Vanaf September woon ik op de prinsengrachtquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1 troost.
In Denemarken zullen ze er wel een verdomd goeie cartoon van weten te brouwen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef donpsp het volgende:
Gadverdamme.. vrij vragen van het werk om tientallen uren naar een stelletje wiettelers en gebruikers te kijken. Krijg toch diarree man, pff.. Waar kwam dat Ballet ook alweer op, welke zender?
Het is allemaal zo positief, positieve energie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Vrieskist het volgende:
Kut voor de rabo.
Positief bekeken: we hebben wel een leuk topic
Logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Cootz het volgende:
Op de Radio: De Rabo-renners beslissen vanavond samen met de leiding van de ploeg of ze blijven.
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreektquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel ruimte Koerts krijgt in de krant morgen met zijn bekentenis
Kamertje over toevalligquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf September woon ik op de prinsengracht
misschien weten wij niet alles wat de politie weet hé ....misschien nog eens l'équipe checken, daar weten ze misschien al meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Grobbel het volgende:
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?
Wie weetquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef KELDER het volgende:
[..]
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreekt![]()
![]()
Ik kom wel een keer langs bierdrinkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef JelleS het volgende:
En die wesp was zeker ook gewoon een spuit bloed. In zen lip, dat verwacht je natuurlijk niet.
Zal boogerd zo 'kut fransoos' nog op zijn bek geslagen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
'Ze zijn in hun kruis getast' (Bron: Radio 1)
cool, welk nummer? ik ook namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ER cancellen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
ER komt er toch nog op, dan is m'n nacht toch nog goed.
doe je goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |