Misschien zijn ze nu wel tevreden en laten ze Contador met rust.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Mika25 het volgende:
Welke 2 coureurs reden sneller de berg op dan Armstrong? Rasmussen en ??? ... oja de NIEUWE gele trui dragerWanneer openen de fransen de nieuwe aanval?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij is er een politie-inval, weet het niet zeker.
Vakantieeeequote:
Nee er waren vroeger ook snelpost-topics, die gaan nog harder.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mirri het volgende:
Zijn er echt al 2 topics vol over dit nieuws?
Is dat een nieuw record?
Hij zag er wel zenuwachtig uit, ik dacht dat is gewoon de druk van de pers die hij voelt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef petitlapin2 het volgende:
als ik denk aan die persconferentie van die rustdag waarin hij weer zwart op wit beweert tov het volk dat hij in mexico zat en er een paar administratieve vergisskinkjes waren ...no big deal
de lul toch, ik heb hem nooit vertrouwd, BAH BAH BAH![]()
Nee, de moord op Fortuyn staat nog wel even wat dat betreftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mirri het volgende:
Zijn er echt al 2 topics vol over dit nieuws?
Is dat een nieuw record?
mooi man, heeft die NOS eindelijk een gigantische LIVE-primeur...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iedereen is al weer vergeten dat ie bekend heeft
En de aanslag van het WTC ookquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, de moord op Fortuyn staat nog wel even wat dat betreft
Nou die had al een link met Fuentes... die haalt Parijs ook niet in het geelquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nu wel tevreden en laten ze Contador met rust.
Is toch al geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:56 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Nee er waren vroeger ook snelpost-topics, die gaan nog harder.
Een bom van de ETA zou et afmaken
Goed stukje journalistiek. Dat je dan op zoiets stuit kun je niet verzinnen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef sjimz het volgende:
Sorensen, oude nsber!
tja, dat is standaard daar in dit soort gevallenquote:
oh door zn VRIENDquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef jmac het volgende:
OEJJJ genaaid door een DEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |