Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Nee, maar hij biechtte wel net op dat ie niet clean isquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
btw, de persoon die naast die dominee zit (niet de presentator) is dat iemand die ooit betrapt is geweest?
Aalsmeer ftw, closer. :pquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Plaas het volgende:
ik vrees ervoor...
't is vanuit sponsorperspectieven natuurlijk een slecht idee om morgen nog te starten he
Edit: deze post was reactie op de vraag "rijdt Rabo morgen mee", er wordt rap geposdt hier
Niet betrapt, maar heeft het nu wel toegegeven. Hij is tegen een huis aan geknalt 2 jaar geleden en moest stoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Neuh , je hebt vakantie ga maar eens aan andere dingen denkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat maskeringsmiddel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Ericr het volgende:
Arawesp
wie heeft het over een crackhoerquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Gitanki het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor Michael Boogerd.
Je kapotfietsen voor zo'n heroinehoer
Hij zat anders wel bij die omstreden italiaanse doktor. Maar uiteraard deed ie dat alleen voor de goede trainings-schemasquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef klausch het volgende:
THOMAS DEKKER IS CLEAN!.. onze hoop hooop hooooooooop
Ja precies !quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
Leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Rasmussen heeft zelfmoord gepleegd!!
Da's inderdaad tegen de interne regels van de Rabobank ploegquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oké dan, hij kwam al zo over op onsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij bekende net wel voor het eerst ooit doping gebruikt te hebben.
die bewijzen komen nog wel, eventjes geduldquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef mroijjoijoi het volgende:
Maar Rasmussen heeft toch geen doping gebruikt, tenminste er zijn nogsteeds geen bewijzen???
wanneer kom je terugquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou ik ga hoor
Bel maar als je nog nieuws hebt
dat is jans Koerts, die heeft een uur geleden bekend dat ie doping gebruikt heeft en passantquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef leonieke het volgende:
Ja op verschillende plaatsen. Maar die hebben het nu vast wel druk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Wordt radio 1 ook gestreamed?
natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asxquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat dit als een mokerslag aankomt en dat de moraal volledig weg is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken, zeker omdat het hier niet om een dopinggeval gaat, maar om een disciplinaire en interne maatregel.
weg carriere wellicht niet kan die nog wat continentaal gaan fietsenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef devvertje het volgende:
mooi joh
weg bonificaties ..
weg contract
weg carriere
zo werkt dat..
ja natuurlijk de Tour gaat gewoon door hoorquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Haha, de NOS gaat gewoon door met filmpjes uitzenden alsof er niets aan de hand is.
http://www.nederland.fm/quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef -Jay-20- het volgende:
En dan morgenavond weer een politieinvalletje bij de volgende ploeg op zoek naar bloedzakken, spuiten, pillen ed..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het juist wel slim is om morgen weer op de fiets te stappen. Aantonen dat je je distantieert van Rasmussen is het sterkste signaal wat je op dit moment als ploeg kunt maken,
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar vanavond lekker zijn gaan slapen en morgen om 15u afstemmen op ned1 tour de france....... haha
beter dan dat gezwam van die Bodarquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Haha, de NOS gaat gewoon door met filmpjes uitzenden alsof er niets aan de hand is.
2 Aug alweer joh.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wanneer kom je terug
ik wil mn biertjes innen![]()
je bedoelt dat hij z'n kamer eruit gesloopt heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Boogerd zal inmiddels uit woede wel iets gesloopt hebben in zn kamer
Hopelijk de knie schijf van Rasmussen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
tieft een end op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou wel willen horen wat hij nu te vertellen heeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Waarschijnlijk alleen te horenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Avondetappe loopt dik uit, hopelijk laten ze de persconferentie nog zien.
Ja. De Dopetour.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef Grimli het volgende:
[..]
ja natuurlijk de Tour gaat gewoon door hoor
ze hebben gewoon geen mensen ter plaastsequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx
pricelessquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar vanavond lekker zijn gaan slapen en morgen om 15u afstemmen op ned1 tour de france....... haha
Met dit nieuws over Rasmussen valt dat niet op. Komt hij goed mee weg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat is jans Koerts, die heeft een uur geleden bekend dat ie doping gebruikt heeft en passant![]()
![]()
![]()
waarom denk je dat? > tis geen typeje schumacher dacht ik zo..quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef rubbereend het volgende:
nogmaals, misschien weet de politie wel meer dan ons...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Mag de politie trouwens een inval doen als er geen sprake is van doping? Rasmussen heeft nooit positief getest, en om nou zomaar iemands hotel te doorzoeken omdat een wielrenner ontslagen is?Volgens mij is dat juridisch niet helemaal correct.
Goed plan, PM maar tegen die tijd.quote:
Inderdaad, waar gaat dat gelul over.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gast, ga naar je slowchat kliekje zeg.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef OProg het volgende:
Patrick Lefevre, de eerlijkheid zelfde geeft zijn schoon oordeel
maar dat zou onbetaalbare televisie zijn gewordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, dit bespaard weer 3 valpartijen en 2 fietswissels van Rasmussen komende zaterdag in de tijdrit waarbij hij op 20 seconden de gele trui verliest aan Contador ofzo![]()
geen idee, is nu te laat iig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Mag de politie trouwens een inval doen als er geen sprake is van doping? Rasmussen heeft nooit positief getest, en om nou zomaar iemands hotel te doorzoeken omdat een wielrenner ontslagen is?Volgens mij is dat juridisch niet helemaal correct.
We typen dus een e te weinig dan, de e van EPOquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Ericr het volgende:
Lefevere heet de man overigens. Lamlul dat het is.
typo,quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Ericr het volgende:
Lefevere heet de man overigens. Lamlul dat het is.
Jammer dat we daar niet meer nieuws over kregen, want dat is toch wel hét hoofdnieuws vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef donpsp het volgende:
Hij had twee limousines uit de jaren '54.. is dat ook iets wat jullie graag wilden weten?
Dat kloptquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Vork het volgende:
Nu wordt Rasmussen overigens wel in het rijtje met betrapte renners geplaatst, terwijl er verder geen enkel bewijs van wat voor doping dan ook is.
een neppe, hier blijf ik niet voor opquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Franse chansons.
Ga eens in PUB baggerenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed plan, PM maar tegen die tijd.
Wat moet je anders, ze doen met die paar mensen die ze hebben alles wat ze kunnen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:12 schreef Gitanki het volgende:
Komt dat stuk nageboorte van een lefevre weer aanzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |