Dat hebben ze toch ook al gedaan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze bij Rabo ook maar gelijk even Dekker verplichten om die banden met die Italiaanse dokter te verbreken...
Liegen over je verblijfplaats is wel erg verdacht natuurlijk. En de beste zijn door de regels te overtreden is wel makkelijk natuurlijk. Da's net als in de autosport een motor gebruiken die krachtiger is dan toegestaan, ben je dan de beste?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Meen je dat? Zo maken ze de sport kapot. De beste behoort te winnen, en dat was Rasmussen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, nu kan ik toch niet naar bed. Grmbl
maar dan nog? Dan wordt je toch positief getest?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat hij heeft toegegeven.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
echt onzin alleen maar gelogen zo wat geen doping. Theo de Rooij echt waar ik kan hem wel killen!! Want dits laat nergens op hij is niet positief getest nooit! en epo gaat niet binnen 2 dagen uit je bloed ofzo!! echt dit is zo onzin
Deed ie dat tijdens het wielrennen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Die had een overdosis cocaïne als doodsoorzaak
me too... om 7 uur gaat de wekker maar ik blijf nog even zittenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat zou wel de ultieme grap zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Visual het volgende:
Laatste nieuws
Rasmussen is weer terug in de tour het bleek allemaal een grap te zijn
Precies! Maar ik denk niet dat er nog veel informatie beschikbaar komt vanavondquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
De Rooy is normaal wel redelijk goed met de media, die zal wel wat van zich laten horenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Precies! Maar ik denk niet dat er nog veel informatie beschikbaar komt vanavond
Hamilton, Heras, Landis, en dan nog een hele rits kleinere namen. Allemaal mensen die Armstrong geholpen hebben 7x de tour te winnen. Dus in het meest gunstige geval waarin Armstrong onschuldig blijkt te zijn, dan heeft ie toch veel te danken aan z`n valsspelende team-genoten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef klausch het volgende:
Die leiders van Disc. Ch. zijn niet zo dom.. zowel.. dan is Amstrong ook besmet i guess
Tot vandaag was het nog genietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
maar wel stiekum kijken he..
wat gaat dit topic hard..
Tis niet echt een keus. Er zal meer aan de hand zijn en als dat na de tour uit zou komen is de kans groot dat de hele ploeg op kan doeken als blijkt dat ze de details wisten dus veel keus had hij dan denk ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef vdv12 het volgende:
echt onzin alleen maar gelogen zo wat geen doping. Theo de Rooij echt waar ik kan hem wel killen!! Want dits laat nergens op hij is niet positief getest nooit! en epo gaat niet binnen 2 dagen uit je bloed ofzo!! echt dit is zo onzin
ja zullen bonnetjes van vliegtickets en douane info wel opgevraagt hebbenquote:
Grolsch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef icebliss het volgende:
[..]
Voor minder dan een kratje wedden we nie![]()
Dan bezwijken ze in bosjes aan een hartaanval.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef WooZ het volgende:
Toch maar doping aan iedereen toestaan, zijn we van alle gezeik af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |