brandstapel zeg ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Ericr het volgende:
Fusileer die Bodar eens even.
Badhoevedorp?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schiphol is m'n achtertuin, rustig aan.
Goed idee.......................quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik pak dr maar ff een biertje bij denk ik...
dat is iets nieuwsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
Het zijn sensatiegeile fransen die even hun superioriteit willen laten zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef petitlapin2 het volgende:
als de politie binnenvalt, dan gaat dit toch niet alleen over een stomme leugen ???
wat zoeken ze in de valiezen en de laden, vliegtuigtickets, ticketjes van restaurants uit Italië.
of zit er een LEUGEN in de kamer???![]()
Amstelveenquote:
Nu wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Mirri het volgende:
OK, ik moet radio 1 luisteren, om wijzer te worden?
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
politie-invallen komen meestal nogal ongelegen, maar ja![]()
knopen de hakquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mroijjoijoi het volgende:
De renners knopen de hak door of ze doorgaan...:p
Het is toch algemeen bekend dat die US-Postals het hele jaar de dans ontsprongen aan de andere kant van de oceaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
Ik wil van Lance ook zien waar hij de afgelopen 9 jaar heeft getraint hoor
Goed nieuws, juiste procedure. Niet overhaast de renners terugtrekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |