.
Nu valt een hele hoop op zijn plaats.![]()
GVD de hele week vol spanning gekeken en dan zoiets.![]()
Idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben echt wel meer bewijs dan die Cassani... anders nemen ze deze stappen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |