Idd. En een zakje chips erbijquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik pak dr maar ff een biertje bij denk ik...
Kijk uit, morgen ben je ook positief.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
same here, ik wilde het niet te laat maken, maar nu kan ik gewoon niet naar bed totdat de waarheid boven tafel is..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Jane het volgende:
Ik had allang in bed willen liggen, maar nu krijg ik gewoon zin om te snacken door al die opwinding!
als je er vanmiddag rond zn aankomst bij geweest had, had je mssn een kans gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef JelleS het volgende:
[..]
reclame. En ik wil weten waar ik zijn om Rasmussen van de Aubisque te flikkeren.
Nog geen beslissing over genomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef leonieke het volgende:
Rijdt Rabobank nu morgen mee?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik wil niet weten wat de opa van Sörensen heeft gedaan in WO II.
Dat was een half uur geleden ook al door Mart gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
nos teletekst 864 zegt dat rabobank níet uit het wielrennen stapt
politie-invallen komen meestal nogal ongelegen, maar jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Grobbel het volgende:
Maar serieus, die politie-inval gaat echt nergens over. Zo maakt de Franse justitie dus essentieel de beslissing voor de Raborenners of ze nu morgen wel of niet zullen starten, want aan nachtrust gaan ze nu verder niet meer komen.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:02 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat werkt voor mij.
Even kijken wat de buitenlandse zenders zeggen.
quote:Weitere Rabobank-Teilnahme offen
Rasmussen verlässt die Tour de France
Der Träger des Gelben Trikots, Michael Rasmussen, verlässt die Tour de France. Wie die französische Sportzeitung "L'Equipe" am späten Mittwochabend berichtete, hat Rasmussens Rabobank-Team den dänischen Radprofi aufgefordert, aus der Frankreich-Rundfahrt auszusteigen.
Als Grund wird angegeben, dass Rasmussen bezüglich seines zu meldenden Zeitplanes nicht die Wahrheit gesagt habe. Ein Rabobank-Sprecher erklärte der "Equipe": "Er hat die Teamregeln missachtet. Es ist nicht sicher, ob die Mannschaft weiter an der Tour teilnimmt."
Der Tour-Führende Rasmussen wird beschuldigt, mehrere Dopingkontrollen verpasst zu haben. Rasmussen führte nach seinem zweiten Etappensieg am Mittwoch die Gesamtwertung mit einem Vorsprung von 3'10 Minuten vor dem Spanier
Alberto Contador (DSC) an. Durch Rasmussens Ausstieg übernimmt nun der bisherige Tourzweite Contador die Führung in der Gesamtwertung der Tour de France.
Am Mittwoch war der Italiener Cristian Moreni vom Cofidis-Team des Dopings überführt worden. Seine Mannschaft zog daraus die Konsequenzen und verabschiedete sich von der Tour. Bereits am Dienstag hatte das kasachische Astana-Team nach der positiven A-Probe ihres Kapitäns Alexandre Vinokourov seinen sofortigen Rückzug bekannt gegeben.
In Kürze mehr
red | Stand: 25.07.2007, 23:31 Uhr
Schiphol is m'n achtertuin, rustig aan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ga nou je vliegtuig halen !!!!!!!!
als je daarna omhoog kijkt en zegt sorry is het okequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Ericr het volgende:
Fusileer die Bodar eens even.
Je zei net nog dat we positief moeten blijven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kijk uit, morgen ben je ook positief.
Als dit toch allemaal flauwekul is kan Rasmussen gewoon meerijden en is er geen reden om de tour stop te zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef rednajt het volgende:
heel die tour de france moet morgen gewoon stop gezet worden dit is allemaal flauwekul
Ach, alsof je dat zoveel doet onder de dope.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef FredWielergek het volgende:
na die inval, lijkt me wel zeker dat de raboploeg morgen niet start, want ze zullen nauwelijks geslapen hebbebn
De kentucky fried Chicken is gebombardeed, evenals de Starbucks cofidisquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
AANSLAG WTC!
brandstapel zeg ikquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Ericr het volgende:
Fusileer die Bodar eens even.
Badhoevedorp?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Schiphol is m'n achtertuin, rustig aan.
Goed idee.......................quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef -Jay-20- het volgende:
dat is iets nieuwsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
Het zijn sensatiegeile fransen die even hun superioriteit willen laten zien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef petitlapin2 het volgende:
als de politie binnenvalt, dan gaat dit toch niet alleen over een stomme leugen ???
wat zoeken ze in de valiezen en de laden, vliegtuigtickets, ticketjes van restaurants uit Italië.
of zit er een LEUGEN in de kamer???![]()
Amstelveenquote:
Nu wel ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Mirri het volgende:
OK, ik moet radio 1 luisteren, om wijzer te worden?
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
politie-invallen komen meestal nogal ongelegen, maar ja![]()
knopen de hakquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mroijjoijoi het volgende:
De renners knopen de hak door of ze doorgaan...:p
Het is toch algemeen bekend dat die US-Postals het hele jaar de dans ontsprongen aan de andere kant van de oceaan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Grumpey het volgende:
Ik wil van Lance ook zien waar hij de afgelopen 9 jaar heeft getraint hoor
Goed nieuws, juiste procedure. Niet overhaast de renners terugtrekken.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef rubbereend het volgende:
de ploegleiding praat dus met de renners
Vanaf September woon ik op de prinsengrachtquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
1 troost.
In Denemarken zullen ze er wel een verdomd goeie cartoon van weten te brouwen
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef donpsp het volgende:
Gadverdamme.. vrij vragen van het werk om tientallen uren naar een stelletje wiettelers en gebruikers te kijken. Krijg toch diarree man, pff.. Waar kwam dat Ballet ook alweer op, welke zender?
Het is allemaal zo positief, positieve energie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Vrieskist het volgende:
Kut voor de rabo.
Positief bekeken: we hebben wel een leuk topic
Logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Cootz het volgende:
Op de Radio: De Rabo-renners beslissen vanavond samen met de leiding van de ploeg of ze blijven.
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreektquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel ruimte Koerts krijgt in de krant morgen met zijn bekentenis
Kamertje over toevalligquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vanaf September woon ik op de prinsengracht
misschien weten wij niet alles wat de politie weet hé ....misschien nog eens l'équipe checken, daar weten ze misschien al meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef Grobbel het volgende:
Ja, maar op basis waarvan? Dat je een inval doet bij een ploeg waar net iemand is betrapt kan ik me voorstellen, maar dit?
Wie weetquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef KELDER het volgende:
[..]
ideale dag om het toe te geven ja, niemand die er morgen over spreekt![]()
![]()
Ik kom wel een keer langs bierdrinkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef JelleS het volgende:
En die wesp was zeker ook gewoon een spuit bloed. In zen lip, dat verwacht je natuurlijk niet.
Zal boogerd zo 'kut fransoos' nog op zijn bek geslagen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
'Ze zijn in hun kruis getast' (Bron: Radio 1)
cool, welk nummer? ik ook namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ER cancellen jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Mike.Strutter het volgende:
ER komt er toch nog op, dan is m'n nacht toch nog goed.
doe je goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |