Ja, goed idee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef WooZ het volgende:
Toch maar doping aan iedereen toestaan, zijn we van alle gezeik af
Hij stopt voor niemandquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef venomsnake het volgende:
Maaruh, gaat de tour morgen weer vrolijk verder alsof er niets gebeurd is?![]()
En dan morgenavond de volgende ploeg die opstapt..
Ik ook niet. Hij ziet er uit als een uitgemergelde junk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef petitlapin2 het volgende:
als ik denk aan die persconferentie van die rustdag waarin hij weer zwart op wit beweert tov het volk dat hij in mexico zat en er een paar administratieve vergisskinkjes waren ...no big deal
de lul toch, ik heb hem nooit vertrouwd, BAH BAH BAH![]()
Waar hadden we ookalweer om gewed?quote:
Die krijgt geelzuchtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet dat zijn voor Contador morgen.
Hoezo? Daar kunnnen tal van redenen voor zijn, ook priveleven gerelateerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liegen over je verblijfplaats is wel erg verdacht natuurlijk.
Denk je? als ik stijf van de doping sta kom ik in de proloog nog buiten de tijdslimiet binnen.quote:En de beste zijn door de regels te overtreden is wel makkelijk natuurlijk.
Autosportquote:Da's net als in de autosport een motor gebruiken die krachtiger is dan toegestaan, ben je dan de beste?
Iedereen is al weer vergeten dat ie bekend heeftquote:
Over een weekje, goed plan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onder het genot van een glas grolsch de soap bespreken![]()
welke ploeg eerstquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef icebliss het volgende:
[..]
Waar hadden we ookalweer om gewed?12 posts per minuut houdt het niet echt overzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |