Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Nee, maar hij biechtte wel net op dat ie niet clean isquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Aalsmeer ftw, closer. :pquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Plaas het volgende:
ik vrees ervoor...
't is vanuit sponsorperspectieven natuurlijk een slecht idee om morgen nog te starten he
Edit: deze post was reactie op de vraag "rijdt Rabo morgen mee", er wordt rap geposdt hier
Niet betrapt, maar heeft het nu wel toegegeven. Hij is tegen een huis aan geknalt 2 jaar geleden en moest stoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Neuh , je hebt vakantie ga maar eens aan andere dingen denkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat maskeringsmiddel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
wie heeft het over een crackhoerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Gitanki het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor Michael Boogerd.
Je kapotfietsen voor zo'n heroinehoer
Hij zat anders wel bij die omstreden italiaanse doktor. Maar uiteraard deed ie dat alleen voor de goede trainings-schemasquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef klausch het volgende:
THOMAS DEKKER IS CLEAN!.. onze hoop hooop hooooooooop
Ja precies !quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rasmussen heeft zelfmoord gepleegd!!
Da's inderdaad tegen de interne regels van de Rabobank ploegquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rasmussen heeft zelfmoord gepleegd!!
Oké dan, hij kwam al zo over op onsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.
die bewijzen komen nog wel, eventjes geduldquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef mroijjoijoi het volgende:
Maar Rasmussen heeft toch geen doping gebruikt, tenminste er zijn nogsteeds geen bewijzen???
wanneer kom je terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat is jans Koerts, die heeft een uur geleden bekend dat ie doping gebruikt heeft en passantquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Ja op verschillende plaatsen. Maar die hebben het nu vast wel druk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Wordt radio 1 ook gestreamed?
natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asxquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat dit als een mokerslag aankomt en dat de moraal volledig weg is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
weg carriere wellicht niet kan die nog wat continentaal gaan fietsenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef devvertje het volgende:
mooi joh
weg bonificaties ..
weg contract
weg carriere
zo werkt dat..
ja natuurlijk de Tour gaat gewoon door hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Haha, de NOS gaat gewoon door met filmpjes uitzenden alsof er niets aan de hand is.
http://www.nederland.fm/quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
En dan morgenavond weer een politieinvalletje bij de volgende ploeg op zoek naar bloedzakken, spuiten, pillen ed..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken,
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar vanavond lekker zijn gaan slapen en morgen om 15u afstemmen op ned1 tour de france....... haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |